Hayabusa'ya GSX-R 1000 kuyruk nasıl olmuş
Reklamlar
-
23 Haziran 2008, 12:46
#41
gogo23 adlı üyeden alıntı
sağol lebowski abi çok şükür orjinallikten anlayan bir moto sever var
Ne yani, O motosiklet al seninn olsun dediklerinde, '' OLMAZ ''kuyruğu orijinal değil'mi diyeceksin
Zevkler ve renkler tartışılmaz derler ama bazen samimi bulmuyorum bu yanıtları....canavar gibi ve sonderece estetik bir kuyruk!
Motosikjletin özelliğine bakarsan/nız O kuyruk en az türbülansa neden olabilecek yapıya sahip!
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
Reklamlar
-
23 Haziran 2008, 12:49
#42
Özer adlı üyeden alıntı
Ne yani, O motosiklet al seninn olsun dediklerinde, '' OLMAZ ''kuyruğu orijinal değil'mi diyeceksin
Zevkler ve renkler tartışılmaz derler ama bazen samimi bulmuyorum bu yanıtları....canavar gibi ve sonderece estetik bir kuyruk!
Motosikjletin özelliğine bakarsan/nız O kuyruk en az türbülansa neden olabilecek yapıya sahip!
Bunu sadece dışarıdan birkaç fotoğrafa bakarak söylemek güç tabii ki. Suzuki Hayabusa aerodinamiği için bilgisayar simulasyonları ve rüzgar tüneli deneylerinde oldukça fazla uğraşmış, bunu biliyorum. Suzuki R&D biriminden daha iyi bir aerodinamizm elde edilebileceğini sanmam.
Üç boyoz bir kola
-
23 Haziran 2008, 12:50
#43
ELINT adlı üyeden alıntı
Hayabusa bazı kesimler tarafından kabul edilmemeye çalışılsada bir touring motordur.Bu kuyruk sayesinde ss'e benzemiş ve bence güzelde olmuş fakat aerodinamik konusu kafama takıldı. Acaba yüksek hızlarda sorun yaratır mı?
Aynı detayı bende düşündüm ve kanaatimce, aerodinamik bir kuyruk, zira abartılı bir yüksekliği yok...
Rigel adlı üyeden alıntı
Bunu sadece dışarıdan birkaç fotoğrafa bakarak söylemek güç tabii ki. Suzuki Hayabusa aerodinamiği için bilgisayar simulasyonları ve rüzgar tüneli deneylerinde oldukça fazla uğraşmış, bunu biliyorum. Suzuki R&D biriminden daha iyi bir aerodinamizm elde edilebileceğini sanmam.
Orijinay kuyruk illaki test edilmiş ve onaylanmış kriterlere sahip...hemfikirim ancak bu kuyruğun kendisi ( fiziksel yapısı ) aerodinamiği bozacak bir unsur olacağını sanmam ammma üzerindeki sürücünün pozisyonu tartışılabilir! belki rüzgarın normal akışı, sürücünün sırtı ile sele ( kuyruk ) arasında kesiliyorsa o zaman bir yan etkisi muhtemel diye fikir yürütüyorum! bu da birtakım olumsuzluklar yaratabilir
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
-
23 Haziran 2008, 12:56
#44
At ile kelebek kombinasyonuna birebir uymuşş
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
-
23 Haziran 2008, 13:54
#45
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
-
23 Haziran 2008, 14:03
#46
-
23 Haziran 2008, 14:28
#47
kıl kuyruk bu makinaya olmamış kuruk
-
23 Haziran 2008, 15:05
#48
olmamış motorun cüssesine göre küçük olmuş uyum sağlamamış
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
-
23 Haziran 2008, 18:44
#49
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
23 Haziran 2008, 19:42
#50
-
23 Haziran 2008, 19:45
#51
coq adlı üyeden alıntı
Çeşitli kombinasyonlar yapılabilir.
Kelebeğe lafım yok ama atı karıştırmayın.
Arka taraf tartışmasını bitireyim bari.
Orjinalini beğenmiyorsunuz.
Adam değiştirmiş.
Onu da beğenmiyorsunuz.
Alın öyleyse.
Herşey tamamda bu motorda gaz açınca ne oluyor
-
23 Haziran 2008, 19:52
#52
coq adlı üyeden alıntı
Çeşitli kombinasyonlar yapılabilir.
Kelebeğe lafım yok ama atı karıştırmayın.
Arka taraf tartışmasını bitireyim bari.
Orjinalini beğenmiyorsunuz.
Adam değiştirmiş.
Onu da beğenmiyorsunuz.
Alın öyleyse.
abi nereye gidicez bununla =)) bu atlar çıldırmış olmalı
-
23 Haziran 2008, 19:58
#53
Motosiklet Eğitmeni
Arkanızdaki adamın yumuşak karakterli olmasına dikkat edin.
Eğer inatçıysa, bir yere gidemezsiniz.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
23 Haziran 2008, 20:00
#54
yada bir depoya hiç benzin koymamak gerek
-
23 Haziran 2008, 20:14
#55
Motosiklet Eğitmeni
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
23 Haziran 2008, 21:20
#56
-
23 Haziran 2008, 22:02
#57
-
26 Haziran 2008, 12:54
#58
guzel durmus motor ama orjınal bı baska degılmı
-
26 Haziran 2008, 16:01
#59
moto gp deki motorsikletlere bakarsanız (özellikle rossinin motoruna)yakın bi gelecekte kuyruklar dahada ufalacak ön grenaj ne olursa olsun kuyruk kısmı ayrodinamik açıdan motora katkısı sadece manevralarda denge unsuru oluyor
bence başarılı olmuş yeni hayabusa şişko yapısıyla agresif bi motor olma yeteneğini biraz yitirmiş durumda.kısacası güzel olmuş
hayat 2 teker 4 tekere luzum yok ...
-
26 Haziran 2008, 21:13
#60
arka tarafla ön taraf orantısız ön kocaman arka cılız.....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler