Cevaplar için teşekkürler. Alıp paşa paşa alışacağız
Cevaplar için teşekkürler. Alıp paşa paşa alışacağız
ogzcngdk de dediği gibi yan kapaktaki kanuni yazıları çıkabilir. Fön makinesi ile ısıtırsan
kolayca kanuni yazılarını çıkarabilirsin. Boyaya zarar vermemek için kapağın üzerine vazalin sürersen iyi olur.
Motor sıcakken boşa vitese almanın daha kolay olduğunu fark ettim. Soğuk havaalarda veya motor çalışmıyorken boşa almak daha zor oluyor.
selamlar arkadaşlar
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/10030-hyosung-s-and-t-kanuni-gv250-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1041.html
bu motor nasıldır acaba?
sahibi ile görüşmedim ama ilandaki bilgilere bakarak fikrinizi alabilir miyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------
ARKADAŞLAR
özür dilerim
linki yanlış atmışım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-aksesuar-avantajli-156242338/detay
bu linkteki motor
slm arkadaşlar küçük bişi sorucam sizlere. siz benzini nasıl alıyorsunuz? depodan taşana kadar dolduruyormusunuz? ben pompayı içine bırakıp otomatik atana kadar dolduruyorum.hep 250 km 10 lt civarı aldım. dahada gidermi demek için soruyorum bu soruyu aslında. sora yolda kalmayayım
Selamlar arkadaşlar, an itibariyle 600 F imi sattım..
Güzel tecrübe edindim kısa sürede..Güzel makineydi ama rahatlık konusunda bir gv kadar değildi
motosikletinizin kıymetini bilin
sam@ hayırlı olsun kardesım.. tekerın duz bassın
yok kardeşim ben s&t yide istemıorum sanırım aku yan kapaklarını satın alıcam 20 tl galıba yalnız merak ettıgım sey kanunu yedek parcadan alsam ustunde hyosungmu yazıor artık yoksa hala kanunı mı.. gun ıcerısınde arıyamıorum aksamlarıda malum... yag deposunuda sticker flan halletmeyı dusunuorum
Hatırladığım kadarıyla ilan 6 ay kadar önce de vardı. İlandaki fotolar eski.
Üzerindeki aksesuarların fiyatlarını http://www.hyosungsource.com/index.p...ort=20a&page=2 öğrenebilirsin.
Ustaya göstermende fayda var düşme vb. var mı? diye.
Sıkıntısı yoksa km'ye bakarak fiyat uygun.
Dostlar su linklere bakmanizi tavsiye ederim. İngilizce forum ama adamlar envayi cesit aksesuar ve mtor parcasini takip cikma islemlerini resimli ve detayli anlatmislar. Turkiyeden katilan kisilerde var. Biraz kurcalayin baya guzel bilgiler var...
http://www.alternativecruisers.com/index.php?board=22.0
Bir de bu var sikca sorulan sorular bolumu.
http://www.alternativecruisers.com/index.php?board=10.0
ebayda envare çeşit gv250 aksesuar ve performans kitleri var..
misal
http://www.ebay.com/itm/Hyosung-GV25...b5e3f9&vxp=mtr
arkadaşlar kilit.. branda.. krom gözlük.. nazi kaskı.. kuru kafalı maske flan hyosung akü kapağı için sticker bunlar lazım bi el atın :D Bu arada İstanbula geri döndüm artık buralardayım ..
ogzcngdk cevabın için sağol dostum.
bir dorum daha olacak. geçenlerde eve giren hırsız hudsonun deri montunu götürmüş..e bende montsuz kaldım dolayısıyla. mecburen bir mont alıcam ama bu sefer o kadar kaliteli bişi alamıcam malum sebeplerden..
http://www.feyizoglu.com/Black-Yazlik-Fileli-Mont_46937.html#0
şu montu bilen varmıdır? bizim motorda nasıl durur acaba?
geçmiş olsun üzüldüm montun gitmesine...
bugün bursa heykelde siyah tek egzoslu bir gv gördüm garip hareketler yapıyodu hemen çektim önüne iyi günler falan dedim foruma takılıyomusun dedim yok dedi tamam dedim devam ettim. insan gv 250 kullanırsa hiçmi internetten bakmaz acaba bu motor için ne demişler diye ilginç
Hayırlı olsun samet.Allah kaza bela vermesin.Dükkana bekliyorum.
