Reis geçmiş olsun.. yukarda sorduğum soruya bi cvpın varmı
Reis geçmiş olsun.. yukarda sorduğum soruya bi cvpın varmı
Kardeşim sağ olasın. Soruna bakalım . Gözümden kaçmış. Elimden geldiğince yanıtlayayım sana.
Bu sadece 5. vitesde mi oluyor? Yoksa genel bir performans düşüklüğümü yaşıyorsun?Arkadaşlar hepinize selamlar calibre kullanan arkadaşlarımdan bilgi almak istiyorun sonpolun gece turlaması ile ilgili video yu izledim 150 ye kadar rahatçıktıpını gördüm şimdi benim sorunum benim motorun 4, viteae kadar9 bin devirde 130 görüyorum 5, vitese attığımda daha da gidecekken 120 düşüyo ve gaz yemiyo 6, vitese atmıyorum bile daha sizce neden olabilir.
Önce emniyet, sonra hareket...
1 den 4 vitese kadar tabiri caizse köpek gibi tırmanıyo 126 km hıza kaadar ulaşıyo 5 e atıyorum 120 km hıza geriliyo dahada çıkacağı yerfe
Önce emniyet, sonra hareket...
Bizim usta karbüratör dedi ayar felan yaptı ama olmadı eyw. Reis sağolasın
geçmiş olsun soner Allah daha fenasından saklasın göze geliyorsun ben sana söyleyeyim
Sonpol reis hız denemelerini motora kapanarak mı yapıyosun birde videonda fark ettim motor devri hep 10 bin dewirde değiştiriyosun vitesi bende o şekilde 150 km hıza ulaşıyorun
Teşekkürler kardeşim . Evet, nazara geliyoruz birazda.
Evet. Maksiumum 10 bin deviri geçmemeye çalışıyorum. Nadiren de olsa 11 lediğimiz oluyor . Stok halde 150 barajını aşıp, 160 lara ulaşmak mümkün. Fakan benim yaptıklarımı yaparsanız, 170 barjlarınıda aşmanız mümkün.
Önce emniyet, sonra hareket...
Daha gecen gun bakmistim, oh ne guzel bu paraya 160-170 yapan arac varmis diyordum, naked ve sm olan modellerinde bu 29 hp lik motor yokmus diye hayiflanmistim, pc fani ile cozum arayisi, orjinalinden sorunlu olmasi hic de bana guven vermedi, ayni durum mondial mr250 destro da da var diye yazdilar... 250 cc de tek marka ucuz parca servisle hyosung heralde yine...
eskilerden hatırlıyorumda adamın biri mr destro 1nci modelerindeki fan olayı için çok kızmıştı ve reno toros radyatörü takıp olayı kökten bitirmişti
Evet Cemim .
Sorunlar olabilir. Önemli olan her hangi bir sorun karşısında distribütör firmanın tutumu. Bumoto ilgili bir firma mı derseniz, kesinlikle ilgili bir firma. Kendileri zaten bu sıkıntıyı kabullenmiş ve mağdur olmuş kullanıcılara çözüm üretmek için ellerinden geleni yapıyor. Komple motor değişimi dahil bu olaya. Kısacası şu anlık ayıbını örten bir firma . Servislerden aradığınız ilgiyi bulamazsanız. Bumoto'yu direk telefonla arayarak çözüm üretmelerini isteyebilirsiniz.
Destroların 1. nesillerinde radyatör çatlaması gibi sebeplerden hararet sıkıntısı oluyormuş. Grubumuzda 2. nesil destro kullanan arkadaşımızın her hangi bir sıkıntısı bulunmamaktadır. Ve tarzına göre f/p oranında değerlendirildiğinde, Destro'yuda oldukça başarılı bulmaktayım.
Günümüzde maalesef alayım sorunsuz kullanayım diyeceğiniz bir motosiklet henüz üretilmedi. Bu sebeple sorunlara değil, çözümlere yönelmek en mantıklısı olacaktır. Çözümlerken elbette ki firmanın ürününün arkasınada durmalıdır. Aksi bir davranış olsaydı bumotoyla ilgili, onu da burada çekinmeden yazardım. Ama tekrar ediyorum. Bu sıkıntıyı yaşayan tüm arkadaşlara fabrika yardımcı olacaktır.
