dikkatimi çekti nedense sitede bu tarz allanmış pullanmış mobilet tarzı fotolar konuldumu insanlar cephe alıyor ve itham ediyor arkadaşlar neden diye soracağım adam öyle yada böyle bir emek bir çaba sarfetmiş birşeyler yapmaya çalışmış ve bizlerle paylaşmış şunu soracağım acaba kaçımız motosikletimizin patlayan lastiğini kendi başına sökebiliyo yapmayın lütfen yapsanızda karşınızdakini kırmayın ehliyet deniliyo kask deniliyo tamam olmazsa olmaz acaba kaçımız önce ehliyetini aldı sonrada motosiklet kullanmayı öğrenip motosikletini aldı arkadaşlar 3-5 tane form takip edilip motorcu olunumuyo malesef zamanla yavaş yavaş vede genellikle dene yanıl yöntemiyle canınızı acıta acıta pişiyor ve öğreniyosunuz umarım anlata bilmişimdir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:56 AM ----------
Modifiye genelde aracın motor,fren,şasi ve egsoz sistemlerinin güçlendirilerek aracın performansını artırmak olarak tanımlansada, günümüzde modifiye denince araç üzerinde yapılan her türlü değişiklik akla gelmektedir.Teknolojinin gelişmesiyle birlikte modiyede hızla gelişmekte ve her geçen gün farklı modifiye sistemleri keşfedilmektedir.
Modifiye işlemleri hard modifiye ve soft modifiye olarak 2 ye ayrılmakta bunlarda kendi aralarında guruplanmaktadır;
Soft Modifiye : ( Temel değişiklikler ) Hava filtresi değişimi, Chip Tuning, Eksoz Modifiyesi, Dereceli egzantrik, Silindir Kapağı İşlenmesi, Nitrox Sistemi
Hard Modifiye : ( Temel değişiklikler üzerine yapılan işlemler ) Throttle Body, Süper ve Turbo Charger,
genelde iki tane sticker yapıştırmaksa eyvallah bu yanlış algılanıp yanlış yorumlanıyo demek istedim ve defalarca tartışılıp konuşuldu ilginize teşekkürler