benim en beğendiğim motorsiklet yamaha r1.ondan baba yok.
benim en beğendiğim motorsiklet yamaha r1.ondan baba yok.
bunlar çalışmayınca hani direksiyondan ittiriyoz ya.zamanında bindim bende. ee çalışınca aragazı vermeye de gelmez hemen vıınnn.adam yanında giderken koltuğa geçemezki hızdan.sürükler bile adamı
Bende bisan Roadstar V250 var ama galiba 6 silindir bir mobylette yapacağım bu gidişle.
Yalnız silindirlerin birleştirme şeklini çözemedim henüz.Bilen var mı?Sanıyorum 4 silindir de aynı krankla kullanılıyor
işinizmi yok sizin hem bu motorlar trafiğe çıkmaz ruhsata işletemiyorsunuz ayrıca bnları yapanlar sadece yarışmak için yapıyo sonrada öldüler mi nie öldü diolar caddelerde yarış = ölüm
-C¤- Tuяki§h - ЯoMεO -C¤-
[MT]Eskişehir Ben GeLdimmm aranıza kabul ediomusunuz bni...
isterse 200 wursunlar istediği kadarda güzel olsunlar ama bunun sonuçda tabanı mobilet
YAMAHA RXKING135 2002 ZEHIR YEŞİLİ MOTORUM ÇALINMIŞDIR ANTALYA MERKEZDE 07 YZ 291 PLAKALI GÖRENLER YARDIMCI OLURSA SEWINIRIM 0543 850 89 88
?????????????????????????????????????????????????? ??????
bana gecmısımı hatırlattı
bana gecmısımı hatırlattı
LORD OF THE WAR
bu motosikletlerin motorları iki zamanlı ve en basit yapıya sahip. seri üretimde maliyet 60 - 70 ytl bişey oluyor.krankları da rulman üzerine oturduğu ve özel yataklara sahip olmadığından herhangi bir torna ustasının krankları karşılıklı düzgün yerleştirip kaynatması suretiyle yapılıyor.
genelde bunu yapan ustalar kaynak sırasında piston konumlarını ve sırasını dikkate almadığından ( yada dikkate alması gerektiğini bilmediğinden ) ortaya çıkan kombinasyon çekişi daha güçlü ( dolayısıyla son sürati değişmeyen, sadece ivmelenmesi hızlanan ) yada daha fazla yakıt yakan ama olması gerektiği kadar güçlü olmayıp deli gibi titreşim üreten birşey ortaya çıkıyor
sürati yada torku artırmak için pistonların patlama sıraları ve patlama aralıkları önemlidir.
dolayısıyla ortaya çıkacak motorun son durumu pistonların kaynatılmadan önceki konumlarına bakar. yani hızı değişmez yada çekiş gücü artar gibi kavramları ustaya bağlamayı yaparken pistonların konumunu nasıl ayarladığını sorarak öğrenebilirsiniz anca.
Madmax yazacaktı herhalde.Dört silindirli yapmışlar birini.Sesini duymak isterdim ama binmek asla.Neme lazım patlar matlar
tarih kokuyor tarih...
maşallahları var...
[B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:
bence tartısmaya gerek yok gercekten hepsıde super
Fahrettininde dediği gibi isterse bunlar 200 vursun.Hız önemli değil gücünü arttırmak kolay ama...En önemlisi Gücü arttırırken aynı orantıda fren sisteminide elden geçirmek lazım.Bunlar durabiliyorlar mı acaba?
Atalarımız ne demiş? KONTROLSÜZ GÜÇ GÜÇ DEĞİLDİR....
Saygılar.
güzel helal olsun başarilar dilerim
Orgazma Dudak Büktürür
Güzel yapmış lar .
Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)