Değerli Garip rumuzlu arkadaşım.
Yarın zannedersem Kırklareli servisimize ilk bakım için gideceksiniz. Detaylı değerlendirmeyi kendilerinden alırız.
Selam ve saygılarımla...
Değerli Garip rumuzlu arkadaşım.
Yarın zannedersem Kırklareli servisimize ilk bakım için gideceksiniz. Detaylı değerlendirmeyi kendilerinden alırız.
Selam ve saygılarımla...
Bu yigilmadan kasit su olabilir.Makine 2. Bujiyi belli bir devirden sonra aciyormus..Gazi siktiginda normal hizlanmanin ardindan bir tork geliyor..Sanirim siz bu tork gelmeden yani tek buji ile devam eden kisa sureli sureci yigilma diye adlandiriyorsunuz dolayisi ile kimse ne demek istediginizi net anlayamiyor.
Merhaba ..
Boyle birşey ilk defa sizden görüyorum
Ben günde en az 200-300 km yol yapiyorum gerek spor ayakkabi gerekse bot ile bu konuyuda gordugumde gün içinde 350 km yol yaptim çok dikkat ettim ve spor ayakkabimda herhangi bi yanma olmadi motor biliyosunizki yağ sogutmali.ayak marsinin bu şekilde isinmasi imkansiz bunu da söylemek isterim magdem o kadar isindi ve yandi motorda bi sıkınti olduğuna inanirim
Ayrıca motorum 8000 (8bin) de .
Geçmiş olsun.
Bakın şimdi içime su serptiniz. Yahu benim ayakkabı neden yandı o zaman anlam veremedim
İnşallah bir sorun yoktur
Peki uzun zaman çalışınca iner inmez bakar mısınız oraya sıcaklık ne derecede
arkadasim tabiki de hava sogutmali su sogutmali desemde motordan anlamıyorum anlamına gelmez. Sunada emin olabilrsin discover için senden daha bilgili daha tecrubeliyim ;)
Garip arkadasim newbalance beyaz ayakkabi en ufak bir yanik izi dahi görmedim beyaz olduğundan yansaydi görürdüm bende agresif kullaniyorum ve 100-115 Hiz arazi gidiyorum
Merhabalar,
Bende motoru bugün İzmir Karşıyaka Motoshop firmasında test ettim. Aslında RKS titanic ve Mondial Vulture'ye bakmak için gitmiştim ama, firma yetkilileri bajaj önerip, yakıtından bahsedince ve test edebilirsiniz diyince hemen test ettim.
Mondial almayacağım bu kesin, RKS ve Bajaj arasında Bajaj'ı tercih etme sebebim tamamiyle yakıt test sırasında izlenimlerim; vites geçişleri harika tak tuk ses gelmiyor geçtiğini bile anlamıyorsunuz, frenleri güzel tutuyor rölanti sesi gayet temiz motor üzerindeyken trafikli alanda duyulmuyor. yanlız biraz titreşim var yani biraz var
dediğim gibi yakıtı için bajaj alacağım ve Motoshop firma yetkilileri de bayağı yardımcı oldular sağolsunlar. bir aksilik olmazsa bu hafta bitmeden almış olacağım.
sevgiyle kazasız sürüşler.
Flickr
http://www.flickr.com/photos/109845783@N04/
..kanlı resimler ressamı..
merhaba arkadaşlar discover 125 aldığımı söylemiştim, çanta demiri ve çanta da aldım motora, 400 km kadarda yol yaptım, genel anlamda motor iyi yalnız, 1.2 sorun var, küçük sorunlar gibi, eski motorlarımda da olan sorunlardan, tabi sorunlar büyür mü yoksa aynı küçük mü kalır, zaman gösterecek
motorlarınızda debriyaj ayarlarını 3.5 kere de olsa kendiniz ayarlayın, ben öyle yapıyorum,kısa tutulan debriyaj ayarında, vites atması gibi sorunlar oluyor, uzun tutulan debriyaj ayarında da, vites ler ( geçişleri )iyi çalışmıyor, vites geçişlerinin rahat ve oturmuş haline göre debriyaj ayarı yapın, önemli konudur, motorun amortisörleri iyi, ön frende aşırı yığılma yapmıyor ve fren mesafesi kısa, gaz tepkimeleri, bazen gecikmeli oluyor, tahminim kullanım yumuşak olunca motor ona göre tepkileme yapıyor, 1.2 kere deneme yaptım ani hızlanmalarda, seri bir şekilde 80.90 çıktı, 5.10 saniye kadar, malum rodaj süresindeyiz
yakıt olarak depomu doldurdum, 400 km oldu, yarım depo dan fazla görünüyor göstergede, tabi yanıltabilir bekleyeceğiz, depo 10.11 litre kadar almıştı, titreşim bazen biraz fazla, bazen az oluyor, bazen de yok gibi :d ,sıcak, soğuk hava ,yokuş ve rodaj dönemine bağlıyorum ama aşırı titreşim yok
vites oranları kısa ama tork alt vites demiyor, düz yolda motoru hızlandırıyor, şehir içi ve rampalarda kısa vites arası iyi, uzun yolda fazla devir yaptırır motora, eski ybr de 15 galiba dişli kullanmıştım, yani 1 diş fazlaydı ve uzun yol ortamı için iyiydi, 80 civarı hızlarda çok rahattı motor ve 1000.1500 devir daha düşük çalışıyordu, yalnız Ankara da olanlar bilir, cinnah caddesi gibi bir yokuşta da 3 .viteste motor zorlanıyordu, büyük dişliden sebep, kaldı ki, dişli sadece 1 numara yüksekti, fark rampalarda belli oluyordu,( ybr de büyük dişli kullanımı nı anlattım)
ilerleyen zamanlarda discover içinde büyük dişli kullanımı yapabilirim, genelde düz yolda kullandığım için, motorun selesi rahat ve geniş 500 lük makine selesi gibi yormuyor, kullanım ve oturma duruşu da rahat, bundan sonra sorunlar ne ölçüde olur bakıcaz, şu ana kadar fena sayılmaz, önemli olan 80.100 bin kmlere motorun açılmadan gelmesi, ha o zaman derim, sağlammış da, ybr 110 bin km deydi açılmamış tı( motoru tamir görmemişti ) eski seriydi, sağlamlık ve parça ucuzluğu ve bolluğu bundan sonraki Bajaj TÜRKİYE macerasının devamı olacak tır, şu ana kadar görünen ve kullandığım motor ile ilgili gözlemlerim bunlar, devamını yazarım, ha alacak olan arkadaşlara hemen alın diyemem ama alınmayacak kadar kötü bir yönünüde görmedim ,fiyatı iyi ama vade farksız, taksit olsa, daha iyi olurdu
uzun ön cam da takarsanız tamamdır.
Şaklabanlıkta pulsardan aşağı kalır bi yanı yok. Denge konusunda söylenildiği gibi tartışmasız. Bajaj motorlarını Türkiye'ye getirenlere teşekkürler.
Buyrun youtube video linki: /watch?v=jKFC7aMaFSQ
Hayirli olsun çok güzel olmuş
Bide kaça halloldu çantalar,onuda öğrenebilirsek fikir olur
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
wolf^^
Nedim bey yan canta demiri nerden buluruz bende yan canta istiyorum bi ara o ayak koyma demirine denedim takamadik yardimizin7 bekliyorum
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)