Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

hyosung comet im ve değişiklikler

    REKLAM ALANI
  1. #21
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    güzel makina...hyo 650 cometler benimde favorim..uygun fiyat yüksek performans...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    c@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Şişli
    Motosikleti
    GSX600F
    Alıntı grinder adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alt sakal nerden temin edilebilir? birde xenon cbr aküsünü bile bitiriyor deniliyo.hyosung'da nasıl bir performansı var? xenon'dan vazgeçesim geldi onu duyunca.beyaz ampule doğru fikir değiştirdim ama performansı iyiyse xenon kesin.bu konuda yardımcı olabilirmisin?

    xenon hiç bir zaman aküye bir zararı yoktur ilk farı açtığınızda 100 watt enerji çeker sonra 35 watt a sabitler 2 sn lik bir süreçtir bu bahsettiğim olay şunu bilinki xenon montajı çok önemli dir orjinal tesisata takılan xenon problem yaşatır ancak komple xenon tesisatı çeker röleli ve far sigortalı sistem yaparsanız ömürlük xenon far takmış olursun

    bende honda eski bir 600 f kullanıcısıydım 2006 model hondanın tek kötülüğü far düğmesi olmadığı için direk kontak açıldığında chek yapana kadar motora xenonun 100 watt asılması aynı zamanda chek yapan makinayı zorluyor doğru ama kullanıcı hatası bu kontağı açarken uzunlar yanık olsa xenon sönük olucak ve marşa bastığında kısa farlarını açarsan honda da problem yaşamazsın


    alt sakalı karizma motor muharrem özsoydan veya fatih kılıçlıdan temin edebilirsin

  3. #23

    Üyelik
    05 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı c@n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xenon hiç bir zaman aküye bir zararı yoktur ilk farı açtığınızda 100 watt enerji çeker sonra 35 watt a sabitler 2 sn lik bir süreçtir bu bahsettiğim olay şunu bilinki xenon montajı çok önemli dir orjinal tesisata takılan xenon problem yaşatır ancak komple xenon tesisatı çeker röleli ve far sigortalı sistem yaparsanız ömürlük xenon far takmış olursun

    bende honda eski bir 600 f kullanıcısıydım 2006 model hondanın tek kötülüğü far düğmesi olmadığı için direk kontak açıldığında chek yapana kadar motora xenonun 100 watt asılması aynı zamanda chek yapan makinayı zorluyor doğru ama kullanıcı hatası bu kontağı açarken uzunlar yanık olsa xenon sönük olucak ve marşa bastığında kısa farlarını açarsan honda da problem yaşamazsın


    alt sakalı karizma motor muharrem özsoydan veya fatih kılıçlıdan temin edebilirsin
    çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için.peki sakal fiyatı nedir?
    Bizim için motosiklet demek; ihanetinde çok çeşitli olabileceğinin göstergesi demek..

  4. #24
    c@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Şişli
    Motosikleti
    GSX600F
    Alıntı grinder adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için.peki sakal fiyatı nedir?
    90 100 tl arası br fiyatı vardı alt sakalın bu arada seninmi ne birinin farı kırıktı forumda okudum orj çıkma sıfır gibi bir far var muharrem abide bugun sinyal almaya gittim 2 tane pırıl pırıl far vardı elinde lazımsa düşünmeden al kırmızı hyosung can söledi dersin hyosung çıkması bol muharrem abide

  5. #25

    Üyelik
    05 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı c@n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    90 100 tl arası br fiyatı vardı alt sakalın bu arada seninmi ne birinin farı kırıktı forumda okudum orj çıkma sıfır gibi bir far var muharrem abide bugun sinyal almaya gittim 2 tane pırıl pırıl far vardı elinde lazımsa düşünmeden al kırmızı hyosung can söledi dersin hyosung çıkması bol muharrem abide
    aynen benim far kırık.gtr dan gt ye çevirdim o yüzden aklımda grenajlarla toplamak var işte tekrar.ama far büyük problemdi.aslında kararsızım şu anda.gt olarak kullanayımmı yoksa r yapayımmı diye
    Bizim için motosiklet demek; ihanetinde çok çeşitli olabileceğinin göstergesi demek..

  6. #26
    c@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Şişli
    Motosikleti
    GSX600F
    off yaaa oo depo ve gidon ile naked görünümlü r kullanmak zordur yahuu

  7. #27
    c@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Şişli
    Motosikleti
    GSX600F
    alt sakal dan önce kendime bir takım moto-bot aldım artık ayaklarımıda sağlama aldım

  8. #28
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    güzel olmuş motorun güle güle kullan bende çok düşünmüşümdür hyosung almayı ama artçı koltugundan dolayı bir türlü ısınamadım yoksa süper estetik bir görünümü var.o yüzden gs 500 ve ya er-5 almayı düşünüyorum.arkadaşın dediği gibi motor koruma takozlarına fazla güvenme derim daha sağlıklı bir şey yaptırmanı tavsiye ederim.kazasız belasız sürüşler dilerim
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  9. #29
    c@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Şişli
    Motosikleti
    GSX600F
    teşekür ederim arjantinli artcı duzgun binerse ve 60 70 kg civarı rahat oluyor ama 90 100 kilo biri bindimi hele boyuda azcık kısa ise kask tokuşmaca oynuorsun haklısın sele konusunda


    takozlara gelince allah biliyor yaa maşallahları var 1 yan düşme hikayem oldu sadece ön camurluk çizildi derince onun haricinde hişbişey olmadı motoruma allah korusun birdaha yaşatmasında


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler