devamı gelicek....
devamı gelicek....
iyi hos ama senin cektigin resimler yok mu?
söyle mesela:
hoca süper çekim... hele hele 2. fotolar
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
yalnız
ilk defa gördüğüm bişey var
anahtar bile ben karizmayım diyo
GKN MOTORS
Ferrari'de yok boyle anahtar, siyah da bir baska guzel...
1000 km 900RR (98)
15000 km Hayabusa (99 ve 2003)
20000 km GSXR 600 (2005 - kalbimin gülümseyişi yerim onu ben oyy oyy)
Şimdi 2007 model GSXR 1000 mi(turuncu-siyah) yoksa GSXR 600 (Kırmızı-beyaz) mü kafam allak bullak...
Tabiki GSXR 1000 diceksiniz 3 modu war vs vs diceksiniz ama ben devir seven bir adamım tork değil ve genelde şehir içi kullanıyorum.Ayrıca Hakkını veremezsem keyifte alamam,o kadar busa kullandım ne hakkını verecek yolu buldum nede cesareti,gsxr1000'de de aynısı başıma gelirmi bilemiyorum bgn yrn belli olacak bakalım kısmet...
GSX-R1000 (ve diger 1000cc'lik Superbikeler) kolay aletler degil. Hakkini vererek kullanabilmek icin GSX-R600 ile biraz "antreman" yapmakta büyük fayda varmis...
güzel resimler paylaşım için tşk.
Predator[23rd] senin şu z750 testi ne oldu
yarin (persembe - hava izin verirse, buralar bugünlerde biraz garip ...), saat 14:00 - 18:00 arasi asagi yukari 150km'lik bir program planladik. resim felan da cekecegiz. Üc kisiyiz ve Hornet 600, Z 750 ile Versys test drive edecegiz - ancak Versys'i kullanmayi düsünmüyorum.
cuma günü resimleri ve testi yazarim. dikkat etmek istedigim konular:
- oturma pozisyonu (benim 168cm ile geri itmek nasil oluyormus bakalim)
- motor performansi
- viraj performansi
- ses ve görünüs
sizlerin özellikle dikkat etmemi istediginiz birsey var mi?
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
ne diyelim allah sahibine bagişlasın kazasız belasız binsin beni aşar
2006 modelleri daha hafif olmadigindan ve ben onlari hic kullanmadigim icin karsilastiramiyacagim. ama genel olarak hornet600 - z750 performans karsilastirmasi yapabilirim.
yakit tüketimini izlemek icin 150km'den fazla yol yapmak lazim. bizim sectigimiz yol ayrica cok virajli ve yüksek tempolu bir rota - yani yakit tüketimi 7-7.5 litre/100km cikarsa sasirmayacagim. bekledigimden az cikarsa belirtirim ...
rotamiz ( gittigimiz yoldan geri dönecegiz...). "hybrid" olarak bakarsaniz biraz daha eglenceli olur ...
http://maps.google.com/maps?f=d&hl=e...&t=h&z=10&om=1
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
ok, anladim gibi. yani motor gücü + agirlik + geometrisinin bir arada nasil isledigini ve mesela sag-sol viraj kombinasyonlarinda sürücüyü zorluyor mu zorlamiyor mu, dogru mu?
203 kilo KURU agirligi. deposunu doldurdugunda sen 230kg agirliginda bir motosiklet ile karsi karsiyasin.
sürüs esnasinda bunun sorun olacagini zannetmiyorum ama benim boyumda birisi icin 815mm sele yüksekligi + 230kg agirlik hafif egimli bir zeminde motosikleti park etmek cok zor olacagini gösteriyor. Z750'nin beni en cok düsündüren yani da bu zaten. yarin seleyi 20-25mm indirmek mümkün mü diye de arastiracagim ...
belki söyle birsey yapmak mümkün olur:
al sana avusturya'dan 1000PS (www.1000ps.at) adli sitenin yaptigi video:
Predator[23rd] hazır böyle bir fırsatı bulmuşken bir ricam daha var
kawa er6n kullanıcılarının en büyük şikayeti; "motorun agırlık merkezinin öne dogru olması nedeniyle gaza biraz asıldıklarında arka taraf zıplıyor" diyorlardı.z750'de de böyle bir sorun olabilir mi?
Bu agırlık merkezi konusuna dikkat edersen sevinirim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)