2012 Honda VFR 1200 (Foto Galeri)
Reklamlar
-
06 Aralık 2011, 01:12
#21
yaklaşımınız çok farklı, e o zaman diyelim ducati multide o saydıklarınız var ama enduro mesela... touring te olmazsa olmaz özellikler mi bu kadar? kriterleri elcik koltuk ısıtma hız sabitleme otomatik cam gibi özellikler mi belirliyor? mesela şaft aktarmalı oluşu tamamdır, fakat mesela hayabusa-zzr1400 bir alt kategoride vfr800-z1000sx lerde sporttouring.
yani bu vfr1200 ü anlayamadım ortaya karışık yapılmış gibi geliyor almana benzetelim şaftlı olsun sport tarzda olsun belli konforlar önemli değil mekanik yürüyen aksam yol tutuş frenler olsun...
çıtayıda yükseltelim ki hani ne 1400 le ne 800 le orta karar birşey olsun sanırım V4 motor... oda italyan tarzında yarım arka maşalı fln... hepsinden ufak ufak almış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------
bmwde ki ölçüsü k1200s-k1300s oluyor sanırım, eğer saydığınız özellikle varsa bu modellerde
şöylede denilebilir açıkcası ehh kardeşim oda bmw o kadar da ayrıcalığı olsun...
Reklamlar
-
06 Aralık 2011, 02:21
#22
glock adlı üyeden alıntı
yaklaşımınız çok farklı, e o zaman diyelim ducati multide o saydıklarınız var ama enduro mesela... touring te olmazsa olmaz özellikler mi bu kadar? kriterleri elcik koltuk ısıtma hız sabitleme otomatik cam gibi özellikler mi belirliyor? mesela şaft aktarmalı oluşu tamamdır, fakat mesela hayabusa-zzr1400 bir alt kategoride vfr800-z1000sx lerde sporttouring.
yani bu vfr1200 ü anlayamadım ortaya karışık yapılmış gibi geliyor almana benzetelim şaftlı olsun sport tarzda olsun belli konforlar önemli değil mekanik yürüyen aksam yol tutuş frenler olsun...
çıtayıda yükseltelim ki hani ne 1400 le ne 800 le orta karar birşey olsun sanırım V4 motor... oda italyan tarzında yarım arka maşalı fln... hepsinden ufak ufak almış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------
bmwde ki ölçüsü k1200s-k1300s oluyor sanırım, eğer saydığınız özellikle varsa bu modellerde
şöylede denilebilir açıkcası ehh kardeşim oda bmw o kadar da ayrıcalığı olsun...
Ducati Multi Strada da bu özelliklerin çoğu olmamakla beraber makinanın güç haritası ve süspansyon ayarlarını aynı anda elektronik olarak değiştirebilen mode sistemi ile sadece "Enduro" değil "Multi Purpose" adı verilen ilginç bir sınıfın öncü modelidir bence.
VFR 1200 ün BMW deki karşılığı K1200RS dir ve maalesef artık üretilmemektedir BMW 2006 yılında RS sınıfını net çizgiler ile ikiye ayırarak GT (safkan touring) ve S (safkan sport)olarak iki ayrı model yaratmıştır (2005 öncesi GT modeli aklınızı karıştırmasın , kendisi RS in rüzgar difüzörleri ,çanta seti ve tur camı takılmış versiyonundan başka birşey değildir diğer tüm özellikleri %100 aynıydı)
Honda biraz şundan biraz bundan mantığı ile motor tasarlıyacak en son firmadır . Bence sport touring sınıfı için kendi çizgilerini çizmiş modelini ortaya koymuştur .
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
06 Aralık 2011, 15:09
#23
aktarmış olduğunuz bilgileri bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum Okan Bey.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)