ben beğendim
valla ben de beğendim.
Üzerine benzin dökerek intihar etmeye kalkışan genci uzun süre ikna etmeye çalışan polis, sonunda bir bidon benzini kurtarmayı başardı...
Vallahi motor 10 Numara ama fiyatı 10 bile aşkın
fiyatı11.000 tl
Sado
Muhtemelen piyasada 250 cc naked kategorisinde alabileceğim en makul motor fakat fiyat etiketi düşündürücü bir de scootervari egzostu daha iyi olabilirdi tasarım olarak onun dışında çok yakışıklı makina
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
motor 5 yıldız 10 numara ..!!! fiyat hiç olmadı ama
bu da tek silindirmiş.
T2 boyut ve ağırlık
Ayaklar -inç ve ağırlık kapasitesi
Sürücüler Uzunluk
2005 mm
Genişlik Genişlik
790 mm
Yükseklik Yükseklik
1050 mm
Genişlik / yükseklik Kulp Kulp Kabza En / Boy
755 mm / 1000 mm
Dingil mesafesi Dingil
1320 mm
Sele yüksekliği Seatl Yüksekliği
790 mm
Yerden Yükseklik Yerden Yükseklik
150 mm
Vücut Ağırlığı Boş Ağırlık
173 kg
Yakıt tankı kapasitesi Yakıt Kapasitesi
14.0 Litre
↑ geri dön
T2 motor ve şanzıman
Kurşun motor ve iletim faaliyetleri
Motor tipi Tipi
Su soğutmalı dört zamanlı tek silindirli
Silindir Sayısı Silindir Düzeni
Tek silindirli
Silindir çapı / strok Silindir Çap / Strok
φ71 × 63 mm
Sıkıştırma oranı Sıkıştırma Oranı
10.5: 1
Hacmi Hacmi
249,4 cm 3
Gergi Gergi
oto
Maksimum beygir gücü Maksimum Beygir gücü
25 PS / 7500 rpm
Maksimum Tork Maksimum Tork
2.35 kg-m / 6000 rpm
Yağlama Yağlama Sistemi
zorla ve ıslak
Yakıt kullanımı Gerekli Yakıt
Kurşunsuz benzin
Hava Filtresi Hava Filtrasyon
kağıt filtre
Gürültü faktörü Gürültü Emisyonu
<77 dB
Motor ağırlığı (KB) Motor Ağırlığı (Kuru Ağırlık)
37 kg
Debriyaj Debriyaj
ıslak mutiplate
İletim İletim
Uluslararası altı hız
↑ geri dön
T2 performans
Direniş için tablo şimdi
En yüksek oranda en fazla hız
140 km / H daha
Yakıt tüketimi Yakıt Tüketimi (40 km / s)
> 41 km / L
Tırmanma Tırmanma Yeteneği
> 28 derece
Dönüş yarıçapı Dönüş (Radius)
2.6 M
Frenleme mesafesi Durma mesafesi (50 km / s)
<14 M
Bu tablodaki veriler tüm orijinal laboratuvar test, alışkanlıklar sürme, dış çevreye bağlı olabilir, fiili durum ile değişir.
↑ geri dön
T2 çerçeve ve jant
Araç çerçevesi ve otomobil tekerlek
Kare biçiminde Çerçeve Türü
Diamond çerçeve
Çerçeve Malzeme Çerçeve Malzeme
çelik
Süspansiyon (ön / arka) Süspansiyon (ön / arka)
teleskopik çatal / birim salıncak
Süspansiyon hareketi (ön / arka) süspansiyon hareketi
120 mm / 125 mm
Teker boyutu (ön / arka) Jant Boyutu
MT 3.00 × 17 / MT 3.50 × 17
Lastik formları Lastik Tipi
tübles
Lastik boyutu (ön / arka) Lastik Boyutu
110 / 70-17 / 140 / 70-17
Şeklinde fren (ön / arka) Fren Türü
Ön disk / arka disk
Fren diski çapı Fren Disk Çapı
φ288 mm / φ222 mm
↑ geri dön
T2 Denso bileşenler
Elektrikli teçhizat grubu parçalar
Ateşleme Ateşleme Sistemi
Tam transistörlü ateşleme
Başlangıç Çalıştırma Sistemi
Elektrik
Jeneratör Alternatör
114 W / 5000 rpm
Pil Özellikleri Pil Kapasitesi
12 V 10Ah
Hızı masa Kilometre Ölçeği
0 ~ 199 km / H
Hoparlör ses Horn Cilt
80 ~ 112 dB
Bujiler Buji
NGK CR8E
Farlar (çok / kiriş) Far (Ana / derin Beam)
12 V 60 W / 55 W
Stop lambaları, fren lambaları arka lambası / Uyarı Göstergesi
12 V LED
Ön pozisyon lambası (sol / sağ) Ön Pozisyon lambası
12 V 5 W x 2
Işık yönü (ön / arka) Sinyal Işık açın
12 V 10 W x 2 / 12 V 10 W x 2
Reflektif Refleks Reflektör
1
fiyat uçuk.....
gerisi güzel...
Bu motoru epeydir inceliyorum. Fiyatı bana da yüksek gelmişti. SYM sitesinden yedekparça fiyatlarını da öğreneyim dedim. Fakat siteye henüz koymamışlar. Diğer modellerin; örneğin GTS250 nin yedek parça fiyatlarını inceledim. Yedek parça fiyatları kesinlikle yüksek. Bu motora bu kadar parayı vermeden önce birilerinin almasını bekleyip durumu bir daha gözden geçirmek akıllıca bir hareket olur bence. Eksilerine gelince birileri kullanmaya başlayınca daha iyi anlayacağız. Fakat bu yakışıklı motora layık görülen egzosta şaşırmamak elde değil. Bir de motor koruma takozu montajı için uygun bir yer görünmüyor. Türkiye şartları için önemli bir eksiklik bence. Eldeki bilgilere göre CBR250R ve Ninja 250 den daha düşük performanslı. Fakat bence bu bir eksi değil. 140km/h son hız fazlasıyla yeterli bence.
250cc naked kategorisinde ciddi bir canlanma söz konusu. heyecan verici, keşke fiyatlarda biraz daha anlamlı olsa. ülkemiz için 10.000tl ve üstü fiyatlar 250 cc için bence çok ve hatta aşırı yüksek.
fiyat 11.000 TL ise düşündürücü hemde mevcut vergi indiriminden sonra... o fiyata 2005-6 temiz bir 4 silindir alınır. 6000-8000 TL aralığında olsaydı iş yapardı...görünüm olarak güzel ama, yakışıklı kereta.
kesinlikle pahalıgt250 almak hem daha ucuz,hem daha mantıklı....
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)