Suzuki Hayabusa ve benim çocuklarım
Reklamlar
-
Reklamlar
-
polise sikayet edelim beyaza bakın katil bildiğiniz abilerim sinekleri hep öldürmüş :'(
-
Allah kazasız belasız sürdürsün. Cok baba makinalar
-
beyaz çok fena görünüyo :D
-
Plakaya gerek yok zaten
-
ben süremem o makineyi ya
-
uzay gemileri dünyaya inmiş
-
Hayabusanın tipi iğrenç geliyor bana.
-
kim ne derse desin hayabusa bir efsanedir ve öyle de kalacak
Ben kawa cı olmama rağmen hayabusa yı es geçemem,çocukken bilgisayarımıza duvar kağıdı yaptığımız motordur O,
Ama gene de yeşil bi zx-14
-
Moderatör
-
Ön tarafı hariç bende hiç sevmiyorum tipini, çok tombul çok kamyon gibi böyle şişik bir tipi benim gibi keskin hat sevenlerin hoşuna gitmez
-
leopessia adlı üyeden alıntı
Haklısın.Bilakis dizaynı,duruşu,gidişi ve görüntüsü her zaman diğer motorlardan farklı bir yerdedir ve hep öyle kalacaktır.
Ama bana sahip olurmusun diye sorsalar 1000 lik K7 ye değişmem
-
YouSuffer adlı üyeden alıntı
Ön tarafı hariç bende hiç sevmiyorum tipini, çok tombul çok kamyon gibi böyle şişik bir tipi benim gibi keskin hat sevenlerin hoşuna gitmez
Leopessia işte görüşüm bu keskin modern hatlar
-
Moderatör
TOTEMONS adlı üyeden alıntı
Haklısın.Bilakis dizaynı,duruşu,gidişi ve görüntüsü her zaman diğer motorlardan farklı bir yerdedir ve hep öyle kalacaktır.
Ama bana sahip olurmusun diye sorsalar 1000 lik K7 ye değişmem
Öncelikle selam
Hayabusanın fiyatları öyle inanılması güç rakamlar değil aslına baktığınızda.. R1 65.000 TL iken hayabusayı 50.000 TL 'ye alabiliyorsunuz.. R6 almak istediğinizde ise rakam 40.000 TL. Bir ağabeyimin busasını 1-2 gün kullanmışlığım var, öncelikle özenti sonrasında tercih edilebilir mi acaba diye.. Hep söylüyoruz ya SuperSport pist makinasıdır caddeye sokağa gelmez diye, hayabusa ise daha da sokağa caddeye istanbula uygun olmayan bir makina kanımca.. Birincisi kalkarken gaz bile vermiyorsunuz çünkü rolanti devrinde motoru salarsanız 30-40 km'ye cıkabilecek bir devirde calisiyor alet.. Cok ciddi bir tecrübem yok ama kullandığım aletteki hissiyatım böyle idi. Güç konusunda bizim 600 'lük makineler ile kıyaslayacak olursak aralarında ciddi ağırlık, tork ve beygir farkı mevcut. Uzun ve düz yolda bu çok büyük avantaj iken virajlarda aynı şeyi söylemek pek mümkün değil, cünkü alet bildiğin yatmıyor, virajları bizim zıpır 600 'ler gibi asla değil , ve hiç bir zaman bizim gördüğümüz hali ile bir viraj makinası değil. Hayabusayı kullanan adamın 100 - 120 kilo olması bence motosikleti kontrol etmek için önemli rol oynayabilir. Düzlükte affetmez ama virajda 600'lük makina ile iyi pilotların geçebileceği kanısındayım. Sert bir motosiklet, günün şartlarında benim tercihim olabilmesi her açıdan imkansız bir makina, ama ona olan saygımız sonsuz diyebilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------
YouSuffer adlı üyeden alıntı
Ön tarafı hariç bende hiç sevmiyorum tipini, çok tombul çok kamyon gibi böyle şişik bir tipi benim gibi keskin hat sevenlerin hoşuna gitmez
agrasiwe adlı üyeden alıntı
Leopessia işte görüşüm bu keskin modern hatlar
Bu kadar süratli bir makinenin havalanmaması için aerodinamik yapısı çok önemli diye düşünüyorum,bu motosikleti çok iyi tanımıyorum ama tombul olmasının sebebi hız ve aerodinamik olduğu kanısındayım, ayrıca cok da kötü durmuyo, sadece gözümüz böyle bir makineye cok alışık değil
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)