Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mobylette - Modifiyeler

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    18 Ekim 2007
    benim en beğendiğim motorsiklet yamaha r1.ondan baba yok.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Bicak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2007
    Alıntı kayku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o motorda silindirin fazla olması sadece gücü arttırır hızı sabittir..
    silindir artmasıyla tork artar yani çekişgücü artar normalde hız artmazken elde edilen daha yüksek tork dişlilerin küçültülmesiyle çekişe değil maksimum hıza fayda sağlar sonuç olarak mobilet 160 km/h ye varan süratlere çıkar.
    SİLEMİYORSAN KARALAYACAKSIN!!!

  3. #23

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    bunlar çalışmayınca hani direksiyondan ittiriyoz ya.zamanında bindim bende. ee çalışınca aragazı vermeye de gelmez hemen vıınnn.adam yanında giderken koltuğa geçemezki hızdan.sürükler bile adamı

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Bende bisan Roadstar V250 var ama galiba 6 silindir bir mobylette yapacağım bu gidişle.
    Yalnız silindirlerin birleştirme şeklini çözemedim henüz.Bilen var mı?Sanıyorum 4 silindir de aynı krankla kullanılıyor

  5. #25
    _demon_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2005
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    google arama motoru
    işinizmi yok sizin hem bu motorlar trafiğe çıkmaz ruhsata işletemiyorsunuz ayrıca bnları yapanlar sadece yarışmak için yapıyo sonrada öldüler mi nie öldü diolar caddelerde yarış = ölüm
    -C¤- Tuяki§h - ЯoMεO -C¤-
    [MT]Eskişehir Ben GeLdimmm aranıza kabul ediomusunuz bni...

  6. #26
    FAHRETTİN METİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    ANTALYA /Merkez
    Motosikleti
    BwS100
    isterse 200 wursunlar istediği kadarda güzel olsunlar ama bunun sonuçda tabanı mobilet
    YAMAHA RXKING135 2002 ZEHIR YEŞİLİ MOTORUM ÇALINMIŞDIR ANTALYA MERKEZDE 07 YZ 291 PLAKALI GÖRENLER YARDIMCI OLURSA SEWINIRIM 0543 850 89 88

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı FAHRETTİN METİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    isterse 200 wursunlar istediği kadarda güzel olsunlar ama bunun sonuçda tabanı mobilet
    Bu bir zevktir.Zevkler tartışılmaz.

  8. #28
    mrsago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2007
    Şehir
    kumburgaz
    Motosikleti
    cbf 150 (12)

    ?????????????????????????????????????????????????? ??????

  9. #29
    Bicak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2007
    Alıntı FAHRETTİN METİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    isterse 200 wursunlar istediği kadarda güzel olsunlar ama bunun sonuçda tabanı mobilet
    bir bakıma öyle de cbr a 5 milyar veremeyenler(ki şahsen olsa da vermem) de bunlara biniyor...
    SİLEMİYORSAN KARALAYACAKSIN!!!

  10. #30

    Üyelik
    09 Ekim 2007
    Şehir
    ayvalık
    Motosikleti
    ybr 250
    bana gecmısımı hatırlattı

    bana gecmısımı hatırlattı
    LORD OF THE WAR

  11. #31
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende bisan Roadstar V250 var ama galiba 6 silindir bir mobylette yapacağım bu gidişle.
    Yalnız silindirlerin birleştirme şeklini çözemedim henüz.Bilen var mı?Sanıyorum 4 silindir de aynı krankla kullanılıyor
    bu motosikletlerin motorları iki zamanlı ve en basit yapıya sahip. seri üretimde maliyet 60 - 70 ytl bişey oluyor.krankları da rulman üzerine oturduğu ve özel yataklara sahip olmadığından herhangi bir torna ustasının krankları karşılıklı düzgün yerleştirip kaynatması suretiyle yapılıyor.

    genelde bunu yapan ustalar kaynak sırasında piston konumlarını ve sırasını dikkate almadığından ( yada dikkate alması gerektiğini bilmediğinden ) ortaya çıkan kombinasyon çekişi daha güçlü ( dolayısıyla son sürati değişmeyen, sadece ivmelenmesi hızlanan ) yada daha fazla yakıt yakan ama olması gerektiği kadar güçlü olmayıp deli gibi titreşim üreten birşey ortaya çıkıyor

    sürati yada torku artırmak için pistonların patlama sıraları ve patlama aralıkları önemlidir.

    dolayısıyla ortaya çıkacak motorun son durumu pistonların kaynatılmadan önceki konumlarına bakar. yani hızı değişmez yada çekiş gücü artar gibi kavramları ustaya bağlamayı yaparken pistonların konumunu nasıl ayarladığını sorarak öğrenebilirsiniz anca.

  12. #32

    Üyelik
    10 Haziran 2007
    Madmax yazacaktı herhalde.Dört silindirli yapmışlar birini.Sesini duymak isterdim ama binmek asla.Neme lazım patlar matlar

  13. #33

    Üyelik
    22 Mayıs 2003
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Zealsun 200 gs 'den>zx6r' a ; aklım yok aklım! Scuba instructor
    tarih kokuyor tarih...

    maşallahları var...
    [B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:

  14. #34

    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Motosikleti
    kanuni racer 200
    bence tartısmaya gerek yok gercekten hepsıde super

  15. #35

    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    zealsun 100 (cup)
    Alıntı muratgergerli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    VEEE.
    GökGürültüsü:


    Arka yanak karizmayı bozmuş ama yine de hoş motorlar..



    abı hiç olurmu oyle sey !

    4 silindir takabılırlermi 2 tamam 4 noluyor anlamadım ....

    su photoshop çıktı ortam bozuldu ....

    video istiyorum iddia eden varsa

  16. #36
    Blackpanther - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    Göztepe-İST.
    Motosikleti
    SYM GTS 250
    Fahrettininde dediği gibi isterse bunlar 200 vursun.Hız önemli değil gücünü arttırmak kolay ama...En önemlisi Gücü arttırırken aynı orantıda fren sisteminide elden geçirmek lazım.Bunlar durabiliyorlar mı acaba?

    Atalarımız ne demiş? KONTROLSÜZ GÜÇ GÜÇ DEĞİLDİR....
    Saygılar.

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Mayıs 2008
    Şehir
    uzak dogu
    güzel helal olsun başarilar dilerim

  18. #38
    selcuk543 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2008
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    ARORA KS150-23 GREEN DRAGON
    Alıntı Blackpanther adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fahrettininde dediği gibi isterse bunlar 200 vursun.Hız önemli değil gücünü arttırmak kolay ama...En önemlisi Gücü arttırırken aynı orantıda fren sisteminide elden geçirmek lazım.Bunlar durabiliyorlar mı acaba?

    Atalarımız ne demiş? KONTROLSÜZ GÜÇ GÜÇ DEĞİLDİR....
    Saygılar.
    frenleri güçlendirmek yerine adamlar frenleri söküyo daha hızlı gitsin balata hızı engellemesin diye
    No Manita No DIRDIR ONLY MAKARA ONLY GIRGIR

  19. #39
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    Alıntı selcuk543 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    frenleri güçlendirmek yerine adamlar frenleri söküyo daha hızlı gitsin balata hızı engellemesin diye
    evet balataları söküyorlar.yani frenaj nerdeyse sıfır.ve motorların üstüne dengesiz biçimde yatıorlar.daha kask kullananına rastlamadımkaza yapınca nerde bu devlet derlersaçma saçma saçma.hız yapacaksan ss alırsın.paran yoksada hız yapmazsın.bu kadar basit
    Orgazma Dudak Büktürür

  20. #40
    caner22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne ve Çevresi
    Güzel yapmış lar .

    Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler