Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #20441
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Anadolu yakasında usta arayanlar, Nautilus'un karşısında Bay Moto var tavsiye edebilirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #20442
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic , honda msx 125 , planet 2
    Alıntı hyce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anadolu yakasında usta arayanlar, Nautilus'un karşısında Bay Moto var tavsiye edebilirim.
    yetkili servis mi ?

  3. #20443
    hyo kenan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    ramzeyQm250, GV250, cbf1000
    hayırlı günler herkese

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------

    Alıntı segsegseg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar...
    İyi yıllar arkadaşlar.2013 model gv250 sahibiyim daha 5.000 km.Son bir aydır ara sıra F1 ışığı yanıyordu fakat fazla önemsemedim.Onbeş gün önce kadarda motor tekte çalışmamaya başladı servise götürdüm aküden dendi ve garanti kapsamında akü değiştirildi.İlk günler olmuş gibiydi fakat iki gün önce yolda kaldım marşa basıyor fakat calışmıyordu neyse tekrar servise girdi.Bujileri değiştirdik motor calıştı.Servisten cıkarken iki kere stop etti bayada kirlenmişti yıkadım ve tekrar calışmadı kaldı o şekilde cözümü bulamadılar.Acaba sorun nerde?
    kardeşim geçmiş olsun öncelikle.yakıt ve enjeksiyon sistemi veya beyin die tahmin ediyorum.ama bunlarıda yöneten beyin olduğu için beyine bi bakmak lazım.bende de 2010 model var benimkide arada bi tam gaz kolunu çevirdiğinde stop ediyor servise götürdüm pc ye bağladılar bişey yok dediler bazı modellerde kronik dediler

  4. #20444
    segsegseg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2013
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    Teşekkür ederim.Serviste aşağı yukarı kesin olmamakla beraber öyle bir şey söyledi.Dediğiniz gibi pc ye bağlayacağız dediler fakat bu serviste yokmuş bir yerlerden gelecekmiş pc.Bir süre kullanamayacağım gibi gözüküyor.Bu sabah tekrar denedim bir umutla.Calışıyor fakat rölantideyken devir saati yavaş yavaş düşüyor ve malüm stop ediyor :(

  5. #20445
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı hyo kenan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim geçmiş olsun öncelikle.yakıt ve enjeksiyon sistemi veya beyin die tahmin ediyorum.ama bunlarıda yöneten beyin olduğu için beyine bi bakmak lazım.bende de 2010 model var benimkide arada bi tam gaz kolunu çevirdiğinde stop ediyor servise götürdüm pc ye bağladılar bişey yok dediler bazı modellerde kronik dediler
    Çözemedikleri şeye kronik diyorlar, yok öyle bir şey.

    Alıntı segsegseg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim.Serviste aşağı yukarı kesin olmamakla beraber öyle bir şey söyledi.Dediğiniz gibi pc ye bağlayacağız dediler fakat bu serviste yokmuş bir yerlerden gelecekmiş pc.Bir süre kullanamayacağım gibi gözüküyor.Bu sabah tekrar denedim bir umutla.Calışıyor fakat rölantideyken devir saati yavaş yavaş düşüyor ve malüm stop ediyor :(
    Diagnostic cihazı bekleyeceklerine buji pipolarını kontrol etsinler oradan olma ihtimali yüksek.
    hyo kenan ve ZERDÜŞT bunu beğendiler.

  6. #20446
    segsegseg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2013
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    Teknik bir bilgim yok konuyla alakalı fakat bujileri değiştirdik acaba buji piponu bujiden ayrı bir organmı?

  7. #20447
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı segsegseg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teknik bir bilgim yok konuyla alakalı fakat bujileri değiştirdik acaba buji piponu bujiden ayrı bir organmı?
    Buji kablosunun ucundaki, bujinin takıldığı kısım oluyor.

  8. #20448
    hyo kenan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    ramzeyQm250, GV250, cbf1000
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çözemedikleri şeye kronik diyorlar, yok öyle bir şey.



    Diagnostic cihazı bekleyeceklerine buji pipolarını kontrol etsinler oradan olma ihtimali yüksek.

