Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #20261
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic , honda msx 125 , planet 2
    Oguzcan sizin motorlarda yakit durumu nasil?
    Yaklasik 40-45 km. de ceyrek depo yakiyor normal mi sence


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #20262

    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Alıntı khayyam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam 1.90 boy ile gv 250'de biraz küçük kalacaktır. ancak görüntü olarak çok sıkıntı yaşamazsın diye düşünüyorum. temiz bir ikinci el bulmanı tavsiye ederim. cc büyütmek isteyen satıcılar genelde satıyor gv 250'yi. ikinci el temiz ve iyi bir satıcıdan alırsan bir motosiklet kullanıcısına da yardım etmiş olursun. temiz bir motor bulursan hem sen hem satıcı kazanmış olur. win-win yani.

    şimdiden hayırlı olsun. ekipman konusunda cimrilik yapmazsan üzülmezsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------

    bu gün atladım motora hasköy'e pide yemeye gittim.pide işini halledip karnımı doyurunca aynı yoldan değil köy yollarından eve dönmeye karar verdim. hasköy-balabancık-irfaniye-izmir yolu-ataevler yaptım.köy yolu üzerinde bisiklet turuna çıkmış iki grup gördüm, selamlaştık. sonra izmir yolu üzerinde 48 plakalı bir motosiklet (enduro) geldi arkamdan sollayıp giderken kornalaştık falan burada hem bisikletli hem motosikletli insanların belki de azınlıkta olma psikolojisi ile birbirlerine karşı samimi olduklarını görmüş oldum. sonuçta trafikte birnlerce araba ile karşılaşıyoruz ama kornayı küfür için kullanmıyoruz, selamlaşma için kullanılması gerçekten hoşuma gitti. hiç tanımadığı bir insana motor ya da bisiklet kullanıyor diye selam vermek çok güzel bir iletişim ve duygu.
    bisiklet kullanırken daha samimiydi gerçi. bisiklet kullanan iki grup karşılaştığında zil sesleri hep ovalara yayılırdı motosiklet içinde bunun böyle olduğunu görmek gerçekten hoş oldu.

    5000-6000 arasında motor sabitleniyor ancak bir süre aynı devirde kaldıktan sonra gaz sabitken motor aniden deyim yerindeyse uzuyor ve hızlanıyor. bu bana has birşey mi? birşeyleri yanlış mı yapıyorum?
    Bilgiler için teşekkür ederim. bütçem kısıtlı olduğundan 2. el bakıyorum bende ama 2. el satışlarına baktığımda sıfırıle arasında çokta fark yok. 2. eli çok olmayan bir model sanırım.
    Arayışlarım devam ediyor temiz siyah bir gv250 bulurum umarım (birazda fiyatının uygun olduğu).

    Şubatta morosiklet fuarınımı beklesem diyorum daha uygun alınabileceği söyleniyor doğrumudur?

  3. #20263
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı blackarca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oguzcan sizin motorlarda yakit durumu nasil?
    Yaklasik 40-45 km. de ceyrek depo yakiyor normal mi sence
    Depo delinse ancak o kadar tüketim olabilir herhalde.
    DeathRacer bunu beğendi.

  4. #20264
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic , honda msx 125 , planet 2
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depo delinse ancak o kadar tüketim olabilir herhalde.
    Hadi ya. ..

    Siz kac devir kullaniyorsunuz sanirim ben biraz yuksek devirde kullandim o yuzden olabilirmi diye dusunuyorum 2013 enjeksiyonlu model

  5. #20265
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı blackarca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oguzcan sizin motorlarda yakit durumu nasil?
    Yaklasik 40-45 km. de ceyrek depo yakiyor normal mi sence
    Abi yakıt o şekilde ölçülmez ki çok yanıltır. O kadar yakması mümkün değil zaten bence sen depoyu tam doldurup aldığın yakıta göre hesap yap daha net sonuç alırsın.
    blackarca bunu beğendi.

