Güzel ayrıntılar yok değil.. Işıklı anahtarlar, yan sehpa göstergesi filan şık duruyor epey.
Güzel ayrıntılar yok değil.. Işıklı anahtarlar, yan sehpa göstergesi filan şık duruyor epey.
çok basit şeyler onlar, teknolojik açıdan gelişmişliğini göstermez. en azından servisin başa çıkamayacağı bir teknolojiyi işaret etmez. aynı rakamlara bir PCX satılıyor şu anda ve teknolojisine bir bakın; gerçek enjeksiyon sistemi ile donatılmış motorda start stop teknolojisi entegre edilmiş. marş motoru diye birşey yok, şarj dinamosu farklı bir yerleşimle iki işe birden kullanılmış. zaten ilk çalışma anında sesini duyanlar şaşırıyor nasıl çalıştı diye. sıvı soğutma mevcut, radyatör bajaj gibi önde değil alt yanda. katalitik konvertör mevcut motorda. yan ayak ışığı yok ama yan ayağı açtığınızda sistem devreden çıkıyor. motor kompakt yapıda, küçücük bir alana sığdırılanlara insanın ağzı açık kalıyor. bir de üstüne sele altında kocaman boşluk bırakılmış ki bu zaten tasarımın en güzel yanlarından birisi... bir scooter ile pulsar kıyaslanmaz ama pahalı dediğimiz japonların eseri ile pulsarın teknolojisini kıyaslamak açısından söyledim. pulsar 200 ccden 23 bg güç çıkartmış ama pcx de 125 ccden 12.5 bg çıkartıyor ve bunu tek buji ile yapıyor. hacim başına düşen güç oldukça yakın ki 3 bujinin farkı bu kadarcık mı dedirtiyor. ha, işine gelmeyen almaz bajajı, kimse zorunlu değil. benim aklımda olan şu; firma ilk sürümü piyasaya uygun sayılabilecek bir rakamdan verip kısa sürede fiyatlarını güncelleyerek diğerlerinin az altında kalcak şekilde ayarlamaya gidecektir. bunun anlamı ilk alanlar 7 binden alırken mesela yaz ortasında alanlar 9 bin - 9500 aralığından alabileceklerdir. tabi bunda motorun satış rakamları da rol oynayacaktır ama ben bizim insanımızı biraz tanıyorsam; beklentim bu yönde... ilk alanlar yani buradaki isimleri ile "kobaylar" karlı olacaklar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------
Arkadaşlar,
Burası bir forum ve herkes çeşitli nickler altında istediği gibi yorum yapabiliyor. Arka sayfada vermiş olduğum face adresinde adamlar yayın yapıyorlar ve ben buradaki arkadaşlarımızın aklındaki soruları oralarda da dile getirmelerini bekliyorum. Eğer karşımızdaki resmi kimliği olan birisi ise cevap vermek zorunda kalmalı. Neden 7 bin denildi, neden bu kadar çok fark var denildi, bizi enayi mi sanıyorlar denildi, denildi de denildi.. kobay mıyız, kuralkan iyi bir tercih mi sahiden denildi... şimdi tam zamanı, karşımızda bir muhatap var... gelin orada da bu soruları yöneltelim. ya biraz terletme şansımızı kullanırız ya da buralarda kendi kendimize konuşur dururuz. buyrun, adresi bir kere daha veriyorum :
https://www.facebook.com/bajajpulsar...ref=ts&fref=ts
ortaya biri bir kobay lafı atmış 50 kişi peşinde koşuyo.yaşı yeten bilir doğuş grubu da vw konusunda ilk başlarda bi dolu yanlış yaptı ama sonra ne oldu bilirsiniz,pahalı falan filan derken en azından tıkır tıkır işleyen bi düzen getirdiler.kuralkan da yaptığı yanlışlardan herhalde ders almıştır,hem de hintliler sistematik çalışan insanlar.hyosung örneğini veren arkadaşlar da örneğin serviste bulunması gereken hyosung diagnostik aletinin 6000 lira olduğunu unutmasınlar.yani hyosungun aşırı teknolojik beyinleri,diğer aksamlarının da bu sıkıntılarda payı var.zırt pırt değişen sentec, delphi ahmet mehmet derken servisin de kafası karışmıştır elbet...
Ben ne zamandır uğraşıyorum zaten.Bi cevap geldi de pek anlamadım.Buyrun
Pulsar Türkiye Eymen bey merhaba, piyasa durumu ve rekabet analizi sonucu pulsar 200 ns nin perakende satış fiyatı pazarlama ve planlama departmanlarımız tarafından belirlenmiştir. Fiyatlar ülkeler arası karşılaştırıldığında vergilendirme sistemleri, demografik yapı gibi bir çok etken değiştiğinden farklılık gösterebilmekte. Hindistan'da bile eyaletler arası vergilendirme sistemi ve rekabet koşulları sebebiyle fiyatlar farklılık göstermektedir. Umarız sorunuzu cevaplayabilmişizdir. Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle
az önce okudum bu cevabı ve güldüm. tek aklıma gelen; komik bir kıvırma çabası olduğu. kurulmuş olan cümlenin "piyasa durumu ve rekabet analizi sonucu" kısmı zaten herşeyi açıklıyor: biz piyasayı inceledik, en son kaça alırız dediğinizi felan araştırdık
dediğiniz fiyatın biraz üstünde psikolojik sınır oluşturacak ve sizin de iştahınızı kabartacak şekilde bize maksimum kar sağlayacak bu fiyatı tespit ettik. bunun üzerine çıkarsak henüz tanınmayan bu motoru almaktan vazgeçeceğinizi ve bu motor hakkındaki çekincelerinizin ön plana çıkacağını da gördük, o nedenle daha yukarısını yemedi gözümüz. öte yandan daha az kara da razı değiliz ne de olsa bir sürü yatırım yaptık, bir sürü para bağladık, riske girdik, bunun bize tatlı bir dönüşü olması lazım. eh, haliyle o dönüşü de siz yapacaksınız sevgili müşterilerimiz
, sizler sağ ve var olun, siz olmasanız biz kimi ... müşteri olarak seveceğiz... demek istemiş. rekabet analizi derken bizim japonlarla rekabet edebilecek durumumuz yok ama bi apache kadar da düşük fiyata satmayacağız tabi ki demiş. yani bence bu cümle parçacığı ile bunları söylemek istemiş, kalanında da kıvırmış; vergi sistemi de vs vs vs...
Bajaj Tr fiyat açıkladıktan sonra dolar arttı, buna ek olarak Hindistana özel vergi muafiyetide kalktı.
Fiyatlar bence dahada zamlanacak?
Syanur ve Tsubasa
Yazdıklarınız mantıklı ve haklı,
3-5 bin derken kastım adamların amacı Avrupa pazarı için hazırlık içinde oldukları,rakam 30 binde olur.Euro standartlarına uyduruyorlar motosikletlerini.benim bildiğim kadarı ile onlardaki Bharat standartı Euro yu şu an için karşılamıyor.
Bu Hero içinde geçerli, fiyatlarının Hindistan la bu kadar farklı olmasını anormal karşılamıyorum.Honda da ve KTM de de aynı oranda pahalı. Çinliler gibi Euro sertifikası için kağıt üstünde oynama yapmıyor adamlar,Yatırım yapıyorlar, motorları gerçekten değiştiriyorlar.
Dolar sabit durmuyor ve yükselme trendinde sürekli.
Sabit fiyat garantisi için bu şekilde fiyat vermiş olabilirler.
Bu arada Japonlar derken Türkiyede hangi Japonla rekabet edecekler segmentlerinde?
sadece Honda..
adamları yakından tanıyorum hocam inan çok detaycı adamlar. Herşeye müdahale ediyorlar.
Kuralkan da ciddiye alıyor. Ama gendede beklemek lazım.
çok bahtsızmışsın dostum. neyse ki buradaki servisleri öyle değil... sonuçta ben buradaki servisi biliyorum, bahsedilenleri bilmiyorum, haklılık payınız olabilir. öte yandan ben hala bu motorun teknolojisinin çok ileri olduğunu düşünmüyorum. bu maliyetlerle gözümüzde büyüttüğümüz kadar yüksek teknolojiyi bu motora yerleştirmiş olamazlar.. kaldı ki 3 bujiden başka birşey yok anlatılanlarda. su soğutma ahım şahım bir teknoloji değil ki, çinlilerde bile var...
bak ben istanbulda okudum. balıkesirde yaşıyorum.
sana öncelikle kanuni hyosung hakkında bi kaç bişi anlatayım.
kanunin servislerinin yüzde 90ı V motordan anlamıyordu. daha dogrusu tek silindiri bile daha dogru düzgün haledemeyen adamlar.
enjeksiyonlu motorların coguna tornavida sokarak bozdular.
sen bu adamlara 3 buji + su sogutma dedin mi bu adamlar sana 3 buji de neymiş onların 2 si yedektir sökün derler, cıkartıp atarlar kenara.
su sogutmalı motorun genelde müşürünün arıza yapacagı hiç birinin aklına dahi gelmez.
bu adamlara bisiklet ver mobilet ver tamir etsinler.
benim üzüldüğüm nokta kanuni hyosung gibi bu motoru harcayacak. zaten şuan 2-0 yenik piyasaya giriyor
1 kanunin satış sonrasının rezaleti
2 pazarlamadaki satış fiyatı yanlışlıgı
Zaten sıfırdan servis kuracaklarını sanmıyorum.İlinizdeki mevcut servislerden biriyle anlaşacaklar.Bilhassa küçük illerde kaç tane servis var,nasıl iş yapıyorlar belli.
Herkeze merhaba adım Yiğit. Öncelikle bana istanbul avrupa yakasında hyosung kullanan yani kanuni servisleri ile muhattap olan motorsiklet sever arkadaşlar abiler kardeşler memnun kaldıkları kanuni servislerini söyleyebilirler mi hani hepside bisikletciden bozma tamirci değiller ya ! illaki iyi kanuni servisleride vardır bu bajaj pulsar 200 ns leri sevdim hayırlısı ile zamanı gelince edincem duruma göre ve ya başka seçeneklere yönelcem zaten 7 binlira bütçem olacak inşallah koruma kıyafetleri hariç ve bu durumda hangi servisle muhattap olunmalı bakım vs gibi durumlar da. teşekkürler..
bazıları atıp tutmaya devam etsin.birileri bişeyler yapmaya devam ediyor...
Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...
ne yazık ki bunu getirmeyecekler. :(
Bagaj Bursa' mı
Fuar başlıyor, ziyaret eden arkadaşlardan ilk izlenimleri ve bilgileri alabilirsek....
var ben 3 gün fuardaydım vip bilet vardı.hergün modifiyesiz pulsarlarla hintli grubun yaptığı şovları yakından izledim,görünen o ki performans olarak da pulsar utandırmayacak bir makine ,standda da inceledim uzun uzun ama gel gelelim zam olayı çok fena kafamı bozdu maalesef...
Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...
Sifirina gucumuz yetmez. İkinci eli beklemekde zor
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)