1) vites gecisleri biraz serttir bu tum hyolarda boyle. bosa gecmek icin motoru ya oldugu yerde ayaginla ileri geri yapacaksin ya da cok hafif (cok cok hafif) gaz verip gecireceksin rolantiyi yakaladigin an. ben debriyaj balatalarimi 120 km once degistim su an bosa cok guzel geciyor ama ileride aynisi olacak bu motorun karakteri boyle. sorun olarak da gormuyorum hayati bir sey degil.
2)normal degildir, hic oyle bir sey yasamadim hic de duymadim enjeksiyonlularda.
3) bende orjinal cami var ruzgar gecirmeme konusunda memnunum ama goruntu olarak hosuma gitmiyor senin cam daha guzel
daha kalitelisi givi var piyasada ama cam aparati bulman icin arastirmak - ugrasmak lazim, yapilabilir. yapani kadikoyde gordum yakalarsam sorcam
4) egzozu actirmamani tavsiye ederim altimizdaki 250 cc motor, ondan alacagin ses gurultu kirliligi olur bence.
5) vites pedalinin ustunde lastik yok, ben sonradan aksesuar olarak satinaldim.
6) yedek depo yok ama en azindan gostergemiz var
320 km altina dustu mu ilk opet seni bekler
7) motor icin yorumum: bir daha o sekilde yikatma elektronik aksama, sensorlere su ve kopuk kacirabilirsin. kendin yika motorunu ozel sampuan ve sungerini alip. depo icin deri kilif alabilirsin, uzun yolda kullanacaksan genis ayakliklar takabilirsin, o cin mali sissy bari degistirebilirsin.
masallah guzel gorunuyor gule gule kullan, tekerin duz bassin. bir problemin yoksa kanuni servislerinden uzak dur ki problem yaratmasinlar