  6. #20266
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı blackarca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oguzcan sizin motorlarda yakit durumu nasil?
    Yaklasik 40-45 km. de ceyrek depo yakiyor normal mi sence

    abi 100 km de 3.2-4.2 en az ve en çok şeklinde
    genelde 3.7 falan yakıyor ama

    abi sen depoyu fulle mesela depo kapağının ordaki alttan ilk halkaya kadar doldurt benzini 100 km git sonra tekrar aynı yere kadar doldurt fişini al
    aldığın benzinin fiyatını atıyorum 18 lira ise bu fiyatı yaptığın km ye böl, km de kaç kuruş yaktığı çıkıcak burdan..

    sonra 100 ile çarpıp benzinin litre fiyatına bölüyorsun 100 km de kaç litre yaktığı çıkıyor evet biraz karışık gelebilir ama insan alışınca kolaylaşıyor ben yarım yarım benzin almam 150-200 km yapıp fullerim her seferindede yakıtı kontrol etmiş olurum

    eklemeyi unutmuşum uzun yolda 6-7 bin devir şehir içi 5-6 bin devir kullanıyorum

  7. #20267
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic , honda msx 125 , planet 2
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi 100 km de 3.2-4.2 en az ve en çok şeklinde
    genelde 3.7 falan yakıyor ama

    abi sen depoyu fulle mesela depo kapağının ordaki alttan ilk halkaya kadar doldurt benzini 100 km git sonra tekrar aynı yere kadar doldurt fişini al
    aldığın benzininz fiyatını atıyorum 18 lira ise bu fiyatı yaptığın km ye böl, km de kaç kuruş yaktığı çıkıcak burdan..

    sonra 100 ile çarpıp benzinin litre fiyatına bölüyorsun 100 km de kaç litre yaktığı çıkıyor evet biraz karışık gelebilir ama insan alışınca kolaylaşıyor ben yarım yarım benzin almam 150-200 km yapıp fullerim her seferindede yakıtı kontrol etmiş olurum





    eklemeyi unutmuşum uzun yolda 6-7 bin devir şehir içi 5-6 bin devir kullanıyorum
    Devirleri tutturmusum

    Yakit hesaplamasini senin dedigin gibi yapayim
    Neyle ne kadar gidecegimi bileyim ki yarin oburgun yolda kalmayayim
    Bir de 95 oktan mi 97 oktan mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi 100 km de 3.2-4.2 en az ve en çok şeklinde
    genelde 3.7 falan yakıyor ama

    abi sen depoyu fulle mesela depo kapağının ordaki alttan ilk halkaya kadar doldurt benzini 100 km git sonra tekrar aynı yere kadar doldurt fişini al
    aldığın benzinin fiyatını atıyorum 18 lira ise bu fiyatı yaptığın km ye böl, km de kaç kuruş yaktığı çıkıcak burdan..

    sonra 100 ile çarpıp benzinin litre fiyatına bölüyorsun 100 km de kaç litre yaktığı çıkıyor evet biraz karışık gelebilir ama insan alışınca kolaylaşıyor ben yarım yarım benzin almam 150-200 km yapıp fullerim her seferindede yakıtı kontrol etmiş olurum





    eklemeyi unutmuşum uzun yolda 6-7 bin devir şehir içi 5-6 bin devir kullanıyorum
    Devirleri tutturmusum

    Yakit hesaplamasini senin dedigin gibi yapayim
    Neyle ne kadar gidecegimi bileyim ki yarin oburgun yolda kalmayayim
    Bir de 95 oktan mi 97 oktan mi?

  8. #20268
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı blackarca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir de 95 oktan mi 97 oktan mi?
    abi 95 oktan al derim ben çoğu kişide öyle diyecektir 97 oktanın bizim motorlara bir faydası veya zararı yok..

    bu arada nerden alıyorsunuz benzini ben sürekli shell eğer bulamazsam bp den alıyorum 7000 km dir sorun yaşamadım

  9. #20269
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Standart opetten alıyorum 95 oktan 26 bin kmnin çoğu. Gayet memnunum.

  10. #20270

    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    2012 Hyosung GV 250 & 2007 Yamaha Dragstar XVS 650
    Arkadaşlar bugün yurtdışında bir siteden getirttiğim koruma demiri elime geçti. Malzeme/işçilik gördüğüm kadarıyla orta seviyede. Hediye olarak 1 adet NGK buji göndermişler Bağlantı aparatları mevcut değil. Umarım kısa zamanda montajı yapıp resimli bir inceleme yazarım.

