3 motoruda uzunca ve güzelce test ettim.
Hyosung zaten kendi motorumdu. Calibreyide seçeneklerinize eklemek isterdim fakat yedek parça konusu problem olmasa alınabilir bir makine.
Kazada hemen dagılmıyor tabiki fakat yan yatırdıgınızı düşünelim. Sol grenaj plastik kaynak olmıcak şekilde parçalandı. Hyosungda hyosung sourceden Yani koreden getirebilirsiniz.
Hondada ise sol grenajı servisten isteyebilirsiniz. Fakat calibre şuan için yedek parça tedarigi yapmıyor motorunuzu naked motora çevirmek durumunda kalırsınız.
Bu 250cc sınıfında racing görünümlü fakat aslında ss sınıfı ile alakası olmıyan motorlardır.
Tek silindir yada V motor ss motormu olur
Hele hele hyosung chopper motoruna sahiptir. Fakat kötüleme babında degil 3üde çok sevdigim modeller.
Eger bu 3 motordan birini seçiceksiniz calibreyi yedek parçası olmadıgından dolayı elemenizi isterim. Fakat yedek parça ben bulurum yada dikkatli kullanırım diyorsanız 2nci elde satması problem olacaktır.
bir honda ve hyosung kadar tanınmadıgı için calibre daha zor satılan bir model kabul etmek gerek.
Hyosung ara ara ufak tefek arızalar verebilen bir model. Son kasalarıyla hemen hemen kusursuzlaşmaya dogru gitsede 2nci elde eski modelleri facia niteliginde.
2005 2006 2007 2008.
Hondaya gelirsek 2nci eli satması kolay. Daha kullanışlı ve daha rahat bir model.
Ben 250cc sınıfını geçiş modülü olarak kullanıcagımdan dolayı honda cbr 250 yi seçerdim.
Alımı ve satımı kolay olan bir model ayrıca gidon açısı ve oturuş posizyonu calibreden ve hyosungdan çok daha rahat.
Fakat bu 3ü motoru test etmeden ve denemeden karar vermeyiniz..
cbr hyosung dışında racing niteliginde ben 2nci el ve satması kolay olan bir model olduklarından dolayı başka modellere yönelmemenizi tavsiye ederim. SS sınıfında.
Önemli olan motorun cc'si degildir işin aslı tork ve hp degerleridir. ve hangi amaçla üretildikleri.
Bir cbr 250 derken aprilla rs 125 belirli kitlerle 200kmlere çıkabilmektedir.
Yada derby grp 125 ..
CC'ye degil tork ve Hp degerlerine bakınız.