Hayırlı olsun kazasız belasız çok güzel gerçekten tekeriniz düz bassın
Hayırlı olsun kazasız belasız çok güzel gerçekten tekeriniz düz bassın
Hayırlı uğurlu olsun güzel motor Maşallah...
cbr600f 2007 de öldü. Mıcheal jackson gibi efsaneydi.
yerini dolduramazlar.
cbr600f 2011 diye dirşey yok ne motoru, ne şekli, hiç bir şeyiyle birbirine benzemiyor. ne abisi ne kardeşi
kusura bakmasın kimse üvey evlat muamelesi görmeye devm edecektir.
600f 2011 almayın hornet alın bizi keriz niyetine görmesinler, protesto ediyorum hondayı 600f miş ne alaka
sözüm motor sahibine değil güle güle kullanmasını dilerim.
ESKİ 600F İLE ŞİMDİKİ 600F ARASINDAKİ FARK NE "MOTOR BLOĞUNDAN" BAHSEDİYORUM ÖZELLİKLERİNİ KARŞILAŞTIR. GRANAJLARI BOŞVER ESKİ 600F HANTAL Bİ GÖRÜNÜŞE SAHİP BENCE, YENİ 2011 600RR VE 600F ARASINDAKİ TEKNİK ÖZELLİKLEREDE BAK İNSANLARI NASIL KERİZE GETİRİYORLAR GÖR. BENİM İÇİN ÖNCELİK ŞEHİR İÇİ KULLANIM OLDU.UYGUN BİR MOTOR BENCE HEMDE SPOR GÖRÜNÜMLÜ F G H ÖNEMLİ DEĞİL ADAMLAR GÜZEL YAPMIŞ. BENİM MOTORUN DEĞERİ KDV DAHİL 12000 TL GİRİŞİ VAR BEN 24000TL VERDİM BENCE HONDAYI PROTESTO ETME.BAŞKALARINI ET.
Kim ne derse desin bence de yeni kasa f eski kasadan çok daha güzel görüntü olarak.
Benim makine 3000km ye geldi, sürüş rahatlığı gidişi dengesi şekli şemali özellikle FRENAJI herşeyiyle on numara.
Grenaj giydirilmiş diye yazan vatandaş sanayi de şahinin amortisorünü kesince viraja girebileceğini veya merceksiz çakma zenon takınca daha iyi aydınlattığını düşünen mantıktan öte değil ne yazıkki. Eski 600RR da eski 600F in grenaj giydirilmiş hali olsun o zaman, veya tempra da şahin motoru var o zaman tempra da şahin. Bmw m5 in motorunu 7 serisine koy m7 olsun.
Eski CBR600F ile alakası olmayan farklı bir mühendislik ve dizaynı var makinenin.
Bu yersiz bir eleştiri olmuş.Eleştiri üslubu farklı özünde yani.Bence de yeni 600 f harika görünüyor.Teknoloji değişiyor tasarımlar dizaynlar değişiyor.Suzuki srad hala üretilseydi efsane olduğu asla yadsınamazdı şimdi olduğu gibi ama tasarım ve teknoloji olarak ileri gidilmemiş çeşitlilik kazanılmamış olacaktı.Buda benim düşüncem.Sahibine yeni motoru hayırlı olsun güle güle kullansın.Krd senin motorunda hayırlı olsun arkadaşım.
zevk, güzellik göreceli arkadaşlar,
motoruna birşey dediğim yok almışsın güle güle kullan.
ama 600f değil ki o motor
bana göre krenajlı hornet
600f in mutasyona uğramış hali
neresi eski 600f e benziyor
şurası de
ismini 600 f deme g-g-h-j vs yaz
f dediğinde şöyle bir model beklentim olurdu
motor gücü dahada arttırılmış, touring özellikleri korunmuş ve daha yakışıklı olmasını isterdim.
2011 600f ile hyosungu yanyana koy hyosung gt250r daha yakışıklı ve alımlı bu görünüş olarak
çoğu 600f çi arkadaş ön camları duble yaptırıyo neden oturuş olarak baş yukarda olduğundan öncamı dahada yüksek olabilirdi. fakat küçültülmüş
hornet ile 2011 600f in motor özelliklerine bakınız.
bu hondanın ezbere iş yapması ve ayıp olarak görüyorum zamanında en yüksek satış rakamları 600f indi 2007ye kadar efsane olarak akıllara kazındı.
eee şimdi bakınız 2011 model 600 f ne satmış
umduklarını bulmuşmu honda 2011 600f te
gelelim fiyat durumuna 25bin veya 35 bin önemli değil.
motorun yurtdışı fiyatı ile türkiye fiyatı vergiler vs zaten midemizi bulandırıyor bu farklı bir protesto durumu
bana göre 2011 600fi farklı bir model gibi algılarsak gayet güzel şehiriçi kullanım rahatlık vs
bunlara bir şey dediğim yok zaten 2012 600f te olmayacak 2013te çünkü olmamış yakışmamış bunu diyorum
nasıl yorumlarsanız bu şahsi yorumum yanlış veya doğru benim gibi düşünenlerin çoğunlukta olduğunu varsayıyorum
Esemiyake arkadaşım.Zaten o konuda kesinlikle haklısın.Zevkler herkese göre değişir senin bunu eleştirmen çok normal tezat düştüğün bir durum yok zaten yorumlarında da hep aynı şeyi savunuyorsun.600 f geleneklerine uyulmamış tasarım olarak motor seçimi olarak kullanım amacına uygunluk olarak ileri değil geriye de değil farklı noktalara gitmiş honda ,e o zaman adını atıyorum 600 g koysalarımş 600 f devamı olarak üretilmeseymiş piyasaya sürülmeseymiş diyorsun.Yanlışmıyım ?Seni doğru anladığımı düşünüyorum.Ama zaten benim sana karşı olan nacizene eleştirim üslubun ile alakalı.Ne dersek diyelim burası yeni motorunun fotoğraflarını paylaşan bir kişinin sayfası niteliğin de.Eleştirsen bile biraz farklı bir üslup seçebilirdin.Çamurlamışsın gibi algılanıyor.Belki de senin tarzın budur yadırgamamak gerekir ama herkes böyle düşünmeyebiliyor biliyorsun ki.
Nasıl bi bakış açısı bu anlamış değilim.Herkesin zevkine saygım varda, ''neresi eski 600f'e benziyo'' ne demek ? Neden benzesin ? Seneler geçmiş aradan yeni bi tasarım olucak tabi.Size göre eski kasa güzeldir,bize göre yeni kasa.Bu tartışılabilir bi konu tabi ama eski kasaya benzememesi anormalmiş gibi yorumlamak çok saçma.Tamamen yeni bi model olması,eski kasaya benzemiyo diye f olamaz anlamına mı gelir.
Bence yeni kasa çok modern,çok oturaklı bi kasaya sahip.Eski kasa bana göre bu kasanın yanında şişirilmiş balon gibi.
Ya arkadaşlar bu böyle olmaz ona verelim buna veriştirelim mantığı hatadır.Burada buna gerek yok bence.İki motorda güzel bu yaklaşımda devam etmeyelim arkadaşın sayfasın da lütfen.
arkadaşlar yazdıklarım biraz sert olabilir, uslup olarak sizleri kırmışsam kusuruma bakmayın.
90lı yıllardan 2011 yılına kadar 600f i incelerseniz 2007 den sonra motosiklet tamamen değişmiş bu iyi veya kötü.
600f te buna gerek yoktu motoru biraz güçlendir kuyruğunu modernize et cantlarını modernize et ön panele bişeyler ilave et benzin göstergesini geliştir, vites göstergesi koy vs
honda bu modeli karşımıza bu şekilde çıkartmamalıydı.
bu yazdıklarım tasarımsal olarak eleştirim.
alan arkadaşlarada hayırlı kazasız belasız sürüşler dilerim.
ilk çıkan cbr125 ile 2011 kasa cbr 125 e bakın,
cbr600f4i ile cbr600f2011 kasaya bakın .Hondanın yeni hatları bu,güzelde oluyor.
Bu arada yeni kasa 600f i bence yakından inceleyin resimlerinden çok daha güzel duruyor.
krd senin f inde hayırlı olsun.
tartışmaya gerek yok bence herkesin zevki görüş açısı farklıdır, ama arkadaşın dediği gibi resimler aldatıyor yakından görürsen iyi yönde fikriniz değişebilir, yorumlarınız için teşekkürler.
Motorda eski hafif üretim teknolojili pist motoru şasesi yok ama 600RR modeli varken zaten gerekde yok.
Yani model gamında eski 600F yerine touring özellikleri agır basan üretim maliyeti düşük olduğundan fiyatıda uygun olan bu motora ihtiyaç vardı cuk oturdu.
Dizaynıda gayet gösterişli çok şık bir motor. Eski 600F sahiplerini çatlatacak kadarda güzel açık konuşmak gerekirse...
Problem Uygun fiyatı nedeniyle dünya pazarında 600RR ni yanında kendi müşterisi bulunan bu motorun Honda Türkiye tarafından biraz kötü niyetli fiyatlandırılması diyebiliriz. Bunun sebebi de bizim Grenajlı motor hastalığmız bu zaafımızdan istifade edilmesi(abi yarış motorumu )
Almanya fiyatları
CB 600 hornet 8600 euro(Abs model 9600 yani +1000 euro)
CBR 600F 9000 euro
CBR 600RR 11.800 euro( F den % 30 fazla) Süper hafif 155 kiloluk şesenin ve parçaların maliyeti bu
Bizde bakalım
CB 600 hornet 19950 TL(abs li) Abs siz 18000 TL ye düşer
CBR 600F 25000 TL max 20000 TL olalıydı
CBR 600RR 27000 Tl
Avrupada hornet ile arasında 400 euro(1000 tl) olan 600F deki kandırmaca ortada
http://www.honda.de/motorraeder/mode...amp_preise.php
http://www.honda.de/motorraeder/mode...00rr_daten.php
bence yorumların bazıları zevkten çok kişisel ego beğenmezliklerini farklı bi dille söylemeleridir... yani işte fena değil verseler atlar çatlarım üstünde diyor amcam ama mesajlarda işte çok kötü yenisi eskisi daha iyi bilmem ne gibi yazıyor forumlarda çok sık olanbi durum bence ...
neyse ben tartışma içine girmek yada yaratmak istemıyorum
sonuç olarak motor dolu aksesuarlı ve şehir içi için fevkalade maşallah maşallah alah kaza bela vermesin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)