Kaynak:Omnimoto.it
Kaynak:Omnimoto.it
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Hiç beğenmezdim transalp'ı ama bu çok hoş olmuş stickerları jantları spor bi görüntü vermiş çok hoşuma gitti.
Transalp üzerindeki kordinatların nereyi gösterdiğini merak ettiniz mi hiç?
Google Earth'a yazın bakalım
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Evet yaw kordinatlar var nasıl bakılıyor bilmiyorum abi, neresiymiş sen baktınmı?
alpler çıktı bu motolara neden tel jant oluyo?
koordinatlar alp dağlarıdır kuvvetle muhtemel, salladık ya tutabilir. yeni transalpte güzel olmuş harbiden ama şu sert yan çantaları hiç bi motora yakıştıramıyom, tipsiz bi hawa weriyo, beslembe çantası gibin
yazmışlar alpleri ben yazana kadar, şekil yapacaktık yapamadık, kısmet bidaakine.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
Monako japonya ve hazar denizi de hangisi?
Earth' e yazılması gereken kodu yazsanda şuraa baksak xD
Tekbir R1 No1 Denizli. .
ya gerçekten niye jantı tel bu motorun bi söyleyin ki
Agirlik dusurme adina tel jant kullanilmis, paris dakar motorlarinin cogunda da tel jant vardir.Motorlarda yuruyen aksamdan calinan 1 kilo motorun ustunden alinan 10 kg a esit fiziksel tepki verir.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
güzel alet garjda olası gereken lerden biri şöle alıp başını macereya gıtmeklazım
hımm anladım cbr a çirkin dururdu zaten gerçi ağırlık merkezi de biraz yukarı çıkar ama bu motolarda manevra kabiliyeti esneklik önemli herhalde atıyorum eyvallah
"Neden tel jant?" gerçekten ilginç bir soru.
Enduro sonuçta Ağırlık düşürmeden ziyade arazide yamulmuş bir alaşım jant görürseniz tel jantın sebebini anlarsınız.
alaşım jantta çok zor yamuluyo ama hele magnezyum jantlar çok zor bu da magnezyum hatta alaşım jant eğrilmeden tak kırılıyo diye biliyom
bilen biri daha yazsın anlaşılır şimdi
Tel jant darbe emme konusunda daha başarılıdır.
O yüzden enduro ve motokros larda tercih sebebidir.
Dolayısıyla aşırı darbelerde alaşım jantlar deforme olup
Çatlama yada eğrilme yaşanırken tel jantlarda daha az sorun yaşanır.
Janta olabilecek küçük deformasyonlarda balans ayarı ile çözümlenebilir.
Hafifliğide ikinci artısıdır.
Eksi yönü ise tubeless lastik uygulanamaz(Not BMW nin tel başları jant kenarlarına bağlanan ve başları dışarıdan görünen jantları var onlara tubeless uygulanaliyor diye biliyorum)
Helal olsun.Tek kelimeyle süper.Transalp sahibi arkadaşlar kızmasın ama bu modellden önceki modellerde görsellik adına hiçbirşey yoktu.Bu seri çok karizma olmuş valla ne yalan söyliyim endurolara hiç bakmamama rağmen tuttum bu aleti.
Tasarımı çekici gelmedi bana. Hele elcik ısıtıcı ve navigasyonun kumandası bu motorun orjinal parçası gibi bile durmuyor.
transalp gercekten tipim olan bi alet degildi ama gercekten bu süper olmus yaww..tam bi keyif aleti oldugunu kanıtlıyo walla
mavi-beyaz rengi yakıştıramadım transalp'e :/
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
3 canta..
navigasyon
dijital olan bi ekran
mavi beyaz kirmizi hondasi
elcik isitma
bi insan daha ne isterki..:D
koordinatlar yanlis hatirlamiyosam alp daglarinda motosikletle cikilabilen en yuksek gecidi belirtiyodu..
ama tamamen sallamis dahi olabilirim..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
motosiklet dedigin budur bence
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)