Saygılar herkese.
Önce emniyet, sonra hareket...
Ewet arkadaşlar motor gözüme girmeye başladı benim sıkıntı sabırsızlıktan kaynaklanıyomuş gün geçtikçe motorun çalışması değişiyo gidişi değişiyo 120 yi geçmeyen motorum şuanda kapanmadan 145 yapar oldu ve keyifli hale geldi..
Arkadaşlar motorum en son biliyorsunuz ki conta yakmıştı. Bu durum karşında fabrikayla görüştük ve bize sağ olsunlar sandıkta sıfır motor yolladılar. Onu taktık fakat gördük ki hareretimiz bir süre her şey normal giderken yine yarıyı geçiyordu. Sanırım devirdaimle alakalı bir sıkıntı mevcut. Devir daim pompasına bakacağız. Motorum sıfırlandığı için, rodaj dönemine de baştan başladık . Gelişmeleri aktaracağım dostlar.
Saygı ve sevgilerimle.
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
Bende hiç hararet sorunu olmadı çok şükür . Amörtisör yumuşaklığından dolayı çamurluk kırldı
Başından beri yani ilk inceleme yazımda da bahsettiğim üzere, anlatmak istediğim aslında buydu. Firmaların müşterilerini mağdur etmemesi. Bu tip davranış sergileyen her firma sorunlar yaşansa bile müşteri kaybetmez. Aksine kazanır. Ben de taktir ettim. Ben inanır mısınız, parça fiyatı sormak için telefon açtım. Ama bana motorunuzu direk yollayın cevabıyla karşılaştım. Üstelik ben kendi özel servisime götürüyorum. Yani motorum garanti kapsamı dışında. Telefonla görüştüğüm kişi, daha önce motosiklet fuarına gittiğimde görüştüğüm Ömer bey oldu. Kendisi parça müdürü. Kendisi bu yazıyı denk gelir okursa, tekrar teşekkür etmek istiyorum. Ve bu işe hız veren İsmail abime . Sonuç olarak, kul yapısı araçlar. Sorunlar elbet olacaktır. Önemli olan çözümün sağlanması, çaba sarf edilmesi.
Dostum, ilk başta dediğimiz gibi, ilk yapılması gereken motorun üstüne biner binmez ön amortisörlerin sertlik ayarı olacaktır. Geçmiş olsun .
Önce emniyet, sonra hareket...
Konu akışındaki msjlarınızı okudum ve motor seçimimde kafamda fikirler oluşturmamada yardımcı oldu,ve yaşadığınız talihsiz olay içinde geçmiş olsun sıkıntınızın çözüldüğüne sevindim ,ama kronik bir sıkıntısı olan bir araç ile şehir içi veya şehir dışı yolculuk yapmayı açıkçası rus ruleti oynamaktan farksız olarak görüyorum ,bu ürünün arkasında nekadar dik duran bir firma olursa olsun ki bu bir lutuf değil bunu yapmak zorunda bu ülkeye yurtdışından bir ürün getirip onu satıyor ürününün arkasında durmak onun görevi !! Ve kullanıcılarında daha benimki hararet yapmadı diye düşünmeleri ve her an yapabileceğini bilerek bu motora binmeleride enteresan çünkü bu bir kronik sıkıntı yıllarca firmalar araçlarını servislerine geri çağırıp imalat hatalarını düzelttiler kullanıcıları maduriyetten kurtardılar .
Açıkça söylemek gerekirse bu konu "Sigara içmenin zararlarını bilip sigara içmek ve satıcınında paket üzerine Sigara içmek saglığa zararlıdır" yazması gibi birşey bu firma konularında düşünceler, bu arada yazdığım mesaj kimseye cevap niteliğinde değil sadece yaşananlar doğrultusunda ve okuduğum msjlar doğrultusunda kendi fikirlerimdir,herkese iyi günler dilerim.
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)