Bugün bir güzel sehpaya alarak, hem zincir&balata, hem de genel bir temizlik yaptım motoruma. Sehpaya rahatça alabilmemiz için, ön de ve arka da sehpa takozlarını bağlayabileceğimiz yerler mevcut.
Motosikletimizin artçı selesinin altın da bagaj bulunmuyor. Bagajımız sürücü koltuğunun altında. Koltuğu kaldırdığımız da, sınıfın da gayet geniş bir bagaja sahip olduğunu söyleyebilirim. Motorumuz için gerekli alet, edevat, motosikletimizin yanın da orjinal olarak geliyor.
*Motosikletimizin üstün de bulunan lasiktiklerin, kuru zemin performansı yeterli seviye de. Fakat su gördüğü vakit salma yapıyor motorumuz. Ben daha güvenli bir sürüş için Pirelli Diablo Rosso 2 lastiklerimi sipariş geçtim. 1.000 TL'ye geldi. Stok problemi olduğu için maalesef elime 1 ay süre sonra ulaşacak. Onun dışın da keiti jant şerit siparişimi de geçmiş bulunuyorum. Tank pad'i görerek alacağım için, internetten sipariş geçmedim. Bu arada, lastiklerimi de bayiden sipariş geçtim. Bu değişimler den sonra extra olarak motoruma yapacağım bir şey yok. Her şey yerli yerinde .
*Motosikletlerimizin şanzımanı gayet kararlı çalışıyor. Vites değiştirirken geçmeme veya boşa düşme sorunu ile henüz karşılaşmadım. Bu dediğim sorunlarımı, cbr 250 de yaşıyordum maalesef. Vites geçişlerimiz ne kemikli, ne yumuşak. Gayet kıvamın da.
*Motor kısmında da henüz bir hayal kırıklığı yaşamadım. Karbüratörlü olmasına rağmen gayet sağlıklı bir şekil de istenilen performansı bana sunabiliyor. Devir de dalgalanmalar olmuyor. Parçalar alıştıkça, motosiklet daha iyi kıvama gelecektir. Gün geçtikçe motorum da genel olarak fren performansı, titreşim, ivmelenme gibi değerlen de iyileşmeler olduğunu gözlemliyorum. Şu an ki halinin bile, tatmin edici olduğunu söyleyebilirim.
Saygılarımla.