    Kanuninin en büyük sıkıntısı bence servis muhabbeti.adamlar uğraşmak istemiyorlar.seleyi söküp pc ye bağladılar sonra çalıştırıp stop ettik bunu bi kaç defa tekrarladık.sonra herşey normal bişey yok dediler.bide 20tl para aldılar.sorunu çözseler 50de vercem 100de vercem ama adamlar tırt.senin bi fikrin varmı bu konuda slayerrr?

  9. #20449
    segsegseg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2013
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    Katılıyorum.Yarın tekrar servis yolu gözüktü birazda sıkboğaz etmek lazım diye düşünüyorum.

  10. #20450

    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gv250
    Arkadaşlar bir sorum olucak bizim motosikletleri yıkarken nelere dikkat etmeliyiz ve nasıl yıkamalıyız ? Tazyikli su vs tesisata kolay su kaçıyor mu ?

  11. #20451
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Slience adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir sorum olucak bizim motosikletleri yıkarken nelere dikkat etmeliyiz ve nasıl yıkamalıyız ? Tazyikli su vs tesisata kolay su kaçıyor mu ?
    Normal standartlar kaçmıyor..Yıkatma hariç yağmurlu havada da çoook kullandım Bir sıkıntı yaşamamıştım.
    Ama gene de çok yakından tutmamanda fayda var o tazyikli suyu
    Sonra ayaklık müşürün kafayı yer
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  12. #20452
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Tabancayı selenin altına sokma,kontak kısmına fazla tutma yeter

  13. #20453
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı hyo kenan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin bi fikrin varmı bu konuda slayerrr?
    Eğer gazı tam açınca stop ediyor dediğin sadece motor soğukken değil herhangi bir zamanda yapıyorsa hava emme basınç sensörlerinde (IAPS) sorun olabilir, beyinde sorun olma ihtimali de düşük de olsa var tabi.

    Alıntı Slience adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir sorum olucak bizim motosikletleri yıkarken nelere dikkat etmeliyiz ve nasıl yıkamalıyız ? Tazyikli su vs tesisata kolay su kaçıyor mu ?
    Aynı araba yıkar gibi, tazyikli suyu motora çok yakından tutmadan yıkarsan hiç bir şey olmaz. Yakından tutarsan da bir yerine su kaçmıyor ama etiketlere falan zarar verebilir.
    hyo kenan bunu beğendi.

  14. #20454
    segsegseg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2013
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Diagnostic cihazı bekleyeceklerine buji pipolarını kontrol etsinler oradan olma ihtimali yüksek.
    Ondada sorun yokmuş temizlediler vs. Sanırım cihazı beklemekten başka care kalmadı.İnşallah beklediğimize değer motor yatıyor.

  15. #20455
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Merhaba arkadaşlar, lastik 27 bini devirdi, dişler iyice azalmış. Çok zorlamadan değiştireyim diyorum. Motoru çok yatırıp etmem, shinko tarzı bişeyler işimi görür fazlasına gerek yok. Ne tavsiye edersiniz? Nereden alabilirim? İnternetten sipariş vereceğim muhtemelen.

  16. #20456
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, lastik 27 bini devirdi, dişler iyice azalmış. Çok zorlamadan değiştireyim diyorum. Motoru çok yatırıp etmem, shinko tarzı bişeyler işimi görür fazlasına gerek yok. Ne tavsiye edersiniz? Nereden alabilirim? İnternetten sipariş vereceğim muhtemelen.
    herkez bir lastik telaşına düşmüş bende buna dahilim. unilli veya sava marka lastikler tarfinize uygun fiyatları 100 lira civarında savayı daha çok öneririm ama rıdvan abiler memnun kalmışlar çünkü..

    çok yatırmıyorum diyorsunuz ya banada öyle geliyodu sonra benzinlikte durunca lastiklere bakıyorum; lastiğin büyük kısmını kullanıyorum aslında motor yatmıyor sanıyoruz ama yatıyor

  17. #20457
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Lastikal'a baktım da böyle sava unili filan yok, coşmuş fiyatlar da. Nereden bulabilirim unili ya da sava lastikleri? İnternetten sipariş verebileceğim bir yer olsa süper olacak. Arka lastik de 160/80-15 alsam olur değil mi? Orijinal ebat bulunmuyor yanılmıyorsam. Shinko candır aslında; bulsam ondan alacağım ama yok meret.