Bu arada mustafa da sattı motorunu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------
Ah uğur ah,erken bıraktın bizi havalar ısınıyor otoban yapacaktık(Şaka bi yana hayırlı olsun)
selam arkadaşlar. 1042 sayfa yazıldıysa bu motorda bir keramet vardır dedim ve hız merakı olmayan birini fazlasıyla tatmin edebilecek bir makina olabileceğini tahmin ettim. Şimdiye kadar hiç düşünmediğim bir tarz olmasına rağmen birkaç aksesuar takviyesiyle ilgimi çekeceğine eminim. Alacağım motor 2013 veya 2014 olacak. Sadece kafamda bazı soru işaretleri var. Cevaplayacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Soru 1- Acaba kronik sorunları var mıdır? (örn. fazerda gidon rulmanlarının dağılması, TPS sensörü arızası)
Soru 2- Parça ve aksesuar fiyatları ve bulunabilirlik hakkındaki görüşleriniz? (Sisibar, koruma demiri vb)
Soru 3- Sakin ve agresif kullanımlardaki tüketim değerleri nedir? ( ...lt/100km)
Soru 4- Sürücü ve artçı konforu tatmin edici midir? (seleye takviye yapmak gerekir mi?)
Soru 5- Uzun boylu (1,86) ve kilolu (105kg) biri için cılız bir motor mu?
Soru 6- Sıfır alındığı takdirde fabrikasyon lastikleri tatmin eder mi? Markası nedir? Önerebileceğiniz lastik marka ve modeli nedir?
Soru 7- Bakım periyodları nedir? Kaç kilometrede hangi parçaları değişmesini tavsiye edersiniz?
Soru 8- Titreşim durumu nedir?
Soru 9- Hyosung SS lerde devir kesicinin olmadığı, bu sebepten dolayı redlineda tapa gaz gidenlerin motoru kucaklarına aldıklarını duymuştum. Bu motorda devir kesici var mı? (henüz hayatında redline görmemiş biri için saçma bir soru ama merakımdan soruyorum)
Soru 10- Bir arkadaşım, karbüratörlüsünü al diye tavsiyede bulundu. Sanırım 2010 modelden sonrakiler enjeksiyonlu. Karbüratörlünün ne artısı var?
Evet arkadaşlar. Önceki sayfalarda soruların cevapları var diyenleri duyar gibiyim. Ama 1042 sayfa Fazer sayfamızda birçok arkadaşımızın bu tür sorularını cevapladık ve hala cevaplıyoruz. Rica etsem motoru aktif kullanan arkadaşlarım anket niteliğindeki bu soruları kendi düşünceleriyle cevaplayabilir mi? Teşekkür ederim.
evet soruların cevapları forumda var ama kısada olsa cevaplamaya çalışayım size..
1.çalışırken boş vitese geçmeme sorunu var, ama bazı teknikler öğreniyorsunuz sonradan illaki geçiyor , yine bazı modellerinde 5.500 devirde takılma sorunu var 1-2 saniye devir sabitleniyor sonra devam..
2.parçası bulunur. ama pahalıdır.. aksesuar ön cam, koruma demiri, çanta (bağlantı kısmını uydurmak lazım ama), sisy bar bulunuyor..
3.kendi motorum için söyleyeyim sakin kullanım 3.6 litre. şehiriçi 3.8 litre ile 4 litre arası.
4.sürücü için şehiriçi rahat ama uzun yolda 3-4 saatten sonra uyuşmalar ve ağrılar başlıyor.
5.evet aynı yapıya sahibiz tam olduğunu söyleyemem ama bisiklet gibide kalmıyor. orta şeker
6.orjinal lastikleri kuru ve sıcak asfaltta iyidir ama soğuk ve ıslakta fren bile yaptırmaz adama
7.4 bin yağ ve yağ filtresi, 8 binde bujiler, 12 binde hava filtresi
8.ne titreşimi şaka bir yana 120 den sonra biraz titriyor
9.devir kesici yok
10. ne kadar az elektronik o kadar az sıkıntı, ve daha güzel bir ses. yakıtta fark yok.. bide bana kalırsa karbratörlü seri daha kaliteli sanki..
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)