xterkan adlı üyeden alıntı
usta mesajı iyi okusan mesele 100km hız değil anlatılmak istenen her değişik motor yapısı ve güçle alakalı yazdım, ben ist ankara arası rüzgarlı havada shadow zaten gezi motoru beklentim yok, rüzgarıda yiyerek, ankara ya zor geldim, en son cankurtaran yokuşunda motor baya bayıldı 4 vites bağırarak anca çıktım, cankurtaran rampasını, bu yokuş harbi yokuş dur 1000 bilmem kaç rakımlı, shadow motor 750 cc ama 45 beygir eti ne budu ne biliyorsan bu motoru zaten hak verirdin, 250 kilo motor 100 kilo ben 350 kilo artı rüzgarlık v.s yok ve 45 beygir ne bekliyorsun anlamadım, ayrıca motor 1000 km deydi sıfır almıştık, xt660x keza o motorda tek silindir 45 bygr civarı 180 kilo ağırlığında eski hava alanı yolunda ankara yı bilen bilir, havaalanı pursaklar rampasında gücü bitti, 4 viteste kaldı, meseleyi ben farklı anlatıyorum, sen farklı anlıyorsun galiba, 2.3 saat kullanım sonunda bu makinelerde şişti, ha bayılmadı,bayılır gibi oldu ama şişti, anlatabilmişimdir umarım,çünkü motor ccleri büyükte olsa beygir zyıf motor yapısı hıza uygun değil hele 660 cambaz işi yatırmıştım bir kere ,anlatmak istediğim her motor şişer
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------
arkadaşlar her motor şişer diyorum, herhalde sizdede yazdığım motorlardan var, kötüleme diye algılıyorsunuz, detaylı yazmak istemiyorum ama yazın diyorsunuz, 660 x denilen motor tek kafa silindir, 45.47 beygir bu yazdığım motorları uzun süre kullandım, eski motorlarım ,sen sabit 100.120 km hızla motoru sıkıştırmadan gidersen, 10.000 km yolda yaparsın, Avrupa turuda ,her 1.2 saatte bir çay sigara içerek, hem kendin dinlenirsin, hemde makine, sonra şişmez v.s dersinizde, benim gibi yola çıktımı redline değilde, belli devirlerde gidinde göreyim şişmez denilen makinelerinizi, 600 lük 257 son hız yaptığım fazer bile şişti, hararet göstergesi dijital 1.2 kademede arrttı, 130.140 hızlara düşünce 5.10 dakika sonra soğumaya başladı, siz tın tın motor kullanırsanız şişmez, birde spor kullanım yapın bakalım ne olucak, spor kullanım derkende, yarış tarzı da değil, öyle bir makineden söz ediyoruz ki sanki, 1000 lik ss tarzı, yazdığım motorlar zaten çok kuvvetli değil, bakın cbr 1100 xx de kullandım, o mereti ben şişiremedim, şöyleki zaten 300 küsür km hızlara çıkıyor makine, ne yeterli yol var aşırı zorlayacak, nede insanda derman kalıyor, konu basit ama laf uzamasına dönüyor, işi anlayan anlıyor zaten,125 cc makinede en rahat devirleri 70.80 arası uzun süre bayılma yapmaz ama 90.100 bu makineye fazla gelir aşırı ısınır neyse fazla uzamasın