SonpoL her mesajını alıntılayıp para var huzur var demek istiyorum nedense
SonpoL her mesajını alıntılayıp para var huzur var demek istiyorum nedense
Did markası japon olmakla beraber, oldukça kaliteli ve uzun ömürlü zincirler üretir. Motosikletin üstün de dediğim gibi kalitesiz bir zincir yer alıyordu. Ben kullanan arkadaşlara maksimum 5.000 km. de değiştirmelerini öneriyorum. Bu illa did olacak diye bir şey yok. Did biraz pahalıdır. Allah korusun, yol da giderken zincir kopabilir ve arka tekere dolanabilir. Böylelikle hareket halinde lastik kitlenebilir. Dikkali olmak lazım.
Yok Mengücüm öyle bir şey. Nereden çıkarıyorsun...
Sağol dostum, teşekkürler.
Önce emniyet, sonra hareket...
ön dişliyi bir tık düşürdük performans artı demişsin , benim bildiğim ve tamirci arkadaşlarım bana performans için ön dişli küçültmen gerekir büyütürsen motor hızlı kalkar ama uzun gittiğinde çok motor bağırır ve çok titreşim olur dedi ... bence sen bir test yapıp bunların olup olmadığını yazarsan memnun olurum
SonpoL Buji değişimi ile(iridyum) bişey farketti mi? Performasn olmasa da motor titreşiminde bişeyler değişti mi? Benim motor son zamanlarda sarsıntılı çalışıyor gibi geliyor bana da...
#sürenadam
Alper sizin kullanıcı sayfanızda da yazdım. şimdi de tekrar yazayım.
Motoru kredi ile almıştım. Satan kişi balata yerine aynı büyüklükte demir koymuş. Arka disk çizikti. Para cepte yokken gittim motoru bakıma soktum.
debriyaj müşürü arızalı olduğundan motor ara ara çalışmıyordu. Bu konu da bilgim de olmadığından canımı olur olmaz yerde çok sıkıyordu.
3.vites 2 kişi 140 gördük. Bu motoru arkadaşıma son verişimdi. 13.000 devire ibre yapışmış durumdaydı. Motordan inince vermiştim kalayı.
gerçi onun sayesinde devir kesicinin de çalışmadığını öğrenmiş olduk. Krank kırsada kıran öder. Parası pulu olan zengin arkadaş,
Ben hyosung binilecek motor değil. Sakın almayın demiyorum. Motor görsel olarak müthiş.
Ben racing seven biriyim. inşallah tekrar binerim.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Hyosungda yaşadığınız hayal kırıklığı bana da mantıksız gelmişti ama neyse, o konuyu buraya taşımanın bir manası yok şimdi...
@makseli Karşıyım hala, çaktırma bilgi almaya çalışıyoruz...
#sürenadam
Cevap hakkımı son kez kullanıyorum. Konuyu döngü haline getirmenin bir espirisi yok.
Sanırım herkes motoru sıfır aldım sandı. Benden önceki sahibi yüzünden bindiğim motordan soğudum. Yoksa GT250R hala gözümde 10 numara 5 yıldız.
Calibreyi görmeseydim bu yaz altımda tekrardan hyosung olabilirdi. Ancak Sonpol'un güzel anlatımı ve paylaşımlarından dolayı dikkatimi bu-moto ya verdim.
Bu arada sonpol far altındaki ledler kalsaydı. Gündüz yakardın. Güzel bir görüntü veriyordu.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Motora şu ana kadar 2.500 lira cvarı masraf yapmışsınya acaba acaba bunlardan hangisinin ne kadara geldiğini söyleyebilirmisin.Mesela lastikler şu kadar, zincir şu kadar gibi.
Birde motora eklettiğin bu şeyleri bu-motonun servisinde yaptırmıyosun sanırım, acaba periyodik bakım için vs.. servise gittiğinde bu yeni malzemelerden dolayı garanti vs için sorun
çıkarabilirlermi?
Son sorum Herşey takılıp bitince, ustanın motor hakkındaki son söylediği söz ne oldu acaba?
Sanki bana çok az titreşime katkısı oldu gibi geldi ama yanılıyor olabilirim. Az da olsa performansa da mutlaka bir şeyler katmıştır.
