Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 SonuncuSonuncu

YBR mi dediniz..? Tunning45

    REKLAM ALANI
  1. #141
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Kendimde de ybr esd var ama arkadaşlar kusura bakmayın motorlarınızı haşat etmişsiniz..eleştirilere açık olun bu tip sözler size hakaret değil, benim motorunuz hakkındaki düşüncemdir..sevgiler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı o da olur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çamurluğa sürülen cilayı anladım. peki aynaları sökecek kadar uçabilmek için kafayı neyle cilalıyoruz?
    Bu iyiydi

  3. #143
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    nuri bence sarı siyah ybr güzel olmuş hatta ona koso marka aynalardan da takabilirsin çok şık durur bence birde yanlış anlama herkes her gördüğü şeyi sevmek zorunda değil eleştirileride görmemezlikten gel olur böyle şeyler bir aralar bende çin malı cross için bayağa uğraştım gayette istediğimi yaptım ha kızıcaksan benim gibi yap hiç koyma resimleri foruma banada yapamazsın olmaz bimem ne diye hem bilmediği yapmadığı hatta takıcam dediğim malzemeyi canlı olarak görmeyip kulaktan dolma bilgilerle hava atmak eleştirmek hatta kıskançlıktan dolayı aşşağılayan bile olmuştu ama sonuçta yaptım oldu yani o yüzden sen seviyorsan içine sindiyse güzeldir kimseye kulak asma bide hella flush sticker tamamen değilde daha az kullansaydın ön çamurlukta sanki daha hüş durucakmış gibi geldi biraz hareketli kalmış sanki
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  4. #144
    kingcüneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2009
    Şehir
    Gaziantep/Merkez
    Motosikleti
    ---
    bu modifiye işini antalyalı ve manisalı arkadaşlar çok ilerletmiş ya !!
    Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn

  5. #145
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    bu manisa çok çılgın biyer.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  6. #146
    mehmet tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    BEŞİKTAŞ / istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN
    ben seviyorum böyle gençlerin birşeyler yapmalarını, gelecek vaad eden şeyler bunlar.
    yanlız şu motorlara ayna takın çocuklar. bu gün önemsemediğiniz herşey yarın keşkelerle geri döner size. bir abi tavsiyesi.
    What goes around, Comes back arround...

  7. #147

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    bir araçta iyi bir modifiye olması için araç fiyatının 2-10 misli masraf yapılır.
    örn: bir motosiklet 3000tl ise 6000-30000tl arasında bir modifiye işlemi yapılırsa birşeye benzer.
    aksi halde az para çok iyi bir sonuç heleki imkanlarda sınırlıysa asla alamassınız.

    o bir tarafa motosiklette yapılmaya çalışılan herneyse emek olduğu için saygı duyarım, lakin bazı arkadaşların modifiyeyi hayalindeki motorsiklete benzetmeye çalışma olarak görmesi hoş değil.
    mesela bir cup motora ne yaparsanız yapın bir ss havası veremessiniz.
    o adam bir şekilde hedeflediği motoru satın aldığında veya sahip olduğunda modifiyecilik veya benzetmecilik onun için bitmiştir.
    işte buda yurdum insanın genelinin düşük alım gücünden kaynaklanıyor. iyi bir touringe,ss e, shopper,vs sahip olmak zor gerçekten çünkü bir sigortalı çalışan için baya külfetli ağır bir olay en azından 2. el için ortalama 10 000 tl-15 000tl için
    Maddi durumu iyi olan arkadaşların motosiklet üstünde yaptığı değişikler ile maddi durumu düşük olan birinin değişiklikleri asla bir olamaz.