  11. #20271
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic , honda msx 125 , planet 2
    Yakinimda bp var oradan alirim herhalde. ..
    Ama yakit sorunu kafama takildi, gecen pazar gunu buradada yazdigim geziye gitmistik donus yolunda mola sirasinda motorun sol tarafinda kromlu yerlerde mavi-yesil renkli lekeler vardi. Antifiriz yada benzin atigi gibi birsey olabilirmi?

  12. #20272
    oguzhansan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    --HYOSUNG GV250-- pinokyo bisikleti de duruyor :)
    Arkadaslar tekrardan selamlar, hala arka topcase den kurtulamadim, su deltamotorluaraclar.com da ki sissy bar dan kullanan veya goren var mi? Kalitesi ne durumdadir????

  13. #20273
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    @blackarca,abi sen bu havaları kaçırma,250kmde bir deponu doldur,ödediğin parayı yaptığın yola bölunce hesap çıkar ortaya.yalniz birkac bin km 25kurusa yakın olabilir,sonradan düşüyor 20krs lara.
    blackarca bunu beğendi.

  14. #20274
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic , honda msx 125 , planet 2
    bu pazar günü yine anadolu fenerine gidecegım ..

    gelen olursa beklerım

    amacım yakıtı olcmek yanlış anlasılmasın yani

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------

    gecen pazar Alican'la (nam-ı diğer ormankebabı) anadolu fenerine gitmiştik..
    gayet güzel ve keyifli bir sürüş oldu

    bu hafta yine gidesim var...
    gelen olursa 9,30-10;00 arası kavacıktaki bp.den hareket ediyoruz..

    beklerim ...

  15. #20275
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı blackarca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakinimda bp var oradan alirim herhalde. ..
    Ama yakit sorunu kafama takildi, gecen pazar gunu buradada yazdigim geziye gitmistik donus yolunda mola sirasinda motorun sol tarafinda kromlu yerlerde mavi-yesil renkli lekeler vardi. Antifiriz yada benzin atigi gibi birsey olabilirmi?
    Bizim motorda antifriz yok. Benzin olabilir ama benzinin oraya kadar neden aktığını araştırmak lazım. Yolda başka bir şey bulaşmış da olabilir. Benzin musluğundan kaçırıyor olabilir, hortumdan kaçırıyor olabilir, ağzına kadar doldurmuşsundur virajlarda yatarken tahliyeye dökülüyor olabilir...

  16. #20276
    blackarca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki vn 900 classic , honda msx 125 , planet 2
    Alıntı hyce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim motorda antifriz yok. Benzin olabilir ama benzinin oraya kadar neden aktığını araştırmak lazım. Yolda başka bir şey bulaşmış da olabilir. Benzin musluğundan kaçırıyor olabilir, hortumdan kaçırıyor olabilir, ağzına kadar doldurmuşsundur virajlarda yatarken tahliyeye dökülüyor olabilir...
    yok yarım depo vardı virajlarda da cok yatmıyorum
    yoldan gelme ihtimali zayıf ; zaten yakıt tuketımı fazla olunca kacırıyormu dıye o yuzden kafama takıldı

  17. #20277
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı blackarca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok yarım depo vardı virajlarda da cok yatmıyorum
    yoldan gelme ihtimali zayıf ; zaten yakıt tuketımı fazla olunca kacırıyormu dıye o yuzden kafama takıldı
    Biyerlerden kaçırıyor olabilir o zaman. Depoyu söktürüp alta bakınca anlaşılır. Deponun kenarından alta bakınca bir şey görünüyor mu?

  18. #20278

    Üyelik
    16 Mayıs 2013
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    duran trafikte araçların arasından geçen motosikletleri anlıyorum. ancak akan trafikte bunu yüksek hızda yapanları anlamıyorum. bu gün dikkatimi çekti scooter olsun racing olsun enduro olsun sürekli akan trafikte şerit aralarına giriyor. aynalara bakmaktan deliye döndüm birinin önüne kırmayayım diye.

