http://tekteker.info/resim/ilk_motorcular/mobi.jpg
http://tekteker.info/resim/ilk_motorcular/mobi2.jpg
Java Motorsiklet Reklamı
1964 yılına aittir
http://tekteker.info/resim/ilk_motorcular/mobi.jpg
http://tekteker.info/resim/ilk_motorcular/mobi2.jpg
Java Motorsiklet Reklamı
1964 yılına aittir
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
Vaaaaayyyyyy...Peşin 4690 lira.... İyi paraymış be......
Taaa o zamanlar TAŞIT ALIM VERGİSİ bile varmış.... ...
Heralde bu Taşıt alım vergisi cilalı taş devrindeki Tekerleğin icadına kadar gidiyor....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
o zamanlar bisiklet plakalıymış
Düş kurmaya cesaret edenler,onları gerçekleştirmeye de cesaret eder
Nostalji güzel Ama reklamı da hiç fenda değilmiş o yıllara göre.
Dostum nerden buldun bunu, çocukluğum aklıma geldi.Ben bisiklet kullanmayı öğrenmeden motosiklet kullanmayı öğrendim yaş 11 falandı galiba. Mahalledeki futbol sahasında babam öğretmişti aynı böyle sele altından depolu bir mobiletle. Motor kaç modeldi hatırlamıyorum ama rengi yeşil ve bildiğimiz fırçayla boyanmıştı çamurluklarıda krem rengiydi.
Süper bi aletti hatta bi süre gaz kolu arızalanmıştı da karbüratörden ip bağlayıp onuda direksiyona bağlamıştım gaz vermek için bu ipe basardım. Hey gidi hey ne günlerdi onlar.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE
kask reklamlarda bile kullanılmamış o yıllarda........
Güzel reklam yapmışlar. Hedef müşteri kitlesini baya bi geniş tutmuşlar.
Güzel resimler. Paylaşım için teşekkür ederim.
= = = Be Aprilia racer! = = =
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
Paylaşım için teşekkürler.
Eski,nostalji tadında motor reklamları arıyordum bende.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
cok güzel paylasım ya tam arjivlik reklamlar,paylasm için teskkrler
komar güçlüdür yorulmadan koşar ah ah komarlar mobilitler ne zaman yoruldiki
Nerden nereye
Ayağa kalkmadan boyunu ölçemezsin.
Ne güzel ifade etmişler reklamlarını saflık bu Türkiye daha bozulmamış.
Reklam spotları çok hoşuma gitti..
"İyi yol kötü yol dinlemeyen mobilet,dik yokuşları zorlanmadan aşar"
Çocukluğumuz yokuşlarda pedal çevirerek geçti. 1980 li yılların ortalarından sonra, pedal çevirmeye ihtiyaç duyulmayan bir mopet türüne sahip olabildik.
Puch dışında dik yokuşları aşabilen bir mobiletim hiç olmadı yıllarda.
Sahip olduğum ilk motosiklet, ilk resimdeki sele altı depolu mobilettir.
Fakat ondan önce Stadion kullanıyordum.
Benim değildi ama olsun.
*****************
Bir başka spot...
"otomatik vitesli"
ben hatırlamıyorum böyle bir mobilet...
*******
Jawa reklamındaki Ogar modeli, 1990 lı yılların başındaydı sanırım tekrar hortladı.
Jawa o yıllarda çift silindirli bir motor yapmıştı ve Ogar diye geçiyordu.
Koşa koşa gidip almıştık.
Ulem, onu kullanması, altımdaki motordan daha zevkliydi be....
*****
Komar.!!!
Çok enteresandı.
Ayaktan marşlıydı.
Eğer çelıştırmayı başarabilirseniz, bakın nasıl çalıştırdım? diye arkadaşlarınıza hava atardınız.
Aynı fabrika mı üretiyordu bilemiycem ama
aynı motor, 2-3 farklı isimle satıldı.
Güzel nostalji...
Bu arada dikkatinizi çekerim.
Bu reklamların yayınlandığı yıllarda, Türkiye'de bir hayli fazla sayıda Vespa dolaşıyordu.
Fakat buna rağmen, nedense, scooter denilen tür uzun bir müddet Türkiye'de görülmedi.
80 li yılların sonunda Honda Kinetix scooter akımını başlattı.
Bu model sanırım satış rekorları kırdı.
Hatta kendisi bile aynı satış rakamlarını bir daha yakalayamamıştır.
Daha sonraları, çok daha kaliteli scooterler yapıldı ama hiçbiri Honda'nın o scooteri kadar kaliteli ve sevimli gelmiyor bana.
Hatta çok karizmatikti de...
Kaptırdım gene kendimi...
Ellerine sağlık.
emeğine sağlık....
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Komar 4390 liraymış.. O yıllarda asgari ücret ne kadardı acaba. Nette aradım ama bulamadım, merak ettim gerçekten..
Legends may sLeep.. But they never diE..!
çok güzel paylaşım emeğine sağlık.
Hüzünbaz Acılarımın Canbazıyım Şimdi...
teknoali teşekkürler kardeşim
sayende eski günlere döndüm bi anlık olsada
coq yazdıkların çok keyifli geçen günlerin özeti yaw
PUCHun 2 vitesli bi modeli vardı hatırlarsın
hayalimdi vede öyle kaldı
ama dahada unutamam
aynaya baktığında gülümsüyorsan bin motoruna
KYMCO - Like 200i uuur böcüüüüm
mangalı sev KOKOREÇİNE SAHİP ÇIK
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)