adamın oturma pozisyonuna ßakın aßi fizik kuraLLarına aykırı...
yeri ayağıyLa ittirerek kaLktı heraLde :S
adamın oturma pozisyonuna ßakın aßi fizik kuraLLarına aykırı...
yeri ayağıyLa ittirerek kaLktı heraLde :S
Bu görüntüdeki bir rekor olabilir ama, süper moto için mi tüm motosiklet katogorileri için mi? virajlı yollarda süper motoların bir üstünlüğü varsa eğer (ki ben bilmiyorum) yatma açılarının fazlalığından değil daha hafif olmalarından ve daha rahat yatmalarından kaynaklı olduğunu zannediyorum. Çünkü yatma açıları öyle 5-10 derece fark edeceğini sanmıyorum. Bilmem doğru mu? Çünkü net bir bilgim yok fakat öyle ahım sahım bir yatış açı farkı olduğunu da zanetmiyorum.
Bir kaç foto:
"Catalunya" konu başlığına konu olan pistten motogp'de çekilmiş bir kare
süpermotoların race makinelere karşı açı olarak sayısal bir avantajı olduğunu düşünmüyorum süpermotoların avantajı düşük hızda race makinelerin yatamayacağı kadar yatmasıdır. yoksa race mi daha çok yatar süpermoto mu bilmem. ama ben süpermotocuyum sonuna kadar orası ayrı
Ben de bilmiyorum işte sorun orada. Bizim yapacağımız göz kararı olur ancak, yani tam bilmeden ne desek boş.
Fakat ben supermotoların sürekli bu açılarda viraj aldıklarını zanetmiyorum, baktığım çoğu fotoğrafta da bunu gördüm, bir kaç supermoto viraj fotosu koyacaktım konu başlığının emsali gibi bir açı yakalayamadım o yüzden koymadım.
Viraja ne kadar hızlı girersen yatış açın o kadar artmalı değil mi? Bu durum da virajdan da o kadar hızlı çıkarsın e sport modellerin ivmelenme durumları da ortada bu durumda nasıl oluyorda super motolar asfalt ve virajlı pistte sport modellere üstünlük sağlıyor onu anlayamadığım için yazdım. Mutlaka bir bilen yazar..
yine konunun uzmanı olmadığımı söyleyerek başlıyorum
supermotolar yerden yükseklikleri, hafiflikleri ve süspansiyon vs. gibi ayarları sayesinde çok süratli olmasalar da inanılmaz açılarda yatabiliyorlar. tabi ki her virajı bu kadar yatarak dönmüyorlar yoksa buraya bu başlık açılmış olmazdı bu olağanüstü bi durum
supermotoların supersporlara pistte üstünlük sağladıklarını ilk defa burda duydum. bi kere ikisinin olayı çok farklıdır. supermoto yarışları bol ve dar virajlı pistte yapılır. supersport makinelerinki ise uzun düzlükleri olan pistlerde yapılır. yani bu durumda ikisini aynı piste çıkarırsan saçmalamış olursun bence böyle bi karşılaştırma yapılmamalı
En iyisi coq, veya boy'u beklemek. Biz böyle bir yere varamayacağız.
Fakat iki yarışında aynı pistlerin farklı düzenlenmesiyle yapıldığını bir yerden duymuştum ama emin değilim.
tabi bilen kişiler varsa ben de duymak isterim
evet youtube da videolara bakarsan supermoto yarışlarında virajlar daraltılmışlardır, pistler küçültülmüşlerdir.
Bi vidyo verilmişti Ss ile supermoto kapışıyordu.Virajlarda süpermoto bayaa fark atıyordu ama düzlüklere geldiginde arkada kalıyordu aratacaktım ama uygun bi tag aklıma gelmedi bulmak için hevesli birisi varsda vidyolar bölümünde araştırabilir
Adamda sanki dalga geçer gibi bir hava var, o kadar rahat bir görünüm sergiliyorki; ayakları da uzatmış.. ohhhh
Ben de tam iki gündür NX 4 ile gittiğim DATÇA-BOZBURUN-KNİDOS yollarındaki virajlardan bahsedecektim, vazgeçtim...
...Sergerdan...
Motoru güzel yatırmış ama sol bacaga dikkat ettinizmi ALLAH göstermesin bir düşse,,, hali ne olur o bacagın bence bu harekete değmez ya sizce????
wallla tekrar onu yerden vinç yardımı ile kaldırmıslardır
şu görüntüden sonra ben cıbırdan vazgeçip bi xt alıcam sanırım
Bravo
adam resmen asvaltta piknik yapıor yaww
bence tam düştüğü anda çekilmiş bir resim.yani feyk
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
o lastik nası bir lastik yahu...
nası tutabiliyor hala o asfaltı...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)