Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Suzuki GSX 1400 Fotoğrafları

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    24 Eylül 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    05' CBR 125R
    aaa ne içtiniz? Ailenizden biriyle falan mı tartıştınız? Sıkmayın canınızı geçer.
    Şaka bi yana da hocam noldu size?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı ferhatdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincir pas icinde ona cıs sanırım
    Zincirin orijinal rengi sarı zaten ....

    Hocam motorun gidonu neden değiştirilmiş bilginiz varmı ????

  3. #23
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    mat siyah renk on numara gözüküyor fakat bi tek o kapartma suziki yazısı kolpa gibi duruyor görüntüyü bozmuş
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT

  4. #24

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincirin orijinal rengi sarı zaten ....

    Hocam motorun gidonu neden değiştirilmiş bilginiz varmı ????
    Bana orjinal geldi.Uzmanı değilim ama.

  5. #25

    Üyelik
    24 Eylül 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    05' CBR 125R
    bunların egzozları neden vuvuzela gibi?

  6. #26
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Gidon orijinalindekinden geniş duruyor ve üzerindeki dizilişte açıklıklar var. Özellikle sağ elcik ve gaz telinin çıkışları o şekilde olmamaıs lazım.
    Bilemiyorum ya ehil olmayan eller tarafından oynanmış yada gidon geniş olduğu için yanaştırılamamış.

  7. #27

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Açıklıklar bana da tuhaf gelmişti,elcikleri değiştirirken oynanmış olabilir. Fotoğraflar yalan söyler yanından bakılınca hangi parçanın yeni değiştirildiği en ufak çiziklerden anlaşılabilir,belki.

  8. #28
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    başlığa katılıyorum! cıs..

    ekonomik olsun diye 1.4 motoru otomobil aldık,

    insanlar 1400cc motora biniyorlar..

    kınıyorum!!!
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  9. #29
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    bu ne yaa hoca son günlerde ooooo

  10. #30

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Motorları tokusturmuşlar burada çok eğlenceli fuarda isteriz.
    http://www.youtube.com/watch?v=a0fF_eBc9Vw

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:51 ----------

    Olay budur.
    http://www.youtube.com/watch?v=M4zUS...eature=related

  11. #31
    Hann_Ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2010
    Şehir
    Almanya
    Motosikleti
    MT-09.TRACER
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster






    Motor
    Tasarım. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Dört silindirli dört zamanlı motor
    Soğutma. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Hava / yağ (SACS)
    Emisyon kontrolü. . . . . . . . Suzuki ÇİFT sistemi (ikincil hava)
    Deplasman. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1402 cm3
    Çap ve inme. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 x 68 mm
    Kompaksiyon. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9.5: 1
    Performans. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.800 dak-1 'de 78 kW
    Tork. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5000 min-1 'de 126 Nm
    silindir başına valfler. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
    Valf kontrolü. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . DOHC
    Yakıt sistemi. . . . . . . SDTV yakıt enjeksiyon 34 mm Ø
    Marş. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Elektrik
    Şasi
    Çerçeve yapı. . . . . . . . . Çift döngü borulu kare, çelik
    Ön süspansiyon. . . . . . . . . . . . . Teleskopik çatal 46 mm Ø
    Arka süspansiyon. . . . . . . . . . . . . . . . Alüminyum dikdörtgen tüp
    2 şok
    Ön tekerlek yolculuk. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 130 mm
    Arka süspansiyon yolculuk. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120 mm
    Ön fren. . . . . . . . . 2 diskleri, 6 pistonlu 320 mm Ø
    Arka fren sistemi. . . . . . . . . . Ø 260 mm disk, 2 pistonlu
    Jant boyutu ön. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.50 x 17
    Jant boyutu arka. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6,00 x 17
    Ön lastikler. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120/70-17
    Arka lastikler. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 190/50-17
    Elektrik
    Ateşleme. . . . . . . . . . . . . . . . dijital transistörlü ateşleme bobini
    Alternatör. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 300 W
    Pil. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12 V/12 Ah
    Boyutlar
    Toplam uzunluk. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2,160 mm
    Toplam genişlik. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 810 mm
    Toplam yükseklik. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1,140 mm
    Dingil mesafesi. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1,520 mm
    Oturma yüksekliği. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 790 mm
    Kuru ağırlığı. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 228 kg
    Brüt araç ağırlığı. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 460 kg
    rezerv tankı kapasitesi dahil. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 litre
    Renkler. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Mavi / mavi, gümüş beyaz
    Güç iletimi
    Iletim. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 vitesli
    Kaplin. . . . . . . . . . . . yağ banyosu içinde çoklu diskler (hidrolik)
    Sürücü. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . O-ring zincir
    Maksimum hız. . . . . . . . . . . . . . . . . . . Yaklaşık 200 km / h

    Alıntı.....

    Hocam Teknik Destek Benden Olsun...

  12. #32

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Teşekkürler @Hann_Ist.

    Maksimum hız biraz az oldu sanki 40 -140 mph(225 km/h) 'a inanılmaz sürede çıkıyor çünkü.

    http://www.youtube.com/watch?v=CSMkkBFGdk0


    İngilizce:

    Suzuki GSX1400 K2 Ö zellikler s:

    Motor tipi: Y701
    Hava soğutmalı SACS , 4 zamanlı, 4 silindirli sıralı, DOHC, silindir başına 4 valf.
    Çap Strok: 81,0 x 68,0 mm.
    Deplasman: 1 402cc.
    Performansı: motor modelleri Japon üzerindeki daha az güç. rpm 5000 / In İsveç: 78 kW (106,1 hp) / 6800 rpm, 126 Nm. Hıza yaklaşık 140 mil (240 km / saat)
    Sıkıştırma oranı 9.5:1
    Carburetion: Yakıt enjeksiyon (34 mm).
    Yağ kapasitesi (revizyon): 5,7 lt (yağ değişimi: 4,2 lt yağ filtresi / 4,8 lt)
    Ateşleme: Elektronik ateşleme (transistörlü)
    Jeneratör: 300 W
    Marş Sistemi: Elektrik
    Yağlama sistemi: Islak karter
    Şanzıman: 6 ileri, sabit örgü
    Birincil sürücü oranı: 1,509 (83/55)
    Son yolculuk oranı: 2,277 (41/18)
    Çerçeve Tipi: Çift kızak, çelik boru
    Komisyon / iz: 26 derece 105 mm (4.1 inç)
    Süspansiyon Ön:
    Teleskopik, helezon yay, iç kartuş, bahar ayarlanabilir ön yükü ayarlanabilir, rebound ve sıkıştırma 12 yollu.
    Süspansiyon Arka:
    , Petrol sönümlü Maşa, helezon yay, yay, ayarlanabilir önyükleme
    rebound ve sıkıştırma ayarlı amortisör 4 yollu.
    Jantlar:
    Ön 3.50 x 17 inç alaşım alüminyum döküm
    Arka 6.00 x 17 inç alaşım alüminyum döküm
    Frenler:
    Ön 6 pistonlu kaliperler 310 mm çift disk
    Arka 2-piston kaliperli 240 mm disk
    Lastikler:
    Ön 120/70ZR17 tubeless (Bridgestone BT020 maksimum 270 km / saat)
    Arka 190/50ZR17 tubeless (Bridgestone BT020 maksimum 270 km / saat
    Yakıt Deposu: 22 Litre
    Uzunluk: 2 160 mm (85 inç)
    Genel Genişlik: 810 mm (31.9 inç)
    Yükseklik: 1140 mm (44.9 inç)
    Dingil mesafesi: 1520 mm (59.8 inç)
    Yerden yükseklik: 130 mm (5.1 inç)
    Koltuk Yükseklik: 790 mm (31.1 inç)
    Kuru ağırlık: 228 kg (5
    http://translate.google.com.tr/trans...53%26prmd%3Div[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:03 ----------



    Alıntı Judgee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birkaç kelime yazma zahmetinde bulunsaydınız keske..
    Alıntı sherrnova adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoca hack'lendi herhalde...
    Alıntı buggin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aaa ne içtiniz? Ailenizden biriyle falan mı tartıştınız? Sıkmayın canınızı geçer.
    Şaka bi yana da hocam noldu size?
    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu ne yaa hoca son günlerde ooooo
    Hade oradan bir Cıssssssssssssssssssss başlığı için bunlar yazılmaz.

  13. #33
    omersirin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2007
    Motosikleti
    Gara Yılan, Nam-ı Diğer Bandit 650 SA ve F 800 S
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sinirlerim bozuldu galiba her zaman bulunmaz Gsx 1400 5.000 km'de 2006 model 13.000Tl ,benzinini de geçtik...
    Hocam maksadı ben de anlamadım ama 12-12.5 da var bu makinadan,nasıl bilirsiniz bu retro 1400'ü?
    Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)

  14. #34

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı omersirin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam maksadı ben de anlamadım ama 12-12.5 da var bu makinadan,nasıl bilirsiniz bu retro 1400'ü?
    Bildiğimiz bunlar, başka birşey bilmiyorum,bu durumda tavsiye de etmiyorum.

  15. #35
    GÖЯKEM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Gt250R bekliyoRR..
    :p...........
    BYZ ARABALI ÇOCUK...

  16. #36
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Hondacılar "neden TR ye CB1000 getirilmiyor" diye bağırışıyorlar. Buyrun size CB1000 den elli kere daha safkan bir retro "naked" . Etrafınızda birbirine benzeyen binlerce racing , enduro , cruiser lar dolu , ben illa farklı olacağım diyorsanız mükemmel bir seçenek. Benzin konusunu çok fazla kafaya takmamak lazım hacimiyle orantılı olarak yakmıyor , her halükarda 600cc bir racingden az yakar.

  17. #37
    GÖЯKEM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Gt250R bekliyoRR..
    egsoz javalar gibi
    BYZ ARABALI ÇOCUK...

  18. #38
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana orjinal geldi.Uzmanı değilim ama.
    tek kelimeyle harika Gökmen hoca
    bu temizlikte bulsam yakıtını düşünmem alırım.kendimi araba üzerinde düşünürüm olur biter.benim 2000 alfaromeo kadar anca yakar bu oğlan ama ondan daha fazla zevk vereceği hiç şüphesiz
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  19. #39

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tek kelimeyle harika Gökmen hoca
    bu temizlikte bulsam yakıtını düşünmem alırım.kendimi araba üzerinde düşünürüm olur biter.benim 2000 alfaromeo kadar anca yakar bu oğlan ama ondan daha fazla zevk vereceği hiç şüphesiz
    Abi ben almayım alana da mani olmayım,125'lik Ciguliden daha 250'liğe bineceğim yaşlanınca düşünürüz.

  20. #40
    Hann_Ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2010
    Şehir
    Almanya
    Motosikleti
    MT-09.TRACER
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hondacılar "neden TR ye CB1000 getirilmiyor" diye bağırışıyorlar. Buyrun size CB1000 den elli kere daha safkan bir retro "naked" . Etrafınızda birbirine benzeyen binlerce racing , enduro , cruiser lar dolu , ben illa farklı olacağım diyorsanız mükemmel bir seçenek. Benzin konusunu çok fazla kafaya takmamak lazım hacimiyle orantılı olarak yakmıyor , her halükarda 600cc bir racingden az yakar.
    Oocan yaniliyorsam düzelt galiba CB1300 demek istedin..



2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)