Merhaba arkadaşlar.
Uzuuuuun bir aradan sonra benim için çok anlamlı bir başlıkla karşınızdayım yeniden. Motorumu aldığım zaman başlık açmamıştım ve 2 yıla yakın zamandır da ona özel fotoğraf koymamıştım hiç. Motorumun üzerinde yaptığım son değişikliklerden sonra artık zamanı olduğuna karar verdim ve onu sizlerle tanıştırmak istiyorum şimdi.
Bu başlığın başka bir özelliği daha var, o da tarihi. Bugün benim motosiklet.net üyeliğimin tamı tamına 6. yılı. Bu site 6 yıldır bir şekilde hayatımda. Buradan tanıdığım dostlarımın hepsi de ayrı ayrı kıymetli benim için. Mendil moduna geçmeden fotoğrafları eklesem iyi olacak sanırım
İŞTE BENİM BİR TANECİK BEBEĞİM: ADONİS
Kendisi 2003 model bir Honda CBR 600 F. Siyah renginden çok az var ve ben orjinalinde gri olan stickerlarını iki farklı tonda mavi olarak değiştirmiştim.
Son gezimizden fotoğraflarla devam edelim.
Bolu Dağı’ndayız.
Birazda oğlumun arkadaşlarıyla çekilmiş fotoğraflarından koyalım;
Bütün gün gezdik, azıcık pasaklıyız
Yapılan modifikasyonlara geçersek;
En büyük yeniliğimiz Yoshimura’mız. Bana da sıfır egzoz takmak nasip oldu sonunda. (Burada bana şükretmeyi öğreten Cerrahi arkadaşıma teşekkürü borç bilirim ) Karbon, tri-oval race slip-on egzozumuzun sesi zaman geçtikçe oturmaya başladı ve duyan herkesi kıskandırıyor. (Tabi sağda solda Cobra egzozlu bi VTX 1300 yoksa )
CBR F4i yazılı siyah aliminyum topuk korumalarım detay sevenlerin gözüne mutlaka çarpacaktır.
Lastiklerimiz de yeni. Ön-arka Bridgestone BT-002 Racing Street taktım ve gerçekten çok mutlu oldum. Önceki lastiklerim olan BT-015 ön ile çok sıkıntı çekmiştim fakat Bridgestone müşteri memnuniyeti kapsamında bana yeni bir ön lastik verdi. Bende arkayı alarak takım yaptım.
Dikkatinizi çekmiş olduğunu umduğum bir başka güzellik ise HotBodies marka arka çamurluğum. Güzelliğine gerçekten diyecek yok fakat buradan HotBodies almak isteyen arkadaşları uyarmak boynumun borcudur; çok ince bir çamurluk. Lastiğinize sürtme ihtimaline karşı çok dikkatli takılmalı. Üstünde hazır delikleri yok o yüzden denk getireceğiniz yeri iyi ayarlamalı ve esneme payını da hesaba katmalısınız. Ayrıca yine çok ince oluşundan dolayı taşlar çamurluğunuza kolayca zarar verebiliyor.
Önce bir maşallah diyin içinizden, sonra ben anlatmaya başlayım.
Mutlaka beğenmeyen arkadaşlarda çıkacaktır ama ben zincirime ve dişlime resmen BAYILDIMMMM!!!!!!!
Bu kadar güzel duracağını tahmin etmemiştim kafamda canlandırırken. Çok düşünmüştüm dişli siyah zincir mavi mi olsun, yoksa dişli mavi zincir siyah mı olsun diye. Arkadaşlarımı çok bunaltmıştım günlerce. Sonunda ikisini de mavi almaya karar verdim ve çok mutluyum kararımdan ötürü.
Ön ve arka dişlimiz Vortex marka. Arka dişli Vortex’in Cat5 modeli ve sipariş üzerine üretilmekte. Dişliyi bir boy büyük aldım. Ön arka, 16 ya 46 oldu yani.
Zincir EK marka. Daha önce detaylı bir şekilde araştırdığım EK markasının ilk O-ring li zincirin de üreticisi olduğunu öğrenmiştim. Türkiye’de bilinmese de yurt dışında DID yerine tercih edildiğine sıkça denk geldim yabancı forumlarda. Motorumun üzerindeki zincir ise EK nın MVX modeli. Değiştirme yapmadım, 525 ve 120 link olarak aldım.
Bujilerimiz de değişti, NGK Iridum larla.
Ayrıca K&N marka hava ve yağ filtresi taktırdım ki bunun için de Burcu’ya ne kadar teşekkür etsem azdır…
Eksiklerimize gelince, hâlâ cam bekliyoruz. Ha geldi ha gelecek derken aylar oldu neredeyse. Merak eden arkadaşlar için söyliyim hemen, siyah cam almayacağım. Önümü en net şekilde görmek istiyorum. O yüzden Puig’in clear a yakın, altları koyu üstleri açık renk camından alacağım.
Diğer eksiğimiz ise manet. Manet konusunda çok kararsızım ve önerilere de açığım.
İşte böyle. Aşkımla, bebeğimle, bir tanecik motorumla da tanışmış oldunuz. Fotoğraflar bu başlık için özel çekilmedi maalesef. O iş için hala beklemedeyim ve makinesi kuvvetli ama fotoğraf başına nikah istemeyecek insaflı ve işinde iyi bir fotoğrafçı arıyorum. Söz konusu fotoğraflar çekilince başlığın devamına ekleyeceğim. Bu arada güzel bi cila yapmam da gerekecek tabi. Bazı arkadaşlar cila konusunda sabırsız olduğu için tek başıma yapacağım sanırım cilayı.
Teşekkür ederim benim için önemi büyük olan bu başlığı buraya kadar okuduğunuz için.
Hepimize kazasız belasız sürüşler…