Agresiwe, bir önce ki sayfadaki beyaz calibre de benim ki
Bu arada güle güle kazasız belasız kullan arkadaşım.
İlk işim ben kuvvetli bir fan taktırdım, egzosu değiştirdim onun harici orjinalliği bozmuyorum
Yakıta gelince 4 lt benzin ile şehiriçi kullanım benim 100-110 km bana göre ne düşük ne yüksek.
Ata eyer gerek, eyere er gerek.
Motora er gerek, ere ful koruma gerek
kardeş hayırlı olsun. olsunda ne ara aldın da satmaya karar verdin.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...44192510/detay
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
kardesım saol bende ss hastalıgı vardı esım yuzunden suremeden satmıstım ve motoru alınca dun sehır ıcınde 80 km den fazla yol yaptım eve gelınce kollarım belım agrıdı yanı yanı ne kadar heves etsemde suremıyorum sehır ıcınde hocam kendıme ezıyet etmenın alemı yok deyıp ılana koydum enduro veya cbr felan alıcam dusuk cc lı ben bıraz motor ıslerınde bagımlı degılım hocam alırım sıkılırsam satarım keyfı yanı
agresive bir önceki sayfada motor nasıl , yakıtı nasıl falan sormussun daha önce yine calibre alıp kullandıysan neden sordun acaba
Yine ters bir durum ise 20-11-2013 17:38 #921 ''Evet bugün aldım motoru arkadaşlar'' yazdın ama sahibinden deki ilan 16 kasımda verilmiş 20 kasımda alıp 16 kasımda nasıl satıyorsun motoru benden kaçmaz
daha önceki motorumu karambole gelip sattım, orda bahsettiğim tarihte aldım zaten, iki üç gün hiç deneme yapamadım eşimle hafta sonu gezmeye çalıştım biraz binemedi oda, rahat edemedi, mırın kırın edince biraz tartıştık, kızdım iş yerimin orda arkadaş istemişti sattım ona... sonra eşim pişman oldu sattırdığına çünkü bende ciddi ss hastalığı vardı hevesimi alamadan sattırdığı için pişman olunca uygun birtane denk geldi, tertemizdi, eşimde destek verince aldım, aldım ve ilk defa uzun soluklu denedim, bütün gün hacize felan gittim, yakıt gerçekten güzel, ama bileğim ve bel için tavsiye etmiyorum, çekilmez abi iki üç gündür bende, eşimede hak verdim, bide yağmurlu havalarda biraz sıkıntı ss, eşimle konuşup bunuda satmaya karar verdim, eski motorum için ilan açtığım için yeni ilana para istiyor sahibinden, o yüzden eski ilanımı güncelledim, yeni motorumun resimlerini koyup ilanı verdim, yani merak etme, forumdaki kanarya56 nikli savaş abim tanır beni bizde üç kağıt olmaz kardeş için rahat olsn
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------
gördüm kardeşim, Allah kaza bela vermesin insallah, cidden beyaz isterdim bende hep ama istanbulda uyguna yoktu... güzel görünüyo valla
evet nerde bu calibreciler nerelere gittiniz havalarda güzel kullanmıyormusunuz motorlarınızı
Caner Bey Merhabalar,
Mondial drift 125 sahibiyim. Hemen hemen tüm km'i uzun yolda yapan birisiyim. 125 cc kesmşyor anlayacağınız. Japon malı 2006-2007 model motorlara 7500 tl vermek yerine çin malı da olsa 2012-2013 model 250 cc bir motor almaya karar verdim.
Tüm rakipleri arasından bumoto sıyrıldı benim için. Ama yedek parçada çok sıkıntı var deniyor ki zira benm driftin km sayacaı bozuldu kaç aydır yollamıyor fabrika ve servis de tutanak tutmuyor. Kaymakamlıka gittim ilgilenmediler 6 aylık motorun arızalı 2 adet parçasıyla kalakaldık
ama sıkıntı değil çok zorda kalırsam dışarıdan kendim bulurum o parçaları. Ama bumoto için durum nasıldır ? Yedek parça tedarik edilebiliyor mu ? YAkıt nasıl ? Sizde eski drift kullanıcısınız, ivmelenme ve hız olarak, stabilite olarak motoru anlatma imkanınız var mı ?
en azından 150-160 yaptığını gördüm internetten o hızlarda motor stabilitesi nasıl? Forumlarda capon seviciler tarafından anlatıldığı gibi çukura girince grenajlar oynuyor mu yerınden? Y
YArdımcı olursanız sevinirim, tabi sizde diğer bumoto'cu arkadaşlar. Hatta Ankara'da olan bir adet gönüllü bana test sürüşü yaptırabilir.
çinli olması sıkıntı değil çünkü ben çinli mondial ile 2 kişi Çesme'den Kayseri'ye gittim. Konya girişimden aksaraya kadar 3,5 saat hiç durmadan yol aldım. Dipgazı hiç bırakmadım ama gözüm gibi baktığım mondiallim beni 900 km lik uzun yolda ( 2 kere- gidiş dönüş yaptım ) hiç üzmedi. İnanıyorumki apaçilik yapılmaz ve adam gibi bakılırsa bumoto'da durduk yere sıkıntı çıkarmaz.
dostum zaten 40 küsür sayfa anlatılmış, istersen okuyabilirsin, ben memnunum motordan açıkçası, hızı mükemmel, drift ile aynı diyemem kesinlikle kalkışı ivlemelenme çok iyi, kalite bakımından bir japon değil diyemem açıkçası çünkü japon kullanmadım ama kullanan sonpol üye neredeyse hiç fark olmadığını söyledi, grenajlar ucuyor diyen halt etmiş bana kalırsa, çünkü alakası yok, gayet tok sağlam bence, yakıt nedendir bilmiyorum ama bana drift gibi geldi, belki abes olucak ama 40 lira ile 320 küsür km yaptım neredeyse... daha giderdi ama aldım nolur nolmaz diye, onun dışında hararet yaptığı doğrudur ama ben hiç karşılaşmadım, olsa bile biraz büyük bir fan ile çözülüyor zaten, valla alınabilir, parça dersen bunda da bir ayı bulsa da parçanın gelmesi sonuçta geliyor, hondanın bile parçaları bir iki ayı buluyormuş zaten, milletin parça takıntısını anlamadım...
Selamlar, Ankara'dan katılıyorum aranıza, http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-calibre-250-rr-en-temizi-144174334/detay/ ilandaki motosiklet benimdir, yakın zamanda Yamaha Mt-09 alabilmek adına satışa çıkardım, almayı düşünürseniz sahibinden üzerinden mesaj atarak yada 532 401 26 96 numaramdan ulaşabilirsiniz. Teşekkürler herkese.
Herkes motorunu satma derdinde arkadaş, ne problemi varsa bize de söyleyin. Naptınız hepiniz hararette üst kapak contasını mı yaktınız ? Sessiz sedasız kızım korna sesini beğenmedi diye satıyonuz hepiniz :'(
Kimseye bozuk motor itekleyecek kadar aciz bir insan degilim. Problemi olsaydı zaten söylerdim. Paraya ihtiyacım yok satılmazsa evimin salonuna çekeceğim çok da sorun değil açıkcası. Satma sebebim de belirtmiş olduğum gibi Yamaha MT-09 için peşinat ödemektir. Alacağım motor 24.000 TL dir bu motor onun sadece peşinatı olacaktır. Saygılar.
hocam kış ayındayız, yaz aylarının sonu olsa çoktan gitmişti, kaldıki motorun sorunu olup olmadığını forumu baştan okuyup anlayabilirsin, bu benim ikinci calibrem, sorunlu olduğunu bilsem iki kere almazdım, memnunum, ama her zaman söylüyorum hafta 3 gün şehir içinde hele hele istanbulda 100 km yol yapılmıyor bu motorla, evet sorun bu ss tipi bana sağlıklı gelmedi...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------
motorum 150 yapsın demiyorsan 100 bana yeter dersen drifte devam, 100 den hızlı olsun dersen 250 cc şart, oda gerçek 250cc ama
Serkan Bey kızmayın hemen, ironi yapmıştım ben. Maksadım bu motorun tüm problemlerini kullanıcılarından öğrenmek. Benimde driftim satılık ama ben açık yüreklilikle bu motoru alacaklara kötü yanlarını anlatırım.
Yakıtı 250 cc den daha fazla, ibre ve göstergelerde sürekli sapma var ve çabuk bozuluyor, alır almaz lastiklerini sök jantla bn daha iyi, gibi şeyleri söylerim. Sizlerden de ricam bu keratanın nereleri problemli. Temiz adı altında 6500 tl gibi bir fiyata satılan kalibre mı alayım? yoksa 5000 tl lik sıradan bır kalıbre alarak bastan sona kendim mi onarayım ?
Tüm driftçiler sırayla Calibre alacak herhalde. Gözünüzü seveyim şunu 1750 liraya satmayın arkadaş. Adam 20 bin km biniyor ybr ye sıfır fiyatına birde ekstra malzeme parası ekleyip satıyor.
Calibre çoğu motordan daha kaliteli bir yapıya sahip, sorun çıkaran yeri fan, fan müşürü ve buna dayalı olarak hararet ve silindir kapak contasıdır. Ben motorumu 1500 km de satın aldım ve harcanması gerekenden daha fazlasını harcayarak bir daha sorun çıkarmayacak hale getirdim. Bende biraz daha ucuz olsun diyerek 5.750' ye satın aldım. Aldıgım gün tam olarak 1500 TL masraf yaptım. Yani anlayacağınız üzere biraz daha ucuza alacağınız calibre ileride başınızı ağrıtacaktır. Sanırım Ankara'dasınız düşünürseniz motorumu 6.250 ye satacağım. Yapılan her işlemi yetkili servisi olan Tiryakioğlu Motosiklette kayıt altında yaptırdım servisten gerekli bilgiler alınabilir. Garantiden ikinci nesil fan getirttim ve o da Tiryakioğlu'nda takıldı. Uzun süredir sorunsuz biniyorum. Sizin de söylediginiz gibi motosikletlerini bozup satan, insan kazıklayan milyonlarca pislik var bu dünyada, şahsen bende kazık yedim ama her parçasını da orjinalleri ile değiştirdim. Motosikletime kefilim, her işlemini de garanti altında serviste yaptırdım. Benim calibre'm yağına, suyuna, bujisine dikkat edildiği sürece asla ama asla sorun çıkarmayacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4174334/detay/
kardeşim, calibre motor çin malı olarak geçsede, ben daha öncede çin malı kullandım, ama şuna inanırım, bakarsan çin felan hikaye sorunsuz binersin, ayrıca driftin yakıtı nasıl 250den çok oluyor hocam, bende kullandığımı biliyorsun, ben bu dediklerinin hiçbiri olmadı mesela, hatta sattığım arkadaş ile halen görüşürüm, adam çok binmiyorum ama halen senin koyduğun 20 liralık benzin var dedi, ayrıca drifti satarken niye uyguna sattığımıda belirtmiştim, bir haftalık çalıntı olmasından dolayı ön yargı vardı o yüzden uyguna vermiştim, şimdi calibre var, temiz 2100 kmde 5000 e vericem, arkadaşın dediği gibide ucuz olan sorunlu olur diye kanıya katılmıyorum açıkçası.
Motoru bu akşam servise götürdüm drifti. adam 4000 bakımına 70 tl aldı arkadaş. Ben Motul yağ götürmüştüm sende varsa castrolda olabilir koy dedim, fabrikanın verdiğinden başka koyamayız yalanı adı altında neydiğü belirsiz bi yağ koydu, 2,5 saat bekletti ve sadece yağ- buji değişimi için. Şu bozuk olan parçları garantiden değiştirdikten sonra bir daha assalar servise gitmeyeceğim. Adama abimin destronun hararet problemını çözemediler ve fabrikaya istediler motoru diyom bana getirsen 10 dk lık işi vardı diyecek kadar kendine güveniyor ama neden benim motorun 100 km de 3,75 litre yaktığını bulamıyor. Sonra da sen rodajda çok abanmışsın dedi :D Ben 1500 km ye kadar neredeyse 4. vitese atmadım motoru hep 50 ile gittim geldim. O zamanda 3,5 litre yakıyordu. Bir daha kapısından geçmem mondial servislerinin. 70 lira nedir arkadaş, ara fabrikayı diyor. Servis el kitapçığında periyodik bakım malzeme hariç 17,50 TL KDV dahil diyor. Mondial sağolsun servisleri üzerinde hiçbir denetimi olmazsa usta da böyle yapar.
CAner bey, dediğim gibi benim drift hiçbir zaman 3,5 litrenın altında yakmadı :'(
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)