    Daha çoooooook yolumuz var avrupadaki veya amerikadaki tuningçiler gibi olmaya biz 3. dünya ülkesi oluğumuz sürece bu asla değişmeyecek kendi kenimize mutlu olmaya bakalım. yurtdışındaki motosikletlere iç çekelim fiyatının düşmesini bekleyelim, devletin aldığı verginin düşmesini bekleyelim
    adamların ortalama maaşının 3000-15000dolar olduğu batılı toplumlarda bizim hayalini kurduğumuz motosikletleri adamlar 1 ay veya 3 ay çalışarak sahip olabiliyor.
    örn: iyi bir japon ss yurtdışı satışı 12000-13000 dolar seninde aylık kazancın diyelim 4000dolar 3 ay sonra istediğin motor elinde kıymetini bilirmisin buda ayrı bir soru
    bu işte durum
    sen yurdum insanı 1000-2000tl maaş aldımı iyi diyoruz ama bir motora sahiop olabilmemiz için hesaplayalım
    maaşın 1500 tl motr 30 000tl yani 20 ay çalışıp parayı hiç yemessen ancak istediğin motosiklete sahip olabilirsin ve bzi bunu yapıyoruz
    hal böyle olunca riske etmemek için malımızı limitleri zorlayamıyoruz. rahat olamıyoruz
    kendimizi geliştiremiyoruz malımız kıymetli birşey olavak diye korkuyoruz aylarca çalışıp masrflarını çıkartmak var sonunda
    yaaaaaaaaaaaaaaa
    işte
    ülkem tuningi

  8. #148
    skrc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    "Muğla"
    Motosikleti
    Kanuni Merlin S 150
    aynasiz ybr ybr degildir ayna şart
    "Adım, Admin..."

  9. #149

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı esemiyake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir araçta iyi bir modifiye olması için araç fiyatının 2-10 misli masraf yapılır.
    örn: bir motosiklet 3000tl ise 6000-30000tl arasında bir modifiye işlemi yapılırsa birşeye benzer.
    aksi halde az para çok iyi bir sonuç heleki imkanlarda sınırlıysa asla alamassınız.

    o bir tarafa motosiklette yapılmaya çalışılan herneyse emek olduğu için saygı duyarım, lakin bazı arkadaşların modifiyeyi hayalindeki motorsiklete benzetmeye çalışma olarak görmesi hoş değil.
    mesela bir cup motora ne yaparsanız yapın bir ss havası veremessiniz.
    o adam bir şekilde hedeflediği motoru satın aldığında veya sahip olduğunda modifiyecilik veya benzetmecilik onun için bitmiştir.
    işte buda yurdum insanın genelinin düşük alım gücünden kaynaklanıyor. iyi bir touringe,ss e, shopper,vs sahip olmak zor gerçekten çünkü bir sigortalı çalışan için baya külfetli ağır bir olay en azından 2. el için ortalama 10 000 tl-15 000tl için
    Maddi durumu iyi olan arkadaşların motosiklet üstünde yaptığı değişikler ile maddi durumu düşük olan birinin değişiklikleri asla bir olamaz.


    Daha çoooooook yolumuz var avrupadaki veya amerikadaki tuningçiler gibi olmaya biz 3. dünya ülkesi oluğumuz sürece bu asla değişmeyecek kendi kenimize mutlu olmaya bakalım. yurtdışındaki motosikletlere iç çekelim fiyatının düşmesini bekleyelim, devletin aldığı verginin düşmesini bekleyelim
    adamların ortalama maaşının 3000-15000dolar olduğu batılı toplumlarda bizim hayalini kurduğumuz motosikletleri adamlar 1 ay veya 3 ay çalışarak sahip olabiliyor.
    örn: iyi bir japon ss yurtdışı satışı 12000-13000 dolar seninde aylık kazancın diyelim 4000dolar 3 ay sonra istediğin motor elinde kıymetini bilirmisin buda ayrı bir soru
    bu işte durum
    sen yurdum insanı 1000-2000tl maaş aldımı iyi diyoruz ama bir motora sahiop olabilmemiz için hesaplayalım
    maaşın 1500 tl motr 30 000tl yani 20 ay çalışıp parayı hiç yemessen ancak istediğin motosiklete sahip olabilirsin ve bzi bunu yapıyoruz
    hal böyle olunca riske etmemek için malımızı limitleri zorlayamıyoruz. rahat olamıyoruz
    kendimizi geliştiremiyoruz malımız kıymetli birşey olavak diye korkuyoruz aylarca çalışıp masrflarını çıkartmak var sonunda
    yaaaaaaaaaaaaaaa
    işte
    ülkem tuningi
    ayrıca fotolarda motosikletlerde ayna yok biryerlerde motoru sergiliyorsanız kullanmıyorsanız birşey diyemeyiz ama trafiğe o motorla çıkıyorsanız
    motorlarınıza lütfen ayna takınız merak etmeyin ybr lerin aynası yaptığınız sürate göre rüzgarı kesmez

    ayrıca o plakalarıda kıvırık L şeklinde amaç ne? radar falanmı? eğer oysa

  10. #150
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797

  11. #151
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    ybr 250 aynı 600 lük nakedler gibi sportif olmuş ancak bir eksiği o yuvarlak farı çıkartıp 600 lüklerinki gibi bir far taksa süper olur

