latikler yuvarlak sanırım,motor bukadr yatınca laastiğin neresi temas ediyor yahuu,brava brava
latikler yuvarlak sanırım,motor bukadr yatınca laastiğin neresi temas ediyor yahuu,brava brava
offff süper sonunda ne olmuş aceb
yeniden Burdayım :bounce::rendeer:
yatamm yatırmaya yatırmış hrkes yatırıyo peki sonrasının fotoları yokmu kaldırabilmişmi sonra
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
bu adam motoru yatırmasına yatırmış ama kalkabilmismi arkadaşalr???
Endüro bide yani bende en az 7 takla atmıştır bu arkadaş:D :D :D
[COLOR="Red"]:):):)KARA YOLLARINDA DEGİL!! sENİN KOLLARINDA ÖLEYİM.ÖLÜMLE DANS EDEN ŞÖFÖR YAMAHA R6..):):)[I][B][/B][/I][/COLOR]
analar ne aslanlar doğuruyo beeeee
Arkadaş yazmış zaten - imkansız bi yatış - diye
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
yok abi yok... Adam sınırLArı zorLamakLa kaLmamış.. SınırLArı aşmış yanii
Dünyaya Tesadüfen geLdik, Mecburen yaşıyoruz...!
insan olunun yapamıca şey yok
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
Helal ya ama düştümü acaba düştüyse yazık oldu
biraz daha yatırması gerekliydi,olmamış
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
bence 1 saniye sonra bu adam yere yapışmıştır :D
::tutkuy::
enduro değil super moto lütfen biraz araştırın madem ilginiz çekti bu bilgileri illa biri hazırmı sunacak size :D
Supermoto, motokros ile pist yarışları arasında olup normal motor yarışlarına benzemeyen, pistlerin kısa ve virajlı olduğu, hızı 160km/h’den düşük, değişik viraj alma teknikleri olan ve tamamen motorun performansından çok sürücünün yeteneğine bağlı olan bir motor sporudur. Bazı Avrupa ülkelerinde Supermotard olarak da adlandırılmaktadır. Yarışların %70’i asfalt, %30’u toprak zeminde geçmektedir. Supermotolar, off-road motoruna yarış motorunun lastiklerinin ve jantlarının takılmasıyla oluşur. Sürücüler genellikle pist yarışlarında kullanılan deri tulum ile motokrosta kullanılan kask ve botları giymektedir.
1990’lu yılların öncesinde Superbiker’lardan evvel kullanılan Supermoto’lar, açık sınıf 2 zamanlı motokros ve enduro motorlarından dönüştürülmüştür. 17” veya 16.5” tekerleklerle birlikte güçlendirilmiş tek silindir, 4 zamanlı off-road motorlar, Supermoto yarışlarına oldukça hakimdi. Ufak jantlar, 5.5” enindeki Superbike yol yarışı slick lastikleri kullanılır ve çoğu zaman bu lastik üzerinde el ile açılan olukların sayesinde lastiğin yol tutuşunu arttırarak, motorun daha iyi bir kontrol sunmasına yardımcı olur. Süspansiyon kısaltılmış ve motokroslara göre süspansiyonlar bir parça sertleştirilmiştir. Fren gücü büyük boy disk ve kaliperler ile desteklenerek kuvvetlendirilmiştir. Supermoto pistlerinde ağaçların olmamasına rağmen de sürücülerin motoru virajlarda çok dar açılara yatırdıkları için el korumaları genellikle kullanılır.
1991 yılında İtalyan üretici Gilera, ilk fabrikasyon Supermoto üretimi olan Nordwest’i piyasaya sürdü. Diğer Avrupalı üreticilerden KTM, Husqvarna, Husaberg AB ve CCM Motorcycles, Gilerayı takip ederek off-road modellerini aynı zamanda piyasaya sürdüler. Modellerin hem yol hem yarış kullanımı için geliştirilmesi 10 yıl kadar bir süre aldı. 2000’li yılların ortasına doğru Yamaha(2004), Honda(2005) ve Suzuki(2005) gibi Japon üreticileri, yarıştan ziyade yol kullanımı için vurgulanan Supermoto modellerini Avrupa marketlerine soktu. Buna en iyi örnek Kawasaki KLR650 gibi çift amaca yönelik motorlardır. 2006’nın ilkbaharında İtalyan üretici Ducati firması, Streetfighter tipi motorlara göre daha genel ve gerçekçi olan Hypermotard adlı makine ile Supermoto’da yer alacağını duyurdu. KTM’nin zaten mevcut olan 950 V twin modeli için mükemmel yol gidişatı olan supermoto olarak tarif edilebilir. Aprilia, 2 yeni Supermoto’su olan 450 ve 550cc’lik SXV V twin modellerini satışa sunmuştur.
Bu motorların çok yönlülüğüne ve popülaritesine bağlı olarak bazı üreticiler, cadde kullanımı için bu motorları modifiye ederler. Bunun için ön far, arka stop ve cadde lastiklerinden biri modifikasyonlara uğrayabilir. Husqvarna ve yeni model KTM'ler fabrikadan modifiyeli olarak gelir. Supermotolar dik oturuş pozisyonu sayesinde rahat ve açık görüş sağlamakla mükemmel şehir içi dolaşım sunar. Ufak yapısı ve hafifliği ile olağanüstü manevra kabiliyeti yanı sıra yarış motorlarının yavaşlaması gereken yol koşullarında daha kolay ve zahmetsiz bir sürüş olanağı sağlar.
ilk resimdeki bacak olayını o kadar yatamasam da yaptım
2. resimdeki yanlamayı da yapıyorum ama maalesef kalkamıyorum daha armut gibi kalıyorum kaydıktan sonra..
ekleme: bisiklette tabi söylemeyi unutmuşum
onun sonu walla bi yağının kırılmasıdır baksanıza o ayak bi yere bi takıldımı eklemden kıtırt diye kırılır alimallah
motosiklet kullanmak maharet işidir, mazaret kabul etmez... ::tutkuy::
Umarım tesadüf değildir, devamlı yatırabiliyormu acaba bir bilen varmı?
http://www.youtube.com/watch?v=xWToA...eature=related
adamin videosu burda izleyin bakin bi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)