Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Custom Choppercılar İçeri

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Roadstarr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul/Pendik
    Motosikleti
    Keeway Land Cruiser250
    Merhabalar, hayırlı ramazanlar. Forumda acaba chopper süren, custom yapabilen, merakı olan, kaç kişi var ? Tanışmak isterim herkesle. Belki de bilgi alışverişi bile yapabiliriz.










    polo34 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Bizim konuya da bekleriz rks cruiser 250... Güzel motorlarımız var

  3. #3
    Roadstarr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul/Pendik
    Motosikleti
    Keeway Land Cruiser250
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim konuya da bekleriz rks cruiser 250... Güzel motorlarımız var
    Konu başlığının altında bir soru bile sordum ama custom motorları bulamadım ))

  4. #4
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    az da olsa birkaç kişi var

  5. #5
    Roadstarr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul/Pendik
    Motosikleti
    Keeway Land Cruiser250
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    az da olsa birkaç kişi var

    Hoşbulduk ama ses seda yok henüz

  6. #6
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    görmemiş olabilirler. yazalım ki üste çıksın konu güzel

  7. #7
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    Selamlar dostum, kabloları neyin içinden geçirdin ya?
    Roadstarr bunu beğendi.

  8. #8
    Sam@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    97' Virago 250 / artık yok
    Selam,
    [IMG][/IMG]

    Pek custom denilemez sanırım, gidon ve ayna değişti. Seleyi 1 seneden beri değiştireceğim, hala gidemedim.

    [IMG][/IMG]
    Lathspell ve Roadstarr bunu beğendiler.

  9. #9
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    chopper sürmüyorum. Custom da yapamıyorum.
    O cesaret yok ben de. Motosikleti kesip biçecek. En azından bu değerde ki motosikleti. Az daha yaşım geçsin sonra yapacağım şeylerden bazıları.
    Geçen bi tane jawa 350 almaktan döndüm. Tamam tam custom chopper değil ama, olsun yine de emek olacaktı. Yemedi
    Severim custom ları, chopperları. Sadece eğik egzostu olmayan ve şu tip farları olmayanları.
    İnsanlar bunu niye kullanır hala anlamış değilim. Eski tip retro, vintage falan desen değil. Yeni teknoloji desen değil. Bişeye benzemeyen far bence.
    Tek benzediği şey terliksi hayvan


    Ama bir gün paraya kıyıp o minigun egzostlardan çakacağım motora.

    Şu hayatta belimi bir doğrultayım da, ona da sıra gelecek aklımda..
    Roadstarr bunu beğendi.

  10. #10
    Sam@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    97' Virago 250 / artık yok
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    chopper sürmüyorum. Custom da yapamıyorum.
    O cesaret yok ben de. Motosikleti kesip biçecek. En azından bu değerde ki motosikleti. Az daha yaşım geçsin sonra yapacağım şeylerden bazıları.
    Geçen bi tane jawa 350 almaktan döndüm. Tamam tam custom chopper değil ama, olsun yine de emek olacaktı. Yemedi
    Severim custom ları, chopperları. Sadece eğik egzostu olmayan ve şu tip farları olmayanları.
    İnsanlar bunu niye kullanır hala anlamış değilim. Eski tip retro, vintage falan desen değil. Yeni teknoloji desen değil. Bişeye benzemeyen far bence.
    Tek benzediği şey terliksi hayvan
    http://www.metriccruisers.co.uk/acatalog/68-106db.jpg

    Ama bir gün paraya kıyıp o minigun egzostlardan çakacağım motora.

    Şu hayatta belimi bir doğrultayım da, ona da sıra gelecek aklımda..
    Senin motosikletin orj. çok güzel, bence de kesip biçme.

  11. #11
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Hoş geldin hocam.

    Kahverengi sele bu aralar fena şekilde dürtüyor beni. Motosay'da daha önce sele kaplattım ama önereceğin yer varsa gidip görmek isterim yada web sitesi, sosyal medya sayfası vs.

    Farlar çok yakışmış bu arada
    Roadstarr bunu beğendi.

  12. #12
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Bizimde başlığa bir katkımız olsun

    Motorda custom elcik ve manet takımı ile birlikde,özel yapım radyatör mazgalı,havan mermisi görünümündeki mavi led ışık (gece trafikde görünür olmak için) ,bomba şekildeki ara kapak,highway hawk sisi bar takımı,ayna takımı,ön teker mahmuz takımı vs gibi değişiklikler var.









    Yılbaşı gibi bende ayak peglerini highway hawk marka ile değişeceğim motora özel çıkan modelle.
    Roadstarr, Thracian ve Lathspell bunu beğendiler.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  13. #13
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Yeri gelmisken sorayim beyler ya.
    Su cree u5 led aldim.
    Gorunurluk adina, daha cok kaza atlattigim oldu gunduz vakti. Adam koy motoru sandigindan hatali sollama yapti.
    O yuzden sis arayisina girdim bunlari aldim. Geldi yarin monte edecegim.
    Motora uyar mi, uyar heralde ya. Sonucta gorunur olmak adina, kozmetikten biraz odun verecegim.
    Nereye takayim beyler bunu.
    Motosiklet agirlikli siyah oldugu icin uyar diye dusunuyorum ama.
    Fikirleriniz onemli.
    Tesekkurler.
    Buyuk foto icin k.bakmayin kucultemedim telefonda.

  14. #14
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    hiç arkaya 330 lastik takan yok mu ? dragstar 650 düşüncesi içindeyim. arka maşa, jant vs. ne kadara çıkılır bu işten

  15. #15
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeri gelmisken sorayim beyler ya.
    Su cree u5 led aldim.
    http://i.ebayimg.com/images/g/CNoAAO...6WA/s-l300.jpg Gorunurluk adina, daha cok kaza atlattigim oldu gunduz vakti. Adam koy motoru sandigindan hatali sollama yapti.
    O yuzden sis arayisina girdim bunlari aldim. Geldi yarin monte edecegim.
    Motora uyar mi, uyar heralde ya. Sonucta gorunur olmak adina, kozmetikten biraz odun verecegim.
    Nereye takayim beyler bunu.
    Motosiklet agirlikli siyah oldugu icin uyar diye dusunuyorum ama.
    Fikirleriniz onemli.
    Tesekkurler.
    Buyuk foto icin k.bakmayin kucultemedim telefonda.
    http://i.hizliresim.com/qBkz3Q.jpg
    İbo uyar ama işinin ehli bir elektrikçi yapsın o işi. Koruma demirinin iç kısmına bağlarsan daha iyi olur. Ben de aynı şekilde sis farı olayına gireceğim.

    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiç arkaya 330 lastik takan yok mu ? dragstar 650 düşüncesi içindeyim. arka maşa, jant vs. ne kadara çıkılır bu işten
    Çok tuzlu. Çok çok tuzlu o işler. 240 taban desen anlarım 330 nedir yahu. Motorun şasi geometrisini değiştirmek %99.9 sağlıksız bir tercih olur. O şekilde sürülebilmesi için tasarlanmıyor çünkü. Rüzgar direnci, rake ve trail açıları, son sürat, viraj, çekiş gücü gibi herşeyi etkiler. O kadar abartmanın anlamı yok. Zaten Dragstar'a değmez. 1 litre üstü cruiser'lar için daha ideal.
    sey_47 bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  16. #16
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiç arkaya 330 lastik takan yok mu ? dragstar 650 düşüncesi içindeyim. arka maşa, jant vs. ne kadara çıkılır bu işten
    Şaftlı motora olmaz o dostum. Kayış veya zincirli aktarmaya, o da pahalı olur.

  17. #17
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Konuyu açan arkadaşa katkım olsun biraz. Geçen sene 2014 model GV250 motosikletimi tamamen keyfi olarak bagger'a çevirip sattım. Bunlar da bilgiler:

    Aksesuarlar:
    1. El yapımı fiber kafa karenajı, kısa camlı, füme cam filmli, önünde Airbrush Hyosung Logolu
    2. Karenaj Boya işçiliği
    3. Ön çamurluk tampon demiri
    4. Arka çamurluk tampon demiri (Fotolarda yok)
    5. Önde çiftli led sis farları, karenajın içinde açma kapama switch'li
    6. Depodaki çıkartma olan marka model yazıları sökülüp airbrush ile Aquila yazımı
    7. Orta Sehpa
    8. Highway Hawk Sürücü ve Artçı Floorboard'ları
    9. MSA yapımı paslanmaz çelikten ön koruma demiri
    10. MSA yapımı paslanmaz çelikten sırt minderli sissy bar
    11. MSA yapımı paslanmaz çelikten sissy bara monteli port bagaj (yüklük)
    12. Nikelajlı artçı ve çanta koruma demirleri
    13. Armode AR 750 Kilitli deri çantalar
    14. App plaka
    15. 2. bir stop lambası, ledli, çakarlı, portbagaja ve frenlere bağlı
    16. Çanta demirlerinin arkasında yüksek araçların görebilmesi için açılı duran led sinyaller
    17. Portbagajın üstünde kenarlara doğru açılabilen nikelajlı, ayarlı geniş yük taşımaya elverişli taşıyıcılar
    18. Michelin City Grip takım lastikler

    Kısaca 6000 TL civarında aksesuarı mevcut.

    Fotoğraflar(*)

    (*)Telefon ile çekildiğinden kaliteleri iyi değil










    Roadstarr bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  18. #18
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İbo uyar ama işinin ehli bir elektrikçi yapsın o işi. Koruma demirinin iç kısmına bağlarsan daha iyi olur. Ben de aynı şekilde sis farı olayına gireceğim.



    Çok tuzlu. Çok çok tuzlu o işler. 240 taban desen anlarım 330 nedir yahu. Motorun şasi geometrisini değiştirmek %99.9 sağlıksız bir tercih olur. O şekilde sürülebilmesi için tasarlanmıyor çünkü. Rüzgar direnci, rake ve trail açıları, son sürat, viraj, çekiş gücü gibi herşeyi etkiler. O kadar abartmanın anlamı yok. Zaten Dragstar'a değmez. 1 litre üstü cruiser'lar için daha ideal.
    teknik açıdan öyle ama böyle bi makina yapıp binmeden ölmeyeceğim.


    Alıntı capozzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şaftlı motora olmaz o dostum. Kayış veya zincirli aktarmaya, o da pahalı olur.
    belki çözümü vardır diye kafama takılmıştı ama hazzılharın dediği gibi tuz gölünde boğulur insan. biraz daha bekleyip tam kapsamlı bir araştırmaya gireyim. sizleri çok yoracağım

  19. #19
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    belki çözümü vardır diye kafama takılmıştı ama hazzılharın dediği gibi tuz gölünde boğulur insan. biraz daha bekleyip tam kapsamlı bir araştırmaya gireyim. sizleri çok yoracağım
    En azından kesip biçmeye değer 1 litre üstü kayış aktarmalı eski bir Harley ile denemen daha doğru olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

    Bu da şu an kullandığım Suzuki VZ800 Intruder M800'ün son hali. Pek öyle custom denecek bir özellik yok üstünde, çünkü genel görüntüyü bu kez çok bozmak istemedim.

    Egzostun Görüntüsü



    Fren Pedalı Kaplaması



    Heybe Demiri



    Genel Görünüş - Sağ



    Genel Görünüş - Arka



    Genel Görünüş - Sol



    Genel Görünüş - Ön

    DKN, Roadstarr ve Lathspell bunu beğendiler.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  20. #20
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En azından kesip biçmeye değer 1 litre üstü kayış aktarmalı eski bir Harley ile denemen daha doğru olur.
    mt-01 alıp bunu yapan bir abimize denk gelince konuşmuştum (fotoğraflarıda vardı bulabilirsem atayım) iki jantı alıp ortadan kestik biçtik kaynakladık maşayıda özel yaptı ustam demişti. anlatımına göre 4-5 liraya çıktığını düşünmüştüm. harley daha mantıklı tabi, kesip biçtiktikten sonra değerinin aynı kalacağına değer kazanması güzel olur gözlemlediğim kadarıyla çok da güzel makinalar düşüyo aynı gün satılan. herşey kafamda netleşsin, planımı yapayım pusuya yatıp bekleyeceğim


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)