  12. #152

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Alıntı o da olur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çamurluğa sürülen cilayı anladım. peki aynaları sökecek kadar uçabilmek için kafayı neyle cilalıyoruz?
    Necip bey briyantinleri olur mu? Şaka bir yana egzoz olayı bende seviyorum ama komple manifolt ile olacak.Orjinal egzozu istediğimde 10 dakikada takacağım.Bu arada Ekrem üstadımızda forumumuzda sevilen birisidir.Forumların amacıda tartışarak doğrulara ulaşmak olduğu için alınan bütün yorumlar hoşuna gitmeyebilir hocam.

  13. #153
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı immortalboss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Necip bey briyantinleri olur mu? Şaka bir yana egzoz olayı bende seviyorum ama komple manifolt ile olacak.Orjinal egzozu istediğimde 10 dakikada takacağım.Bu arada Ekrem üstadımızda forumumuzda sevilen birisidir.Forumların amacıda tartışarak doğrulara ulaşmak olduğu için alınan bütün yorumlar hoşuna gitmeyebilir hocam.
    Sagolasin Fatih.Kalp kirmissak affola.Fakat anlatmak istedigim maddi olanaklar kisitli bile olsa motosikletin ustunde yapilacak degisiklikler guvenli surusu bozmamali.Burda herkes senelerdir bunu anlatiyo zaten.Aynasiz motorlar azalsin istiyoruz ki saka makinesi gibi sacma gruplar cogalmasin.

  14. #154

    Üyelik
    04 Eylül 2011
    EleştiriLerede , beğeniLerede Çok teşekkür ederim arkadaşLarım abiLerim. Evet hakLısınız ayna şart ve Lazım ama böyLe bir modifiyeye Ayna ' nın Pek gideceğini sanmadığım için takmadım.

  15. #155
    cakmak3306 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2011
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    GSR600
    Herşey iyi güzel hoş da. Halen üzerledınde fabrıka cıkısı lastıkler var !!!
    Mustafa ÇAKMAK A rh(-) Suzuki GSR 600

  16. #156

    Üyelik
    04 Eylül 2011
    LastikLer DubLex' Tir Irc markaLıdır. Arka Lastik yarıs Lastiğidir. OrjinaL deiLdir saygıLar.

  17. #157

    Üyelik
    30 Aralık 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr125 olacak.
    http://sp2.fotolog.com/photo/34/7/30...14970408_f.jpg Motoru bu hale getirmenin maliyeti ne kadardır ?

  18. #158

    Üyelik
    04 Eylül 2011
    Alıntı TahirBey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://sp2.fotolog.com/photo/34/7/30...14970408_f.jpg Motoru bu hale getirmenin maliyeti ne kadardır ?
    150 TL Egzoz
    60 tL Egzoz Boğazı
    120 TL Dublex Lastikler
    220 TL Xenon Far
    120 TL Sakal (Silindirin Altında)
    55 TL Depo Koruma Pedi
    45 TL Kaymayan deri koltuk kaplama
    25 TL Hella Flush (Ön Camurluktaki Yapıskan)
    100 Tl Jant Boyaması , Ufak Boyanan Yerler , Depo Altı korumasının boyanması Sakalın boyanması.
    100 TL Sinyal,Elcik,Korna, Vs Vs Lerinde topLamı.

    TOPLAM 995 TL ' Dir Kardeş.

  19. #159
    krd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Hepsi birbirinden iğrenç olmuş bi halta benzememiş midem bulandı bi de modifikasyon değil o yapılanlar; AKSESUAR denir onlara.

  20. #160
    mezit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2008
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    Honda cb125e
    at ve kelebek...
    kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...


8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler