Servis konusun da sıkıntı yaşamayacak olman sevindirici. 2013 yılında yeni kasasının çıkacağını sanmıyorum . Çünkü henüz yeni bir model. Fakat farklı bir model getirebilirler. Belki arkadaş yeni kasa demekle bunu kastetmiştir.
Daha önce de söylediğim gibi, benim motorum da hararet sorunu bulunmamaktadır. Bu sıkıntı ilk gelen nesil de görülmüş. O sıkıntıyı a ücretsiz bir şekil de fan ekleyerek veya fan müşrünü erkene alarak çözmüşler. İlk nesil motorları nasıl ayırt edebilirsiniz; kafa grenajından beyaz şerit geçiyor ilk nesillerin, ikinci nesillerin siyah. Yani benim motor da olduğu gibi.
Motorunuz hayırlı olsun . Siz de kazasız, belasız kullanın. Calibre'ye dair paylaşımlarınızı bekliyorum.
Önce emniyet, sonra hareket...
Herkes motor kaplamıyor. Bende bir kere kaplattım. Çok fazla kıvrımı olduğu için adamlara gına geliyor. Bana mümkünse bir daha gelme dediler
Araba kaplaması kadar kolay iş değil. Birde senin motor bu kadar az nasıl yakıyor anlamadım. Bi gariplik var. 250 cc bu kadar az nasıl yakar. ?
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Arkadaşlarla biz de çözemiyoruz bu işi, fakat sakin kullanımlar da çok az tüketiyor calibre . Daha önce ki foça veya çeşme gezimiz sırasın da ölçüm yaptığımız da, yanlış ölçüm yaptığımızı düşünmüştük. Fakat son etkinliğimiz de tüketimin gerçekten ekonomik olduğunu anladık. Açıkçası eski motorum cbr 250'den daha az yakıyorum calibre ile. Agrasif kullanımlar da da tüketim değerlerimi paylaşacağım ileri de.. .
Bu arada son etkinliğimiz de ve diğer ölçüm yaptığımız etkinliklerimiz de, hep uzun yol yaptık. Tüketim değerlerini şehir dışı tüketim olarak alabiliriz. Bir ara şehir içi de ölçüm yapmak lazım.
Önce emniyet, sonra hareket...
Sonpol ben calibreye baya ısındım muhtemelen ocak gibi bi beyaz calibre ile bu-motoculara katılacağım inş motoru henüz alamadın galiba, yeni fotoğraf ve videolar yokmu bu arada motorun sürüş pozisyonunu dışardan görebilmek adına keşke sen sürerken başka bir arkadaş dışardan çekim yapabilse mükemmel olur
Önce emniyet, sonra hareket...
Merak edip 1. sayfadan girdim. 10 sayfaya kadar dayanabildim. Gözlerim yoruldu belim ağrıdı arkadaş
Benim Xtreme max 150 cc 17 krş yakarda, Calibre 250cc nasıl 16 krş yakabiliyor. Fizik kurallarına aykırı, hemen 2-3 adet isveçli bilim adamı bulup araştırma yapalım.
Bende GT250R sahibi biriydim. Şehiriçinde kollarım çok ağrıyordu. rahat değildim belki bana göre değildi. boyum 1.70 - 75 kg dana gibi delikanlıyım
70 TL benzin koyuyordum. 270 km de bitiyordu. Diğer arkadaşlarımda cbf150-rks 150-ybr125 vardı. Adamlar bir kere full depo ben 2 kere benzin alıyordum.
Adamlar laf koymaya başlayınca hemen sattım. Gerçi bende pek rahat duran biri değildim. Sürekli abanıyordum. Bizim buralarda öküzde çok sinyalsiz bir den dönüyorlar.
Bi yere girmeden satıp kurtulayım dedim. 2 ay gibi tecrübem var. 2010 modeldi. İnsan yerine koyduğum bir arkadaşıma sürsün diye verdim.
redline girerekten 2 kişi 3. vitesde 140 km görmüştüm dahada gidiyordu. Allahtan ışıklara geldikde aşağıya atlayıp canımı kurtardım
Kendimi Farklılık adına cross a verdim ama senin anlatımların ve motorun tipinden dolayı geri dönüşe de razı gibiyim
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Ben bu motoru ön inceleme yaparak ve hislerime güvenerek satın aldım. Bu alış-verişte motosiklet umduğum gibi çıkmayabilir ve biraz üzülebilirdim. Fakat işin sonucun da, motosikletten çok memnun kaldım ve eski motorumdan daha çok zevk alarak bindim. Binmeye de devam ediyorum. Yakıt meselelerine de fazla takılmam fakat elbette ki bu konuda da ekonomik olması beni daha da çok şaşırttı. Dizayn, sunulan özellik, performans, yakıt ve fiyat ele alındığın da farklı bir şeyler denemek istersen, calibreyi kesinlikle değerlendir derim.
