Yapma yauvv o zaman ben ybrden önce er5 sürerek hata yapmışım cc silsilesini bozdum
Hissettiğin gibi yaşa...
Hayırlı olsun; 150 lik Cbf'den 250 lik Ybr'ye geçince nasıl hissettin; zira forumda bazı arkadaşlar 150'den 250'ye geçince çok bi fark olmadığını söylüyorlar , vibrasyonu cbf150 ile kıyaslarsan hangisi daha düşük; tekrar hayırlı olsun, böyle yeni motosiklet haberlerini görünce cok seviniyorum
Darısı başımıza...
Hayırlı olsun iyi günlerde kullan
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
sadıcım hayırlısı olsun allah kaza bela göstermesin güle güle bin
cbf 150 nin vibrasyonu daha düşük ama güc olarak er 5 ten farkı yok desem yeri var gibi,gercekten cok seri cbf 150 ile alakası bile yok serilikte vibrasyonda belli belirsiz bi titreşim var rahatsız etmiyor o kadar da olması normal bence sonucta 250 lik torklu bi makine yakıtı ise cbf 150 ile aynı 110 kurus yakıyor...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:28 PM ----------
saol eray'ım allah herkese istediğini nasip eder inşallah...
Hissettiğin gibi yaşa...
amin sadıcım inşallah
Cevap için sağol ama er-5 50 hp 500 lük bi motor; ybr ise 21 hp ve 250 lik , gerçi aralarında ağırlık farkı var ; neyse hayırlı olsun; Allah agız tadıyla binmeyi nasip etsin..
Hayırlı olsun,güle güle kullan.Allah kaza bela vermesin
Bu motoru bende takip ediyordum demek ki kısmet seninmiş Allah kazasız belasız bol kmler nasip etsin inşallah
By Hirkil
hayırlı olsun tekerin düz bassın arkadaşım.
[B]durmak yok... yola devam.....
[/B]
[COLOR="Red"][B][I]selam dünyalı ben dostum......::sapka::::151::[/I][/B][/COLOR]
hayırlı ugurlu olsun..
güle güle kullanın..
tekeriniz düz bassın
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
Hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız kullan...
Legends may sLeep.. But they never diE..!
yorumlar için teşekkür ederim gercekten güzel bir motosiklet sonucta yamaha şehir içinde denedim düşük devirlerde tork u cüssesine göre baya iyi motorla şehir içinde giderken km 20 lere düşüyor 2, viteste gazı açtığımda cok cabuk toparlıyor tork olayı gercekten yüksek konfor konusunda artçım ve ben gayet rahatız motor düşük devirde calıştığı bile belli değil devire bindiği zaman cıldırıyor nereye gideceğini bilmiyor ama hakkını veriyor gercekten seriliği mükemmel 155 km sürat yaptım 2 kişi hafif rampa aşağı idi ve biraz daha gider gibime geldi yani 160 ı yapar düz yolda 140 hemen yapıyor vibrasyon olayı motor devire binmeye başladığı zaman biraz var ama rahatsız etmiyor yakıt olayı ise şehir içinde normal kullanımda 3 litre benzin ile ben 105 km yaptım...
Hissettiğin gibi yaşa...
Yapmaz kardeşim.140yapmaz bu motor.Ancak rüzgar arkasından eserken ya da yokuş aşşa yapar.Düz yolda rüzgarsız havda yapacağı 130'dur.Neden mi :
100 km'nin üstüne çıkan her araçta rüzgar sürtünmesi problemi vardır. ve araç hızlandıkça rüzgar sürtünmesi ciddi bir probleme dönüşür.
hız arttıkça rüzgar direnci de katlanarak artar. dolayısı ile yüksek hızlarda rüzgar direncini yenmek ciddi motor güçleri gerektirir.
100km için yaklaşık 10-15 hp
150 km için yaklaşık 20-25 hp
200 km için yaklaşık 40 - 50 hp
250 km için yaklaşık 100 - 120 hp
300 km için yaklaşık 150 - 200 hp
--------------------------------
motosikletler için yukarıdaki oranları konuşmak mümkündür.
motosikletin yüksek hızlara çıkabilmesini iki faktör belirler.
1- arka tekerin dönüş sayısı.
2- beygir gücü.
ikisi birden olmadığı sürece belli hızların üzerine çıkamazsınız.
Bende 10 beygirlik cbf150'yi satınca iki kat beygir gücü olan 20 beygirlik cbf250'ye geçtim.Fazladan 20 km hızdan başka bişey elde edemedim.Büyük bir hayal kırıklığı olmuştu.Şimdi gt250r kullanıyorum.30 beygir ve 150 km hızı rahatlıkla devirebilecek bir motor.Uzun yolda 20 beygir yetmez.En az 30 beygir lazım.
Maşallah.. Hep keyifle bin inşallah....
Yollar size, sizler Allah'a emanet.....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)