Hyosung ne kadar kalıplı? GT250R vs 1000RR
Reklamlar
-
15 Aralık 2011, 11:57
#41
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Reklamlar
-
15 Aralık 2011, 13:10
#42
Felon adlı üyeden alıntı
''Önemli olan boyutu değil işlevi''cümlesini genelde küçük sahibi olanlar kurarmış
naptınız hocam yahu
250cc motorla pistlerde yarışmayacağımız için
hani 125liklerin başlangıç motosikleti olması açısından ufak olmalarını anlarımda
250cc: ne başlangıç motosikleti, nede pist çıkılıp performans ağırlıklı kullanılabilcek bir motosiklet bence
600ve litrelik supersport motosikletlerin iki teker arası mesafesi,ağırlığı ve kilosu ne kadar az olursa o kadar iyidir tabiki ama görüntü istiyosan chopper al cümlesine kesinlikle katılmıyorum.chopper kullanıcıları alınmasın ama görsel olarak racing motosiklet varken choppera dönüp bakmam bile
kesinlikle katılıyorum. büyük motor görüntüsü isteyip de 600 ya da 1000 lik alamayınca (gerek fiyat gerek yakıt gi,bi sebeplerle) ki türkiye şartları zaten malumunuz, bu durumda 250 lik motorlar içinde en doyurucu görüntü hyosungda var... tabii tasarım olarak bazı arkadaşların dediği gibi çizgileri biraz eski yılları andırsa da yine de idare eder. bu resimdeki hondanın farları olsun stopları olsun çok hoş ve agresif hatlara sahip, kendi hyosungumda da böyle hatların olmasını isterdim açıkçası. ama 250 lik bir motor küçük motor sayılmaz ve bence bu kalıbı hakediyor. sesi de 4 silindir gibi olmasa da performans eksozla tatmin edici seviyede... tabii hep daha fazlasını istediğimiz için bir süre sonra elbette yetersiz gelebilir ama ben memnunum bu şartlarda bu bütçeyle binilebilecek en güzel motor. hızlanma performans vs. hepsi hoş bir tek 6. vites koysalarmış (5 vites de idare ediyor ama düz ve uzun yolda 6. vitesi istiyor motor) bir de hatları biraz daha keskin tasarlansaymış (resimdeki hondanın farları gibi) süper olcakmış hyosung. he yok ben ille b.k atıcam diyen varsa konuşmak yerine basıp parayı 600 lük 1000 lik alabilir ;) sonuçta dandik motor kesinlikle değil; gereken bakımları yaptıktan sonra uzun süreler binilebilecek bir motor. milletin ağzı torba da değil ki büzemiyosun, zaten motorcu adam biner makinesine basar gazına diğer bütün sesler arkada kalır ;) kimi koreli demiş kimi çok kaba demiş kimi bilmem ne demiş umrumda mı sanki :D ben memnun muyum evet motor iyi mi iyi o kadar! gerisi teferruat... ne diyordu reklamda sizin gibi gençleri pistlerde (yollarda da olabilir pist yol farketmez yeter ki sürün) görmek isteriz biz ayrıca deposu büyük vs. diyenlere lafım, deponun büyük olması beni hiç rahatsız etmedi aksine geniş olduğu için daha rahat yaslanıyorum canım o depo benim sadece motor 171 kg değil de 155-160 kg felan olsaymış biraz daha güzel olurmuş, ama 171 kg olmasına rağmen ivmelenmesi güzel.
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
-
15 Aralık 2011, 13:18
#43
demek bu japonların 250likleri hyosung boyutlarında olsa konu nasıl açılırdı bilinmez.
hyosung uzaydan gelen tek gözlü saf bir yaratığı
1000rr japon çizgifilmlerinin sinsi hayvani yaratıklarını andırıyor.
veya gt250r bakınca ruhu olmayan gözleri açılmamış çoğalmakta olan hücremsi farlar (bakınız fotoda o üst üste duran farların yanlarında girintili fara benzeyen veya benzetilmek istenen şey) belki bir gün açılır gözler, işte o zaman tam1000 rr ile fark kalmaz hyosungta da satışlar artar bekliyoruz neyse
1000rr sert sinsi agresif ruhlu bir pokemen canavarı gibi falan f.......
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)