Sonpol bizim viper'ı bi dürtsen ya arada bi foruma girse
Önce emniyet, sonra hareket...
Evet Senden Önce Almıştım
Ama Vakit Bulup Binememekten Ziyade, Ehliyetim Yok Biliyorsun
Bugün Girdim Direksiyon Sınavına. Fotolarıda Sabah Kursun Önünde Çektim Zaten
Valla Sonercim 375 KM de Şuan.
Her Gören Hasta Oluyor Motora
Cumartesi Günü Ön Frene Biraz Sağlam Asıldım Denemek Amaçlı. Biraz Ani Fren Tecrübesi Adına, Lastik Kilitledi Ön Taraf Sağa Doğru Kaymaya Başladı. Freni Bırakır Bırakmaz Topladı. Sola Yatıcağımı Zannetmiştim Biran Neyseki Ucuz Atlattık
Motorla İlgili Bi Problemim , Sorunum Zaten Yok Biliyosun
erca dikkatli ol ehliyetini yeni aldıgına göre çok tecrüben yok sanıyorum o teker kilitlemeleri daha çok başına gelir motorun her anı adranelin günde 5 kez ciddi anlamda ölüm tehlikesi atlattgın bile olucak :D frenleri böyle duruş mesafesine göre arka ön arka ön hafif basman arada motor freni falan ortaya karışık birşeyler yapmandır . honda cbr 125de ben ön teker kitlenmesi sonucu düşmüştüm ilk aldıgımda motorun frenlerını tanımıyordum hafif paniklemeylede sıkınca yerdeydim.
tekerin düz bassın dostum gece gündüz farın açık ola.
Şu radyatörüme biliyorsunuz ki ufak bir kaynak işi yapmıştık. Fakat ben biraz kıllatmaya başladım. Açıkçası başıma bir daha gelir mi acaba korkusu sardı . Gezmeyi seven biri olarak, böyle bir olayla uzun yol da karşılaşmak istemem. Acaba diyorum iyi bir radyatör mü taktırsam? Orjinal dişliye de almak istemiyorum. Çünkü motosikletim performansı tam kıvamın da şu anda. Şu an sıkıntım olmasa da, tedirgin olarak kullanacağıma değiştireyim radyatörü diyorum.
Neyse, bu işe kalkışırsam gelişmeleri yazarım .
Saygılarımla.
Önce emniyet, sonra hareket...
Geçenler de hararetim olması gerekenin çok üstüne çıkmıştı. Ve durup kontrol ettiğim de radyatörün su damlattığını gördüm. Bu iş için ustama gittiğim de radyatörün ince olduğunu ve büyük ihtimal titreşimden kaynaklanın ufak bir çatlak olduğunu öğrendim. Ön dişli değişiminden sonra sanırım benim fark edemediğim bir titreşim artışı oldu motosiklette makseli. Çünkü öncesin de böyle bir olay yaşamadım. Dişli değişimlerinden sonra bu olayın başıma gelmesi bence tesadüf değil .
Ben de şimdi doğal olarak kıllanıyorum acaba olur mu bir daha diye. Ondan böyle bir düşünce sardı beni. Aslın da şu anda hiç bir problemim yok ve ufak bir kaynakla olayı çözdük. Hatta para vermedim bu iş için. Ama takıntılı adamım, ben ne yapayım :D.
Bir önceki sayfa da yazmıştım. Belki gözünden kaçmıştır.
Bu arada radyatörümün sorunu da çözüldü. Radyatör maalesef ki olması gerekenden inceymiş. Titreşim de çatlamasına sebep olmuş ve haliyle suyu akıtmış. Şimdilik ustam kaynak yaptırmış. Ücret filan da almadı. Bakalım daha sonra tekrar bu sorun çıkacak mı karşıma. Eğer çıkarsa alternatif yollar yaratarak çözümleyeceğiz. Belki de ön dişli'yi bir tık düşürmem benim farkına varamadığım bir titreşime sebep olmuştur bilemiyorum. Ama en son dişli muhabbetinden sonra böyle bir olayın karşıma çıkması, böyle düşünmeme sebep oluyor.
Önce emniyet, sonra hareket...
hiç parça fiyatlarını sordunmu ne kadar cok merak ediyorum fabrikada benim buralarda :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Arkadaşlar merhaba,
Merak edenler için bazı yedek parça fiyatlarını öğrendim sizler için. Parça listesi kalabalık. Aklıma ilk gelenleri sordum. Sizlere fikir olacaktır. Şubat ayı gibi web sitelerin de tüm yedek parça listesi ve fiyatları sergilenecekmiş. Bilginiz olsun. Fakat kanuni gibi internet üzerinden sipariş geçilemeyecekmiş. Sadece servisler aracılığı ile yedek parça temini sağlanacakmış.
- Yan grenaj komple sağ-sol (tek): 85 TL.
- Yan grenajların orada bulunan siyah renkli hava peteği sağ-sol (tek): 45 TL.
- Far grenajı: 45 TL.
- Komple far: 165 TL.
- Arka amortisör: 155 TL.
- Ön amortisör(tek): 365 TL.
- Benzin Deposu: 305 TL
- Benzin Depo Kapağı: 25 TL.
Önce emniyet, sonra hareket...
fiyatları çok uygun benim motorun yan grenajı 280 lira sadece ortadaki beyaz grenaj
Merhaba.Uzun zamandır izliyorum bu motoru.Kalitesiz olduğunu çok söyleyen oldu.Yaramaz olduğunu,bunu almaktansa ikinci el japon alınmasını tavsiye edenler de.Biri alsa kullansada neymiş ne değilmiş bize bildirse diye bekledim.Sonpol,bilgilerin bize çok faydalı oldu.Forumda bir çoğunun dikkatini çekti anlatımların.Millet zaten tipini beğeniyordu ama kalite ve performans bilinmiyodu.Şimdi hepimiz bu motoru alabiliriz.O kadar parayı japonlara bayılmaktansa,artan parayla bi dünya gezi yapılır.Ellerine sağlık.Bilgi veren diğer arkadaşlarında ellerine sağlık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------
Ayrıca bişey daha,yukardaki gece fotosunda ,motorun 8000 devirde 152 km gösteriyor.Red line na kadar sanırım 180 ni rahat görür.
MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.
Yanlış görmediysem vitesi de gösteriyor ekranda di mi abi
SONUNA KADAR İZİNDEYİM ATAM!
Dört teker bedenimi, iki teker ruhumu taşır.
Şu motorda Yamaha amblemi olsa Türkiye de yok satar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)