Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Mart 2014, 18:00
#20921
chuckmak adlı üyeden alıntı
hocam hiç anlamam ki bu işlerden acsam toplayamam heralde :D sımdı bıde baska bıseyı bozam dıye tırsmıslıkta var ustumde.. pekı sence bu o park lambasından kaynaklanıyormudur.. cunku ıkıncı gıdısımde cocuk vardı bı tane orda lambanın yuvasındakı plastık zımbırtıyı cıkartmak ıcın baya ugrastı penseyle flan cekti :@ Yaw birde bu fi ikazı nedir ne işe yarar benımki sürekli yanıp sonuyor
Hocam FI fuel injectıon demek enjektorlü sistemlerde yakıt sisteminde problem olduğunu gösterir pazar günü benimki de yanıp sönerken stop etti akü e bitik olduğu için çalıştırmadım bu hafta bu işle ilgileneceğim öğrendiklerimi paylaşırım.Ayrıca aldığım kişi bana bu FI ile ilgili bu özellerde sıkıntı olduğunu ve bir soket i değiştirerek problemi giderdiğini söylemişti eğer öğrenirsem paylaşırım.
Reklamlar
-
25 Mart 2014, 18:33
#20922
bozanaki adlı üyeden alıntı
Hocam FI fuel injectıon demek enjektorlü sistemlerde yakıt sisteminde problem olduğunu gösterir pazar günü benimki de yanıp sönerken stop etti akü e bitik olduğu için çalıştırmadım bu hafta bu işle ilgileneceğim öğrendiklerimi paylaşırım.Ayrıca aldığım kişi bana bu FI ile ilgili bu özellerde sıkıntı olduğunu ve bir soket i değiştirerek problemi giderdiğini söylemişti eğer öğrenirsem paylaşırım.
tamamdır...
-
25 Mart 2014, 22:39
#20923
chuckmak adlı üyeden alıntı
tamamdır...
FI Lambasını biraz araştırdım. Bilgisayara bağlamadan çözümü zor gibi. Motorun bir çok yerinde sensörler beyne bağlı. Beyin bu sensörlerden birinde arıza algıladığında FI lambası yanıyor.
http://www.hyosungmotors.hu/download...ice-manual.pdf
-
26 Mart 2014, 01:00
#20924
ssates adlı üyeden alıntı
aynen servise göstermek lazım.. tabi motorun başında bekleyerek :D
-
26 Mart 2014, 01:01
#20925
FI lambasından alınan kodun (yanıp sönme sayısı) karşılığını servis kitapçığından bakarak arızayı daha kolay tespit edebilirsiniz. Buradan da arızayı paylaşırsan çözümü konusunda belki yardımcı olabiliriz
-
26 Mart 2014, 12:30
#20926
bozanaki adlı üyeden alıntı
Hocam bu arıza varken FI ışığınızda yanıyormuydu
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
Hocam bu tekleme varken FI ışığınız yanıyormuydu
Yanmıyordu. Her usta başka bişey dedi en son Kayalar motordaki usta ha bunlarda o sıkıntı hep oluyor dedi ve 20 liraya çözdü işi.
-
26 Mart 2014, 14:15
#20927
arkadaşlar selam..
aranıza yeni katıldım ben de
2014 model gv 250 yi aldım fuarda. Sıfır aldım ama gazı yemiyordu tam olarak. bir parçası varmış eksik onu bekliyordum. yarın o parça da takılacak ve aranıza tam anlamıyla katılacağım..
inşallah en yakın zamanda organizasyon olursa katılmak isterim.
kazasız sürüşler hepimize..
-
26 Mart 2014, 15:51
#20928
WanDoGa adlı üyeden alıntı
FI lambasından alınan kodun (yanıp sönme sayısı) karşılığını servis kitapçığından bakarak arızayı daha kolay tespit edebilirsiniz. Buradan da arızayı paylaşırsan çözümü konusunda belki yardımcı olabiliriz
kitapcıga baktım ama bulamadım.. eğer link verebilirsen sevinirim..
-
26 Mart 2014, 18:24
#20929
chuckmak adlı üyeden alıntı
kitapcıga baktım ama bulamadım.. eğer link verebilirsen sevinirim..
http://www.hyosungmotors.hu/download...ice-manual.pdf
sf 23
Örnek 1 kere yanıyor sönüyor, bekliyor, beş kez arka arkaya yanıp sönüyor. C15 gibi
-
26 Mart 2014, 23:37
#20930
Selam dostlar, gv250 lerin eski modellerine bakıyorum 28hp gözüküyor fakat güncel sitesinde 25,55 olarak verilmiş bu değer. Hangi yıldan sonra düştü acaba, sebebi nedir bilen var mı?
-
27 Mart 2014, 00:40
#20931
ssates adlı üyeden alıntı
valla hocam bugun parkettıgımde motoru stop etmeden gene fı yandı baktım 3 kere yanıp sonuyor bekliyor snra 1 kere yanıp sonuyor şeklinde olmak uzere hata verdı kontagı kapatana kadar.. yanı code olarak şöyle = III-I... III-I... III-I şeklinde bu arada motoru aldıgım arkadaş fı lambasının sorununu halletmıstım hata kodunu sıldırmemıstım servısten makıne yokmus o aralar ondan dolayıda olabılır yani uygun bır zamanda servıse goturucem motoruda bakalım..
seytantuylu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam..
aranıza yeni katıldım ben de
2014 model gv 250 yi aldım fuarda. Sıfır aldım ama gazı yemiyordu tam olarak. bir parçası varmış eksik onu bekliyordum. yarın o parça da takılacak ve aranıza tam anlamıyla katılacağım..
inşallah en yakın zamanda organizasyon olursa katılmak isterim.
kazasız sürüşler hepimize..
hayırlı olsun.. kazasız belasız şürüşler..
-
27 Mart 2014, 01:06
#20932
sorunlu17 adlı üyeden alıntı
Dostum nerede oturduğunu bilmiyorum ama izmir tirede halil abi var netten araştır istersen avcrom diye arattır ara konuş egsozda bir numara bence ben orada yaptırdım ses konusunda çok iyi oldu işçiliğide çok güzel eğer düşünürsen bana dön yardımcı olurum ayrıca oksijen sensörü araba için konuşuyorum egsoz manifolduna bağlanır yanmamış gaz varsa beyne ikaz gönderip karışımın zengin olduğunu söyler dolayısıyla oksijen sensörü arızalı olan bir aracın hava yakıt karışımı ayarlanamayacağından aracın yakıt sarfiyatı artabilir ama sen egsozun tüpünü yani susturucu tarafını değiştireceğinden zaten oksijen sensöründen ileriye bir işçilik yapmış olacaksınki bunu oksijen sensörü göremez diye tahmin ediyorum (sadece tahmin) yinede daha önce deneyip uygulamış birinden akıl alman daha mantıklı olur bence ama nihayetinde 250 cc bir motordanda çopk fazla bir şey beklememek gerekir.
kocaelide oturuyorum abi egsoz olayı anlasılan kadarıyla karısık ve can sıkıcı olabilir gözukuyor yazılann yorumlar levent abbinin denemesi falan beni vazgeciriyor ona harcıycam paraya caylak gidon mu taktırsam diyorum internette baktım herkes t gidon taktırmıs varmı forumda caylak gidon gv 250 nasıl durur merak ediyorum.....
-
27 Mart 2014, 11:44
#20933
Günaydın arkadaşlar. Benim akü bitmiş. Nerden alabilirim? bosch almayı dusunuyorum ama altarnatif varmıdır. Ankara dışı olursa kargolatırız..
-
27 Mart 2014, 14:02
#20934
Utided adlı üyeden alıntı
Selam dostlar, gv250 lerin eski modellerine bakıyorum 28hp gözüküyor fakat güncel sitesinde 25,55 olarak verilmiş bu değer. Hangi yıldan sonra düştü acaba, sebebi nedir bilen var mı?
karbratörlü modeller 28.5 enjeksiyonlular 25.5 beygir
sanırım egzos emisyon dalgasına oluyor bu olay
-
27 Mart 2014, 14:47
#20935
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
karbratörlü modeller 28.5 enjeksiyonlular 25.5 beygir
sanırım egzos emisyon dalgasına oluyor bu olay
Eyvallah Hocam, şimdi mantıklı geldi. Peki kullanım sırasında çok hissediliyor mu bu fark?
-
27 Mart 2014, 20:17
#20936
Arkadaşlar 2011 gv 250 ye orta sehpa uygun fiyata orta sehpa arıyorum yardımcı olabilecek kimse varmı.
-
27 Mart 2014, 22:14
#20937
Utided adlı üyeden alıntı
Eyvallah Hocam, şimdi mantıklı geldi. Peki kullanım sırasında çok hissediliyor mu bu fark?
valla bilmiyorum, hiç enjeksiyonlusunu kullanmadım
-
27 Mart 2014, 22:32
#20938
Utided adlı üyeden alıntı
Eyvallah Hocam, şimdi mantıklı geldi. Peki kullanım sırasında çok hissediliyor mu bu fark?
Fark anlaşılmayacak kadar az..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------
bozanaki adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2011 gv 250 ye orta sehpa uygun fiyata orta sehpa arıyorum yardımcı olabilecek kimse varmı.
https://satis.kuralkan.com.tr/ypproduct.aspx
sitesinden sırasıyla-Hyosung -gv 250 / sase / m-sehpa
toplam pulu vidası yaklaşık 110 TL tutuyor..
bildiğim burası var, orijinal olarak onun dışında bilmiyorum ..
-
28 Mart 2014, 02:33
#20939
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
Fark anlaşılmayacak kadar az..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------
https://satis.kuralkan.com.tr/ypproduct.aspx
sitesinden sırasıyla-Hyosung -gv 250 / sase / m-sehpa
toplam pulu vidası yaklaşık 110 TL tutuyor..
bildiğim burası var, orijinal olarak onun dışında bilmiyorum ..
Çok saol hocam ilginiz için teşekkürler.
-
28 Mart 2014, 10:55
#20940
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
Fark anlaşılmayacak kadar az..
Eyvallah, Sağol.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)
Bu Konudaki Etiketler