    gerçekten duran bir trafikte aralardan geçmek çok tehlikeli değil ama akan trafikte bunu yapmayın arkadaşlar. çünkü akan azsıkışık trafikte araç sürücüleri yanlarındaki araçlara kitleniyor ve bu çok doğal. kör noktada veya aynadan uzaktan gelen bir motosiklet çok dikkat çekmiyor. ben bu aralar dikkat ediyorum kullanmaya başladım diye ancak öncesinde gerçekten dikkatimi hiç çekmemişti. azami dikkat gösteriyorum artık. ancak akan trafikte bu çok zor.

    sürekli forumda buna isyan eden arkadaşları okuyorum. ancak önce iğneyi kendimize batıralım. akan trafikte yüksek süratte şerit üzerinden devam eden motorsikletler kaza yapmıyorlarsa çok şanslılar.

    lütfen trafiğin bir parçası olduğumu ve kurallara uymamız gerektiğini unutmayalım. elimizdeki avantajı doğru yerlerde (sıkışık trafikte) kullanalım. unutmayın motor kullanıcıları araba kullanıcılarından daha cesaretlidir. çünkü kaza lüksümüz yoktur. en küçük kazadan bile kötü sonuçlarla çıkabiliriz.bilinçsiz araba sürücülerini eleştirirken üstümüze düşeni yapalım.

    herkese kazasız belasız sürüşler.
    blackarca, kilitci, DeathRacer ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  19. #20279
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı khayyam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duran trafikte araçların arasından geçen motosikletleri anlıyorum. ancak akan trafikte bunu yüksek hızda yapanları anlamıyorum. bu gün dikkatimi çekti scooter olsun racing olsun enduro olsun sürekli akan trafikte şerit aralarına giriyor. aynalara bakmaktan deliye döndüm birinin önüne kırmayayım diye.

    gerçekten duran bir trafikte aralardan geçmek çok tehlikeli değil ama akan trafikte bunu yapmayın arkadaşlar. çünkü akan azsıkışık trafikte araç sürücüleri yanlarındaki araçlara kitleniyor ve bu çok doğal. kör noktada veya aynadan uzaktan gelen bir motosiklet çok dikkat çekmiyor. ben bu aralar dikkat ediyorum kullanmaya başladım diye ancak öncesinde gerçekten dikkatimi hiç çekmemişti. azami dikkat gösteriyorum artık. ancak akan trafikte bu çok zor.

    sürekli forumda buna isyan eden arkadaşları okuyorum. ancak önce iğneyi kendimize batıralım. akan trafikte yüksek süratte şerit üzerinden devam eden motorsikletler kaza yapmıyorlarsa çok şanslılar.

    lütfen trafiğin bir parçası olduğumu ve kurallara uymamız gerektiğini unutmayalım. elimizdeki avantajı doğru yerlerde (sıkışık trafikte) kullanalım. unutmayın motor kullanıcıları araba kullanıcılarından daha cesaretlidir. çünkü kaza lüksümüz yoktur. en küçük kazadan bile kötü sonuçlarla çıkabiliriz.bilinçsiz araba sürücülerini eleştirirken üstümüze düşeni yapalım.

    herkese kazasız belasız sürüşler.

    kesinlikle katılıyorum akan trafikte araç sürücülerinin bizi görmesi mümkün değil zaten kimse motosiklet çıkarmı acaba diye o kör noktaya bakmaz.. kaldıki otobanda değilseniz koruma demiri çantası vs olan motorun iki araba arasından geçmesi başlı başına büyük risk
    çantası direğe çarpan ve denize düşen arkadaşı hatırlatırım aynı şekilde arabanın altınada girebiliriz
    blackarca bunu beğendi.

  20. #20280
    hyce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle katılıyorum akan trafikte araç sürücülerinin bizi görmesi mümkün değil zaten kimse motosiklet çıkarmı acaba diye o kör noktaya bakmaz.. kaldıki otobanda değilseniz koruma demiri çantası vs olan motorun iki araba arasından geçmesi başlı başına büyük risk
    çantası direğe çarpan ve denize düşen arkadaşı hatırlatırım aynı şekilde arabanın altınada girebiliriz
    Saatle 5'le (yazıyla beş) giderken koruma demirinin solunu öndekil aracın tamponunun sağına çarpıp sağdaki kamyonun altına düşen Rus amcanın videosu da vardı burda.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 43 kullanıcı var. (0 üye ve 43 misafir)

Bu Konudaki Etiketler