Önce emniyet, sonra hareket...
Bu sayfadan haberin varmı senpol.Senin yazını yayınlamışlar
http://motosiklettest.blogspot.com/2...libre-250.html
Ey insan ! Yalnızlıktan şikayet etme sakın ! Öyle bir dostun var ki; şah damarından yakın...
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Bende GT250R aldığımda çok hayal kırıklığı yaşadım. Debriyaj müşürü arızalıydı. Olmadık yerlerde boş gözükmeyince çalışmıyordu. Para yokken bakım masrafı çıktı.
Fren balatası yerine demir çıktı. Pozisyon rahatsızlığı ve Çokta yakınca soğudum. Ama racing motoru her zaman sevmişimdir. Senin için sorun olmayabilir. Genel düşünmek lazım.
Ekonomik olması çok iyi, bütçeyi sarsmadan daha fazla gezeriz. öyle de olmalı. Zaten alınan maaş ve ödemelerden elde para kalmıyor. Onuda pahalı benzine verince gezi kısa sürüyor.
Motor az yaksın ki daha çok yol yapalım. İnşallah bize de bir tane yaza doğru nasip olur. Ben 10. sayfada kaldığım yerden devam edeyim. Tekeriniz düz bassın ;)
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Abi Motoru Harbiden Sevdirdin .. Fikirlerim Tamamen değişti .. sıfır Cbr125R düşünüyordum .. şuan Calibre RR diyorum .. kesinlikle anlatımın çok güzel gerçekten teşekkürler.. Tekerin Düz Bassın Yarın İncelemeye Gidiyorum
fren balatası yerine demir çıktı ve hayal kırıklığımı yarattı ducati panigale 1199 unda balatası bitse demir çıkar altından ayrıca 3.viteste 140 gördüm 2 kişi halada gideri vardı demişin yukarda o alet krank kırıp kol çıkarsa hayal kırıklığı yaşamaya hakkınız yok siz fazla beklentiye girmişiniz ben 5.vites hariç o hızı görmedim görmeyede çalısmadım malımın kıymetini bilir iyi kullanırım
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Evet arkadaşlar, en sonunda motoruma kavuşmuş bulunuyorum. Açıkçası calibre mi özlemişim . Resimlere gelmeden evvel, size yapılan değişikliklerden bahsetmek istiyorum .
1. Yeni jel akü.
2. Konjektör.
3. Did zincir.
4. Ön dişli.
5. İridyum Buji.
6. Kafa grenajın da bulunan tüm kablolar elden geçirildi, değiştirildi.
7. Led'ler iptal edildi, xenonlar takıldı. Çok çok daha iyi oldu.
8. Veee akrapovic egzoz .
Egzoz benim için de süpriz oldu. Başka bir arkadaş almış, daha sonra satmak istemiş. Bana nasip oldu. 600 gibi bir rakama anlaştık. Motoruma taktırdım. Dizayn ve ses olarak çok iyi olduğunu söyleyebilirim. Orjinal egzoz'u çok güzeldi. Keyfi bir kararla, değiştirmek istedim. Dişlilere gelirsek, sadece ön tarafı bir tık düşürdük. Arka dişli orjinal. Üstüne DID zincir taktık. Kalite zaten 10 numara . Performansta fark edilir bir artış var. Daha sonra katilizör iptali yaparak, motosikletin performansını bir nebze daha artırabilirim. Bu işlerin dışında, radyatör de ki su boşaltılarak, yerine ipone soğutma sıvısı koyuldu.
Valla bu gidişle motosikleti biraz daha geç satacağım . Çünkü keyfi de olsa, bir miktar para harcadım bu işlere. Lastiklerle beraber, şu ana dek 2.500 TL üzeri bir masrafım oldu.
Daha sonra gerekli vidyo ve pro. resim çekimleri yapacağım. İlk iş merak edenler için ses olacak elbette . Şimdilik, bu akşam telefonumdan çekmiş olduğum resimler ile sizleri baş başa bırakıyorum
Saygı ve sevgilerimle.
Önce emniyet, sonra hareket...
Bilmediğim için soruyorum bu did zincir nedir ? Artısı nedir ?
Ey insan ! Yalnızlıktan şikayet etme sakın ! Öyle bir dostun var ki; şah damarından yakın...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)