Honda Cbf 150 Nin Uzun Yol Versiyonu....
Reklamlar
-
23 Temmuz 2007, 01:13
#21
O makina uzun yola gidemiyor ki,masrafa yazık,eğer Düzceden Antalya'ya gidersen hayatta bir daha aynı şeye kalkışmazsın,hatta dönüşte motoru kamyona yükleyerek getirmeyi düşünebilirsin.Zira kıçın ve belin devre dışı oluyor.Ben şahsen denedim,11 saatte 550 km yol yaptım ve makinayı hemen yok pahasına sattım.Ancak işe gidebilirsin o motorla.Gerisi hayal.
Reklamlar
-
23 Temmuz 2007, 05:15
#22
-
23 Temmuz 2007, 08:47
#23
mayko33 adlı üyeden alıntı
O makina uzun yola gidemiyor ki,masrafa yazık,eğer Düzceden Antalya'ya gidersen hayatta bir daha aynı şeye kalkışmazsın,hatta dönüşte motoru kamyona yükleyerek getirmeyi düşünebilirsin.Zira kıçın ve belin devre dışı oluyor.Ben şahsen denedim,11 saatte 550 km yol yaptım ve makinayı hemen yok pahasına sattım.Ancak işe gidebilirsin o motorla.Gerisi hayal.
sen 11 saat te 550 km yapmışsın,ben 13 saatte 936 km yol yaptım buyur burdn bak..
http://www.motosiklet.net/forum/gezi...uk-936-km.html
-
23 Temmuz 2007, 08:59
#24
-
23 Temmuz 2007, 09:51
#25
Eline sağlıkta o çantalar doldugunda bide arkaya artçı aldıgında tek teker gidebilirsin
-
23 Temmuz 2007, 09:55
#26
Dostum yan çantaların çok hoş durmamış amatabii ki uzun yolda çok işe yarar.Yalnız depo üstü bir çantan yoksa ve bu şekilde yükleyerek yola çıkacaksan tehlikeli olur.Motorundaki ağırlık dağılımı sana ciddi sorun yaratır.Hele bir de artçın varsa .Arka lastiğin çok çabuk aşınır.Özellikle dik yokuşlarda ve rüzgarlı yollarda problem olur.Bu yüzden tavsiyem depo üstüne çanta takman olur.CBF 150 Karadeniz'e de gider merak etme.Hatta üretildidiği Çin'e bile gider.Bir atasözü vardır:AT SAHİBİNE GÖRE KİŞNER.
-
23 Temmuz 2007, 09:55
#27
ben fonksiyonelliğe bakarım
10 numara olmuş.
-
23 Temmuz 2007, 12:18
#28
AGA TİREKSİYONADA OTUTTURCAKTIN Bİ TANE..yanlış anlamada..ABARTILI BİRAZ
-
23 Temmuz 2007, 13:12
#29
Dostum görüntü ile uzun yol motoru olmaz...sen hiçbir çanta takmasan uzun yol için daha uygun olur çanta ile alakası yok olayın..
Arka çantaları yana takma olayı bence berbat hem daha ucuza hemde daha kibar soft yan çantalar var bari onlardan taksaydın..
Arkadaşların dediği gibi o çantalar motoru tehlikeye düşürür ve birşey daha ekleyim yandan kuvvetli bir rüzgar yediğinde şerit bile değiştirtir...ve bir rampada ters bir gazla şaha kalkarsın..
Eğri oturalım doğru konuşalım olmamış bence uzun yolda çok sorun yaşarsın.
-
23 Temmuz 2007, 13:59
#30
herşey için herkeze teşekkür ederim,iyi dileklerinizi içinde eleştirileriniz için de saolsun,bu pazar üç çantayıda doldurup 400 km yol yapmayı düşünüyorum bakalım artıları ne olacakeksileri ne olacak,benim fikrim sadece arabaların aralarından geçmek zor olacak zaten yan çantaları sadece uzun yolda kullanacagım.
G-Strider adlı üyeden alıntı
abovvv evden eve nakliyat!
ama hos gozukuyo bence
Bu aracin alabilecegi yuku ancak asagidaki fantazi arac gecer herhalde
arac degil motosiklet, benim ki.
-
23 Temmuz 2007, 14:35
#31
mayko33 adlı üyeden alıntı
O makina uzun yola gidemiyor ki,masrafa yazık,eğer Düzceden Antalya'ya gidersen hayatta bir daha aynı şeye kalkışmazsın,hatta dönüşte motoru kamyona yükleyerek getirmeyi düşünebilirsin.Zira kıçın ve belin devre dışı oluyor.Ben şahsen denedim,11 saatte 550 km yol yaptım ve makinayı hemen yok pahasına sattım.Ancak işe gidebilirsin o motorla.Gerisi hayal.
11 saatte 550 km yol yapmak bol bol dinlenmek anlamına geliyor zaten ki sen bu kadar çok dinlenmeyle bile rahatsız olmuşsan bence bir daha uzun yola çıkma, demek ki senin tarzın değil uzun yol, zaten yazından anladığım cbf den touring performansı beklemişsin sen
satman da isabet olmuş, al bir scooter bak keyfine
ben cbf imle kısa yolda da uzun yolda da mutluyum valla...
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
23 Temmuz 2007, 14:42
#32
-
23 Temmuz 2007, 14:43
#33
motorun tipi bozulmuş bence.arkada tek çanta bu motor için en ideali.motosiklet çantadan görünmüyo.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
23 Temmuz 2007, 15:01
#34
Abi hayırlı uğurlu olsun birazcık kaba durmuş ama senin içine sindiyse sorun yok fakat bir önerim olacak: Ağırlık merkezi kaymış olabilir bu durumda yan çantalara eşit ağırlıkta malzeme koymanı tavsiye ederim birde dikkatlı olursan sevinirim paylaşım için teşekkürler
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
-
23 Temmuz 2007, 15:32
#35
mayko33 adlı üyeden alıntı
O makina uzun yola gidemiyor ki,masrafa yazık,eğer Düzceden Antalya'ya gidersen hayatta bir daha aynı şeye kalkışmazsın,hatta dönüşte motoru kamyona yükleyerek getirmeyi düşünebilirsin.Zira kıçın ve belin devre dışı oluyor.Ben şahsen denedim,11 saatte 550 km yol yaptım ve makinayı hemen yok pahasına sattım.Ancak işe gidebilirsin o motorla.Gerisi hayal.
Arkadaşım veya abim muhtemelen aldığın motosikletide yine yok fiyatına satarsın.Çünkü motosiklet asla araba gibi rahat olmaz.Ahmet Abi(ahmetnr) Adanadan marmok a(datça) cbf 150 ile gitmiş ve gelmiştir.Bende Aynı yolu cbr 125 ile yaptım.Bence sen bide gel benim motora bin.Ayrıca dönüşte Pamukkaleden Adana ya bir günde döndük.
Ahmet Abinin yol boyunca en büyük şikayeti Motorun viraj kabiliyetinden oldu.Ayrıca en yavaşımız kalıyordu.Şimdi yapılan bu ağırlık arttırmaları ve aerodinamik eksiler motorun hızını oldukça düşürecektir.Bnm şahsi tahminimce O çantalar yüklü olduğunda arka dişlininde küçültülmesi ve torkun düşmesiyle beraber yokuş çıkmak ızdıraba dönüşebilir.Ne koşulda olursa olsun hangi model motosiklet olursa olsun bir dolu çanta ve yük eklenmesi bana ters gelir.En fazla depo üstü çanta ve kuyrukta kancalı lastikle desteklenmiş file.Görüntü konusundada çantaları sevemedim bir türlü.Ayrıca zaten fazla yüksek olmayan viraj kabiliyetini iyice düşürebileceğini düşünüyorum.
Ne olursa olsun hayırlı olsun.Keyifli sürüşler..
-
23 Temmuz 2007, 19:35
#36
Yol kabileyeti ve fonksiyonelliğin dışında bu motorda artçı olmanın keyfi gerçekten arttırdığı kesin gibi
Aştım artık tek teker dolaşıyorum
-
23 Temmuz 2007, 20:13
#37
mayko33 adlı üyeden alıntı
O makina uzun yola gidemiyor ki,masrafa yazık,eğer Düzceden Antalya'ya gidersen hayatta bir daha aynı şeye kalkışmazsın,hatta dönüşte motoru kamyona yükleyerek getirmeyi düşünebilirsin.Zira kıçın ve belin devre dışı oluyor.Ben şahsen denedim,11 saatte 550 km yol yaptım ve makinayı hemen yok pahasına sattım.Ancak işe gidebilirsin o motorla.Gerisi hayal.
açıkcası cbf 150 uzun yola daha yatkın.
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
23 Temmuz 2007, 20:19
#38
Moderatör
Altin semer vursak da Cbf 150 yine Cbf 150 degil midir? Yinede ellerine saglik, siz begendiyseniz, bizlere tebrik etmek kalir
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
23 Temmuz 2007, 21:06
#39
Ellerine sağlık arkadaşım çok güzel olmuş.
Gitti TDM kaldık yine ybr ile başbaşa..
-
23 Temmuz 2007, 22:08
#40
tebrik ederim. güzel düşünmüşsünüz.
bagaj açısından gayet kullanışlı ve görüntü olarak da çirkin bir görüntü yok.
bazı arkadaşlarımız yan çanta taksaydın demiş ama yan çantaların hacimleri topcase'ler kadar büyük değil.
güle güle kullanın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)