Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
08 Mart 2014, 02:27
#20841
1.Kronik sorunu parçalarının çoğu plastik olması nedeniyle çabuk kırılmaları örneğin bir motorun zincir koruması nasıl plastik olur bilmiyorum
2.Parçaları motorun kendi fiyatına göre çok pahalı
3.Yakıt 4 litre
4.Bence yanlızken sürücü konforu güzel
5.250 cc bir motordan bahsediyoruz sonuçta bu segmentteki bir çok motordan daha ihtişamlı
6.önerebileceğim lastik parana kıyarsan metzeller
7.Bunun cevabını vermişler zaten
8.Bence motorda motora değişiyor bende hiç yok neredeyse arkadşında dediği gibi 120den sonra azıcık varla yok arası
9.Devir kesici yok denmiş ama var milletin arıza dediği olayda bu zaten ama gv 250de motoru kucağına alan duymadım racing modelinde duydum onlarda kurcalanmış motordur diye tahmin ediyorum süratini arttırmak için dişli değişimi yada performans arttırıcı kitler neden olabilir
10.Karbüratörlünün tek artısı sesinin daha tok çıkması vede oluşabilecek arızaların daha kolay tamir edilebilmesi.
Son olarak slayer gitmiş allahtan yoksa sana elli tane laf ederdi daha önce kaç kere cevaplandı diye aklında başka bir şeyler varsa sorabilirsin bildiğim kadarıyla cevaplarım
Reklamlar
-
08 Mart 2014, 02:41
#20842
sorunlu17 adlı üyeden alıntı
1.Kronik sorunu parçalarının çoğu plastik olması nedeniyle çabuk kırılmaları örneğin bir motorun zincir koruması nasıl plastik olur bilmiyorum
9.Devir kesici yok denmiş ama var milletin arıza dediği olayda bu zaten ama gv 250de motoru kucağına alan duymadım racing modelinde duydum onlarda kurcalanmış motordur diye tahmin ediyorum süratini arttırmak için dişli değişimi yada performans arttırıcı kitler neden olabilir
zincir koruması nasıl plastik hakikaten bende anlamıyorum mühendislerin kafası güzeldi heralde
devir kesici için karbratörlü motorlarda yok, bunu belirtmeyi unutmuşun enjeksiyonlularda var
-
08 Mart 2014, 03:04
#20843
sorunlu17 adlı üyeden alıntı
Son olarak slayer gitmiş allahtan yoksa sana elli tane laf ederdi daha önce kaç kere cevaplandı diye aklında başka bir şeyler varsa sorabilirsin bildiğim kadarıyla cevaplarım
Bu tür sorunların daha önce defalarca cevaplandığını biliyorum. Hatta mesajımda;
"Evet arkadaşlar. Önceki sayfalarda soruların cevapları var diyenleri duyar gibiyim. Ama 1042 sayfa Fazer sayfamızda birçok arkadaşımızın bu tür sorularını cevapladık ve hala cevaplıyoruz. Rica etsem motoru aktif kullanan arkadaşlarım anket niteliğindeki bu soruları kendi düşünceleriyle cevaplayabilir mi? Teşekkür ederim"
diye not düştüm. Ayrıca laf yiyecek yaşı çoktan geçtim. Yardımcı olmak isteyen eder, istemeyen görmezden gelir. En azından bizim Fazer sayfasında böyle. Sorularıma cevap verenlere tek tek teşekkür ediyorum.
-
08 Mart 2014, 03:29
#20844
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
08 Mart 2014, 04:05
#20845
bende şu anda tdm850 var satılsın bende gv düşünüyorum yüksek hacimden düşük hacime çok geçdiğim için önceden regal raptor, gn250,silverwing ,vulcan ,en500 gibi motorlarım oldu bana normal geliyor..artık yakıt ekonomisi ön planlı bir motor istiyorum.. şuan sürdüğüm arabam tdm den az yakıyor ..
uzun yolda gv yi sürdüm süratle işin yoksa keyif adamıysan yeterince tatmin edici ama gidiceğim noktaya bir an önce varıyım tarzı biriysen kesmes kesinlikle.. ben zaten uzun yolda çok duruyorum süratle işimde yok gördüğüm her tabeladan dalıyorum burda ne varmış diye fotoğraf çekiyorum oraya has özel yemek yerleri varsa oturup yiyorum v.b .. bana yeter sanırsam.. kesmesse satar 2004 falan f650 gs alabilirimde onlarında artık temizi zor hepsi 100 binleri devirdi adam edene kadar sanayilere git gel ustalarla uğraşmak istemiyorum onlarda tek silindir baya az yakıyor..
motor keyif işi hobi işi bu bir gerçek ama keyif aldığınız zevk aldığınız şeyide rahat yapamıyorsanız yada kafanızda bu motor bu kadarlık yolda ne yakar acaba diye sorular oluyorsa o zaman hobbyniz keyfinizde zehir oluyor.. memlekette yakıtta nerdeyse 5.5 tl ye dayandı dayanıcak.. az buz değil.. haftasonu sahilde bir tur atıyorsan sorun değil ama randımanlı kullanıyorsan arada uzun yolun oluyorsa yada kullanmak istiyorsan randımanlı bir süre sonra yakıt dert olmaya başlıyor..
-
08 Mart 2014, 04:19
#20846
logaritma adlı üyeden alıntı
bende şu anda tdm850 var satılsın bende gv düşünüyorum yüksek hacimden düşük hacime çok geçdiğim için önceden regal raptor, gn250,silverwing ,vulcan ,en500 gibi motorlarım oldu bana normal geliyor..artık yakıt ekonomisi ön planlı bir motor istiyorum.. şuan sürdüğüm arabam tdm den az yakıyor
..
uzun yolda gv yi sürdüm süratle işin yoksa keyif adamıysan yeterince tatmin edici ama gidiceğim noktaya bir an önce varıyım tarzı biriysen kesmes kesinlikle.. ben zaten uzun yolda çok duruyorum süratle işimde yok gördüğüm her tabeladan dalıyorum burda ne varmış diye fotoğraf çekiyorum oraya has özel yemek yerleri varsa oturup yiyorum v.b .. bana yeter sanırsam.. kesmesse satar 2004 falan f650 gs alabilirimde onlarında artık temizi zor hepsi 100 binleri devirdi adam edene kadar sanayilere git gel ustalarla uğraşmak istemiyorum onlarda tek silindir baya az yakıyor..
motor keyif işi hobi işi bu bir gerçek ama keyif aldığınız zevk aldığınız şeyide rahat yapamıyorsanız yada kafanızda bu motor bu kadarlık yolda ne yakar acaba diye sorular oluyorsa o zaman hobbyniz keyfinizde zehir oluyor.. memlekette yakıtta nerdeyse 5.5 tl ye dayandı dayanıcak.. az buz değil.. haftasonu sahilde bir tur atıyorsan sorun değil ama randımanlı kullanıyorsan arada uzun yolun oluyorsa yada kullanmak istiyorsan randımanlı bir süre sonra yakıt dert olmaya başlıyor..
Aynen. Benim motor sakin kullanımda 4,5-5 lt / 100km yakıyor. Hızla aram benim de iyi değil. Dolayısıyla bu motor bana biraz fazla geliyor. 98 beygir makinayla şehir içi kullanımda işkence. Dolayısıyla 250-500cc arası daha ekonomik bir makina arayışı içine girdim. Cevaplarınız için teşekkürler.
-
08 Mart 2014, 10:55
#20847
ömer2 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun samet.Allah kaza bela vermesin.Dükkana bekliyorum.
Bu arada mustafa da sattı motorunu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------
Ah uğur ah,erken bıraktın bizi havalar ısınıyor otoban yapacaktık
(Şaka bi yana hayırlı olsun)
Allah razı olsun Ömer abi, Allah kimseye kaza bela göstermez inş., en yakın zaman da ziyaret edicem sizi mustafa için de hayırlısı olsun, bizim safa mı çeksek, 500r yakışır Mustafaya
-
08 Mart 2014, 20:21
#20848
şu zincir koruma olayı kafama takılıyor benimki kırıldı yenisini alıcam oda kırılacak başka motorlarınkini denedimbir kaçını olmadı bu şekilde yapıpta uyduran varmı aranızda bazı parçaları diğer motorlarla uyuyor
-
08 Mart 2014, 22:40
#20849
la biri branda ve kilit konusunda yardımcı olsun yarın almam lazım....
-
08 Mart 2014, 23:01
#20850
chuckmak adlı üyeden alıntı
la biri branda ve kilit konusunda yardımcı olsun yarın almam lazım....
abi sen moto expo'da barkın bayoğlu'nun konferansına gelmiş miydin?
RKS Cruiser 250 '14, BMW F650 '97, BMW R 1100 GS '98, Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob '10, BMW R 1200 GS '06
-
09 Mart 2014, 00:28
#20851
sorunlu17 adlı üyeden alıntı
şu zincir koruma olayı kafama takılıyor benimki kırıldı yenisini alıcam oda kırılacak başka motorlarınkini denedimbir kaçını olmadı bu şekilde yapıpta uyduran varmı aranızda bazı parçaları diğer motorlarla uyuyor
benimki kırıldığında bir süre kullanmadım, sonra bir pazar canım sıkıldı. tamda bağlantı yerinden kırıldığı için ufak bir sac parçayla bağlantı kısmı yaptım şimdi çok sağlam sayılmaz ama en azından ordan kırılması imkansız. en yakın zamanda metal muhafazası olan bir arkadaşıma yapışıp alıcam hehehe
-
09 Mart 2014, 00:36
#20852
kaanklky adlı üyeden alıntı
abi sen moto expo'da barkın bayoğlu'nun konferansına gelmiş miydin?
fuara geldim ama konferasna flan girmedim kardeşim
-
09 Mart 2014, 18:32
#20853
motor düzeldi ama ben perte çıktım buz pateni yaparken düştüm sol ayak bilekten döndü altımda kaldı bağlarda kopma varmış 2 gündür alçılı ayak evde yatıyorum 12 gün daha böyle kalacak sonra kontrol en büyük korkum motora binememek sol ayakta en faal ayak motorda vitesti ayaklıktı hay şansıma benim.daha önce böyle sorunlar yaşayan oldumu merak ettim ayak düzelirmi acaba bizim motorların vitesleride zaten sert ve sorunlu satıp vitessiz bir scooter mı denesem acaba
-
10 Mart 2014, 01:15
#20854
muratti34 adlı üyeden alıntı
motor düzeldi ama ben perte çıktım buz pateni yaparken düştüm sol ayak bilekten döndü altımda kaldı bağlarda kopma varmış 2 gündür alçılı ayak evde yatıyorum 12 gün daha böyle kalacak sonra kontrol en büyük korkum motora binememek sol ayakta en faal ayak motorda vitesti ayaklıktı hay şansıma benim.daha önce böyle sorunlar yaşayan oldumu merak ettim ayak düzelirmi acaba bizim motorların vitesleride zaten sert ve sorunlu satıp vitessiz bir scooter mı denesem acaba
Geçmiş olsun..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
10 Mart 2014, 11:51
#20855
muratti34 adlı üyeden alıntı
motor düzeldi ama ben perte çıktım buz pateni yaparken düştüm sol ayak bilekten döndü altımda kaldı bağlarda kopma varmış 2 gündür alçılı ayak evde yatıyorum 12 gün daha böyle kalacak sonra kontrol en büyük korkum motora binememek sol ayakta en faal ayak motorda vitesti ayaklıktı hay şansıma benim.daha önce böyle sorunlar yaşayan oldumu merak ettim ayak düzelirmi acaba bizim motorların vitesleride zaten sert ve sorunlu satıp vitessiz bir scooter mı denesem acaba
Geçmiş olsun. Umarım yakın zamanda iyileşirsin.