    Elbet yatıyor mecbur da gidip de 100le filan viraja girmiyorum pek onu demeye çalıştım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------

    Şimdilik şunları buldum da dunlop iyi marka gibidir sanki, olur mu bunlar bizim motora, yanlış almayayım. Başka önerileri de bekliyorum her türlü.

    Arka lastik:
    https://www.motoavm.com/ProductDetai...404-tt/407/178

    Ön lastik:
    https://www.motoavm.com/ProductDetai...11-tl/408/3826

  18. #20458
    hyo kenan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    ramzeyQm250, GV250, cbf1000
    Arkadaşlar ben lastik siparişi verdim bugün geliyor.sava marka 110/90/16 ön 140/90/15 arka.
    bu hafta içi taktırıcam büyük ihtimal.taktırıp kullandıktan sonra görüşlerimi sizinle paylaşırım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer gazı tam açınca stop ediyor dediğin sadece motor soğukken değil herhangi bir zamanda yapıyorsa hava emme basınç sensörlerinde (IAPS) sorun olabilir, beyinde sorun olma ihtimali de düşük de olsa var tabi.



    Aynı araba yıkar gibi, tazyikli suyu motora çok yakından tutmadan yıkarsan hiç bir şey olmaz. Yakından tutarsan da bir yerine su kaçmıyor ama etiketlere falan zarar verebilir.
    o sensörün yeri nerde sen biliyomusun kardeşim? deponun altında bi yerdedir ama sensörün tipi nasıl acaba?

  19. #20459
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı lycantrophic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastikal'a baktım da böyle sava unili filan yok, coşmuş fiyatlar da. Nereden bulabilirim unili ya da sava lastikleri? İnternetten sipariş verebileceğim bir yer olsa süper olacak. Arka lastik de 160/80-15 alsam olur değil mi? Orijinal ebat bulunmuyor yanılmıyorsam. Shinko candır aslında; bulsam ondan alacağım ama yok meret.

    Elbet yatıyor mecbur da gidip de 100le filan viraja girmiyorum pek onu demeye çalıştım.
    Şimdilik şunları buldum da dunlop iyi marka gibidir sanki, olur mu bunlar bizim motora, yanlış almayayım. Başka önerileri de bekliyorum her türlü.

    Arka lastik:
    https://www.motoavm.com/ProductDetai...404-tt/407/178

    Ön lastik:
    https://www.motoavm.com/ProductDetai...11-tl/408/3826
    Unilli internette bulunabilen bir lastik, Sava'ya internette hiç bakmadım ama kendi sitesinden telefonla ulaşıp nereden alabileceğini sorabilirsin, belki direkt satabilirler. Shinko iyi diyorsun ama bu iki lastik de shinkodan çok daha iyi. Ayrıca lastiği viraj için düşünme sadece, bir gün fren yaptığında bir kaç metre erken durmak hayatını kurtarabilir.

    Alıntı hyo kenan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o sensörün yeri nerde sen biliyomusun kardeşim? deponun altında bi yerdedir ama sensörün tipi nasıl acaba?
    Emme manifoldları üzerinde, her birinde birer tane var.
    hyo kenan bunu beğendi.

  20. #20460
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Unilli internette bulunabilen bir lastik, Sava'ya internette hiç bakmadım ama kendi sitesinden telefonla ulaşıp nereden alabileceğini sorabilirsin, belki direkt satabilirler. Shinko iyi diyorsun ama bu iki lastik de shinkodan çok daha iyi. Ayrıca lastiği viraj için düşünme sadece, bir gün fren yaptığında bir kaç metre erken durmak hayatını kurtarabilir.



    Emme manifoldları üzerinde, her birinde birer tane var.
    Peki bu linkini verdiğim iki lastik alınabilir mi? Arka lastik biraz daha iyi olsa daha iyi olabilir, dunlopun bu markası iş görür mü? Sonuçta her türlü iki teker üzerinde gidiyoruz, o kadar şöyle olursa böyle olursa diye senaryo oluşturmaya gerek yok bence. Olacağı varsa olur her türlü, gerek yok o kadar kasmaya.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (0 üye ve 24 misafir)

Bu Konudaki Etiketler