çoq güsell motor yaw
çoq güsell motor yaw
böyle giderse harici egzos üreticileri iflasın eşiğine gelecekler muhtemelen!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
hondanın ss sınıfındaki en kötü kasasını repsol rengi bile kurtaramamış...
bence honda, 1000RR gibi bir modeli acilen bu kasadan kurtarmalı. 2006 & 2007 kasasından sonra böyle bir dizayn anlayışı kabul edilebilir değil. bir marka en üst basamaklardan biran da kendini en alt basamağa düşürebiliyormuş. böyle büyük markalar da, komple bir revizyona gidelim derken bazen bu tür hatalarla karşılaşabiliyoruz. benzer şekilde BMW de, markanın amiral gemisi diye tabir edilen 7 serisinde komple değişime gitmiş ve bunun üzerine ağır eleştiriler almıştı...
son yıllarda kawasaki ve suzuki'deki kötü tasarımlar, hondaya da sıçradı ve böylece 1000RR'ın da bütün karizmasını bitirdiler. şuan bence 600RR, R6 & R1 kasaları gayet agresif gerçek bir ss görünümündeler. suzuki dizaynları eski havasında değil, kawasaki ise ss sınıfında kendini iyice bozdu, ZX-10R'dan sonra 6R da bütün çekiciliğini kaybetti...
son yıllardaki bu motosiklet & otomobil dünyasındaki absürt dizaynlarla bu sektörler nerelere doğru gidiyor anlamak mümkün değil...
2007 kasa repsol hala gözümde 1 numara...
hepsi süper makina çok çok güvenli
:thumright
sarı jantlar çok yakışmış....
600 rr sanki plakalık iptali uğraştıracak gibi gözüküyo zira eksoz koltuk altınan
uzuyor. .
[COLOR="DeepSkyBlue"][U][B][I]Özgrlk için motosklt..![/I][/B][/U][/COLOR] :cat: [B]CBR[/B][COLOR="#FF0000"][B] 125[/B][/COLOR][B]R[/B]
Açıkcası 600rr nin görüntüsü bni daha çok etkiliyor egzost selenin altından cıkması ve öndeki 1000rr ye göre biraz daha sivri olan görüntü bnm daha çok hoşuma gidiyor..
Tekbir R1 No1 Denizli. .
mavi-siyah olanı da çok şık diil mi arkadaşlar renkli jantlar fln ,,
[COLOR="DeepSkyBlue"][U][B][I]Özgrlk için motosklt..![/I][/B][/U][/COLOR] :cat: [B]CBR[/B][COLOR="#FF0000"][B] 125[/B][/COLOR][B]R[/B]
Motosiklette anlam veremediğim ABS çok kişinin başını yakacak, söylemedi demeyin...
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
su yenı 1000rr ı sevemedımde 600 rr hosuma gıtmeye basladı...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Şöyleki; bilmeyen arkadaşlar olduğu varsayarak; ABS'nin fren mesafesini kısaltmadığı aksine uzattığını söyleyebiliriz. Bir diğer deyişle lastiklerin kitlendiği ve maksimum sürtünme katsayısına ulaşarak aracı durdurmasıdır. Bu nedenle ABS arabada olduğundan daha çok motorlarda etkilidir. Arabalar 4 tekerleği üzerinde bu işi yaparken motosiklet iki tekerleği üzerinde ancak yol almaya başladığında tekerleklerin dönmesi ile oluşan jiroskop etkisi ile dengede durabilir. Bu nedenle hareket halindeki motosikletin tekerleklerinin kitlenmesi bu dengede kalma etkisini yok edeceği için daha tehlikeli olacaktır. Tam viraja yattınız önünüze hareketli bir cisim çıktı, bir panik freni ve ön teker kitlendi!!!! Mevzu bahis motorlar(600-1000RR) şükür hiçbir zaman düşük hızlarda gitmeyeceği göz önünde bulundurulursa nedemek istediğim daha açıklayıcı olacaktır. Ben AR-GE sorumlusu yada mühendis değilim ama hepsinden önemlisi ABS'li motosiklet kullanmış aktif bir kullanıcıyım. Tabiki bilinçli kullanıcı için bunlar önemsizde olabilir...Durum budur.
cok guzeller ehliyeti alinca işallah biri benim olur
mukemmel bır 600rr olmus hastayım bu motora yahu...offf offf
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
ya şu cbr limited edition tr'ye gelicek mi fiyat durumu nasıl olacak ??? honda tr sitesi bilgi fakiri ve içler acısı halde.
http://www.kewego.fr/video/iLyROoafJYX5.html
it's just living and leaving::145::
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)