-
10 Mart 2014, 12:07
#20856
muratti34 adlı üyeden alıntı
motor düzeldi ama ben perte çıktım buz pateni yaparken düştüm sol ayak bilekten döndü altımda kaldı bağlarda kopma varmış 2 gündür alçılı ayak evde yatıyorum 12 gün daha böyle kalacak sonra kontrol en büyük korkum motora binememek sol ayakta en faal ayak motorda vitesti ayaklıktı hay şansıma benim.daha önce böyle sorunlar yaşayan oldumu merak ettim ayak düzelirmi acaba bizim motorların vitesleride zaten sert ve sorunlu satıp vitessiz bir scooter mı denesem acaba
Çok geçmiş olsun..
-
10 Mart 2014, 23:54
#20857
muratti34 adlı üyeden alıntı
motor düzeldi ama ben perte çıktım buz pateni yaparken düştüm sol ayak bilekten döndü altımda kaldı bağlarda kopma varmış 2 gündür alçılı ayak evde yatıyorum 12 gün daha böyle kalacak sonra kontrol en büyük korkum motora binememek sol ayakta en faal ayak motorda vitesti ayaklıktı hay şansıma benim.daha önce böyle sorunlar yaşayan oldumu merak ettim ayak düzelirmi acaba bizim motorların vitesleride zaten sert ve sorunlu satıp vitessiz bir scooter mı denesem acaba
Geçmiş olsun. Talihsiz bir kaza olmuş. Eğer kırık yoksa alçının üzerine basmadığınız, alçı kırılmadığı sürece ileri dönem için hiçbir sorun oluşmaz. Alçı sonrası bir süre daha ağrı devam edebilir, fakat geçici olacaktır. Motosiklet kullanmanıza engel hiçbir durum oluşturmaz.
Uzman görüşü.
-
11 Mart 2014, 02:58
#20858
inşallah dediğiniz gibi olur 4.gündür evde koltuk değnekleriyle dolanıyorum güneşi ve motorumu özledim 10 gün kadar ya sabır çekicem
-
12 Mart 2014, 02:08
#20859
murat hoca geçmiş olsun. üzüldük. Allah şifa versin.
üstatlar sorum var. ikisi de aynı temizlikte aynı km de olan 2007 model ve 2010 model gv 250 için aynı fiyat istenmesine rağmen niçin 2007 hemen satılıyor. karbüratör lü tercih sebebi olacağı için mi? beni aydınlatır mısınız?
teşekkürler.
-
12 Mart 2014, 23:18
#20860
drfettah adlı üyeden alıntı
murat hoca geçmiş olsun. üzüldük. Allah şifa versin.
üstatlar sorum var. ikisi de aynı temizlikte aynı km de olan 2007 model ve 2010 model gv 250 için aynı fiyat istenmesine rağmen niçin 2007 hemen satılıyor. karbüratör lü tercih sebebi olacağı için mi? beni aydınlatır mısınız?
teşekkürler.
Defalarca söylendi zaten karbüratörlü model daha az arıza çıkarıyor ve arızaları daha basit oluyor sesi daha tok ayrıca motor bu araba gibi düşünme ha 2007 olmuş ha 2010 önemli olan temizliği ayrıca sıfırlarının satılmayacağını düşünüyorum tüm nikelaj aksamları mat gri yapmışlar renkler iğrenç ötesi elimizdekiler yarın öbür gün çok para eder
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 28 kullanıcı var. (0 üye ve 28 misafir)
Bu Konudaki Etiketler