aaa ne içtiniz? Ailenizden biriyle falan mı tartıştınız? Sıkmayın canınızı geçer.
Şaka bi yana da hocam noldu size?
aaa ne içtiniz? Ailenizden biriyle falan mı tartıştınız? Sıkmayın canınızı geçer.
Şaka bi yana da hocam noldu size?
mat siyah renk on numara gözüküyor fakat bi tek o kapartma suziki yazısı kolpa gibi duruyor görüntüyü bozmuş
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
bunların egzozları neden vuvuzela gibi?
Açıklıklar bana da tuhaf gelmişti,elcikleri değiştirirken oynanmış olabilir. Fotoğraflar yalan söyler yanından bakılınca hangi parçanın yeni değiştirildiği en ufak çiziklerden anlaşılabilir,belki.
başlığa katılıyorum! cıs..
ekonomik olsun diye 1.4 motoru otomobil aldık,
insanlar 1400cc motora biniyorlar..
kınıyorum!!!
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
bu ne yaa hoca son günlerde ooooo
Motorları tokusturmuşlar burada çok eğlenceli fuarda isteriz.
http://www.youtube.com/watch?v=a0fF_eBc9Vw
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:51 ----------
Olay budur.
http://www.youtube.com/watch?v=M4zUS...eature=related
Motor
Tasarım. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Dört silindirli dört zamanlı motor
Soğutma. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Hava / yağ (SACS)
Emisyon kontrolü. . . . . . . . Suzuki ÇİFT sistemi (ikincil hava)
Deplasman. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1402 cm3
Çap ve inme. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 x 68 mm
Kompaksiyon. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9.5: 1
Performans. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.800 dak-1 'de 78 kW
Tork. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5000 min-1 'de 126 Nm
silindir başına valfler. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
Valf kontrolü. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . DOHC
Yakıt sistemi. . . . . . . SDTV yakıt enjeksiyon 34 mm Ø
Marş. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Elektrik
Şasi
Çerçeve yapı. . . . . . . . . Çift döngü borulu kare, çelik
Ön süspansiyon. . . . . . . . . . . . . Teleskopik çatal 46 mm Ø
Arka süspansiyon. . . . . . . . . . . . . . . . Alüminyum dikdörtgen tüp
2 şok
Ön tekerlek yolculuk. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 130 mm
Arka süspansiyon yolculuk. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120 mm
Ön fren. . . . . . . . . 2 diskleri, 6 pistonlu 320 mm Ø
Arka fren sistemi. . . . . . . . . . Ø 260 mm disk, 2 pistonlu
Jant boyutu ön. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.50 x 17
Jant boyutu arka. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6,00 x 17
Ön lastikler. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120/70-17
Arka lastikler. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 190/50-17
Elektrik
Ateşleme. . . . . . . . . . . . . . . . dijital transistörlü ateşleme bobini
Alternatör. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 300 W
Pil. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12 V/12 Ah
Boyutlar
Toplam uzunluk. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2,160 mm
Toplam genişlik. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 810 mm
Toplam yükseklik. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1,140 mm
Dingil mesafesi. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1,520 mm
Oturma yüksekliği. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 790 mm
Kuru ağırlığı. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 228 kg
Brüt araç ağırlığı. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 460 kg
rezerv tankı kapasitesi dahil. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 litre
Renkler. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Mavi / mavi, gümüş beyaz
Güç iletimi
Iletim. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 vitesli
Kaplin. . . . . . . . . . . . yağ banyosu içinde çoklu diskler (hidrolik)
Sürücü. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . O-ring zincir
Maksimum hız. . . . . . . . . . . . . . . . . . . Yaklaşık 200 km / h
Alıntı.....
Hocam Teknik Destek Benden Olsun...
Teşekkürler @Hann_Ist.
Maksimum hız biraz az oldu sanki 40 -140 mph(225 km/h) 'a inanılmaz sürede çıkıyor çünkü.
http://www.youtube.com/watch?v=CSMkkBFGdk0
İngilizce:
Suzuki GSX1400 K2 Ö zellikler s:
Motor tipi: Y701
Hava soğutmalı SACS , 4 zamanlı, 4 silindirli sıralı, DOHC, silindir başına 4 valf.
Çap Strok: 81,0 x 68,0 mm.
Deplasman: 1 402cc.
Performansı: motor modelleri Japon üzerindeki daha az güç. rpm 5000 / In İsveç: 78 kW (106,1 hp) / 6800 rpm, 126 Nm. Hıza yaklaşık 140 mil (240 km / saat)
Sıkıştırma oranı 9.5:1
Carburetion: Yakıt enjeksiyon (34 mm).
Yağ kapasitesi (revizyon): 5,7 lt (yağ değişimi: 4,2 lt yağ filtresi / 4,8 lt)
Ateşleme: Elektronik ateşleme (transistörlü)
Jeneratör: 300 W
Marş Sistemi: Elektrik
Yağlama sistemi: Islak karter
Şanzıman: 6 ileri, sabit örgü
Birincil sürücü oranı: 1,509 (83/55)
Son yolculuk oranı: 2,277 (41/18)
Çerçeve Tipi: Çift kızak, çelik boru
Komisyon / iz: 26 derece 105 mm (4.1 inç)
Süspansiyon Ön:
Teleskopik, helezon yay, iç kartuş, bahar ayarlanabilir ön yükü ayarlanabilir, rebound ve sıkıştırma 12 yollu.
Süspansiyon Arka:
, Petrol sönümlü Maşa, helezon yay, yay, ayarlanabilir önyükleme
rebound ve sıkıştırma ayarlı amortisör 4 yollu.
Jantlar:
Ön 3.50 x 17 inç alaşım alüminyum döküm
Arka 6.00 x 17 inç alaşım alüminyum döküm
Frenler:
Ön 6 pistonlu kaliperler 310 mm çift disk
Arka 2-piston kaliperli 240 mm disk
Lastikler:
Ön 120/70ZR17 tubeless (Bridgestone BT020 maksimum 270 km / saat)
Arka 190/50ZR17 tubeless (Bridgestone BT020 maksimum 270 km / saat
Yakıt Deposu: 22 Litre
Uzunluk: 2 160 mm (85 inç)
Genel Genişlik: 810 mm (31.9 inç)
Yükseklik: 1140 mm (44.9 inç)
Dingil mesafesi: 1520 mm (59.8 inç)
Yerden yükseklik: 130 mm (5.1 inç)
Koltuk Yükseklik: 790 mm (31.1 inç)
Kuru ağırlık: 228 kg (5
http://translate.google.com.tr/trans...53%26prmd%3Div[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:03 ----------
Hade oradan bir Cıssssssssssssssssssss başlığı için bunlar yazılmaz.
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
:p...........
BYZ ARABALI ÇOCUK...
Hondacılar "neden TR ye CB1000 getirilmiyor" diye bağırışıyorlar. Buyrun size CB1000 den elli kere daha safkan bir retro "naked" . Etrafınızda birbirine benzeyen binlerce racing , enduro , cruiser lar dolu , ben illa farklı olacağım diyorsanız mükemmel bir seçenek. Benzin konusunu çok fazla kafaya takmamak lazım hacimiyle orantılı olarak yakmıyor , her halükarda 600cc bir racingden az yakar.
egsoz javalar gibi
BYZ ARABALI ÇOCUK...
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)