Ben aslın da o fiyata lastikleri filan da kattım. O yüzden fiyat öyle göze batabilir. Ben şu anda, akü ve konjektörü saymazsak, diğer yaptıklarımın hepsi keyfi. Zincir olsun, xenon olsun, lastik olsun, egzoz olsun vs. Lastikler örneğin orjinal hali ile kesinlikle iş görürler. En azından 1 sene kullanılır. Fakat ben güvenliğe önem verdiğim için değiştirdim. Diğer yandan, ben bütün motosikletlerime xenonu yaptırırım. Egzoz filan da benim kafam da yoktu. Fakat denedik hoşuma gitti ve aldım.
Bu arada, egzoz akrapovic değil . Tiger gpm3 modeli. Arkadaş bunu almış, daha sonra paraya sıkışmış. Zaten sıfır gibi. Akrapovic stickerı da gayet iyi olmuş . Bu egzoz tüpünü 1.000'likler de filan da kullanıyor. Gayet kaliteli.
Zincir x-ring takıldı. O-ringlerden daha iyidir.
Bu arada ilk incelemem sırasın da gözümden kaçan bir husus var. Radyatörümüzün üstüne, radyatör koruma peteği de takmışlar. Ve bu kesinlikle çok iyi bir iş olmuş.
Bu güne dair bir kaç resim paylaşımı yapayım . Daha sonra bugün aldığım kayıtları paylaşacağım .
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------
Evet sesler geldi . Canlı gibi olmasa da, fikir verir en azından ;).
Önce emniyet, sonra hareket...
Egzoz, diğer arabaları uzak kumanda ile kontrol edermiş gibi sağa sola ayırıyor
Sesi canlı dinlemenizi tavsiye ederim
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
merhaba bende r125 var ona böyle egzoz taksam bir gelişme olurmu.bütün fotolara bakıyorum inşallah daha çok eklersiniz, cok güzel bir konu motor hakkında ne öğrenmek istersen var bu konuda, elinize ve klavyenize sağlık
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------
birde başka bir konuda okumuştum tiger egzozları motora zarar veriyormuş bu dğrumu
Uzun yolda adamın kafasını şişirir ya bu egzoz
Sanmıyorum öyle bir şey olsun . Çevrem de tiger kullanan arkadaşlar var. Bir şikayetini duymadım. Aksine performanstan daha çok memnun kalıyorlar.
Bu arada egzoz bu: http://www.tigerexhaust.com/shop/gpm3-800.html Orjinal stickerlısı yani . Alan arkadaş bir kaç gün kullanmış, sonra sıkışmış biraz. Bana nasip oldu.
Dediklerin mümkün .
Önce emniyet, sonra hareket...
bu moto calibrenin 250lik yaklaşık 1 hafta önce bir kazasına gördüm bir torosa reno 12 yani kavşakta ışıkta vurmuş motorda parçalanmamış sadece motor bölümü vardı. hertarafı paramparça idi.motoru çekiciye bagladılar torosun sadece arka tamponu ezilmişti.eleman bayılmış ambulans götürdü.
103 hp
ön dişliyi bir tık düşürdük performans artı demişsin , benim bildiğim ve tamirci arkadaşlarım bana performans için ön dişli küçültmen gerekir büyütürsen motor hızlı kalkar ama uzun gittiğinde çok motor bağırır ve çok titreşim olur dedi ... bence sen bir test yapıp bunların olup olmadığını yazarsan memnun olurum
Bu yazınızdan motosiklet kaza yapmamış. Gök yüzünden yer yüzüne atılmış gibi görünüyor . Kazanın şiddetini bilemiyeceğim fakat, bir resim çekseydiniz daha sağlıklı konuşabilirdik bu konuyu.
Ön de 14 dişli var orjinal de. Biz bunu 13 yaptık. Normal de arkayı da büyütecektik. Fakat önü bir tık ufaltmamız, arka da iki tıka tekabül ediyor. Motosiklette ki vites aralığın da çok az bir düşme oldu. Bu düşmenin yanında ivmelenme arttı. Dediğiniz gibi bir titreşimim de artış olmadı. Çünkü büyük oran da bir değişiklik yapmadık.
Önce emniyet, sonra hareket...
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)