megelli gibi 7 8 binlira veren yollarda kalan kobaylar aranıyor.
müraacat: kanuni satış bayileri
megelli gibi 7 8 binlira veren yollarda kalan kobaylar aranıyor.
müraacat: kanuni satış bayileri
Ben kesinlikle bajaj pulsar ın en az tvs kalitesinde hatta daha iyi olduğunu düşünüyorum ikiside hindistanda üretiliyor rakip firma, ben pulsarı çok beğendim almayı düşünüyorum.
Insallah soylendigi gibi az yakar çok kaçar ve sorun cikarmaz. Turkiyenin bu ozellikleri tasiyan yakisikli ve teklonojik kucuk cc lere cok ihtiyaci var.. 10.000 tl nin uzeri fiyatlarla saplanan sym lere alternatif olur, 600 rr ile sadece yakıtta kapişan ninja250 lere alternatif olur,her sabah uyandigimizda "acaba bugun nekadar zam geldi?" Diye dusundugumuz cbr 250r lere alternatif olur..
ön yargılı yaklaşımınından dolayı seni tebrik ederim,belli ki kendince çok görmüş ,çok geçirmişsin.senin gibileri gördükçe,duydukça bu motorun daha başarılı olmasını kalpten istiyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------
emin ol bajajın tvs den eksiği yok fazlası var...
göz atmanız faydalı olabilir, belki sorularımıza cevap alma şansı bulabilieceğimiz bir adres olabilir düşüncesi ile:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=623283224386158&set=a.5699542630523 88.1073741828.569951279719353&type=1&comment_id=19 33076&ref=notif¬if_t=comment_mention
ben sormaya başladım, lütfen destek verin ve aklımızdaki sorulara yanıtlar bulmaya çalışalım. özellikle test motoru gönderilmesi hakkında bastırmakta fayda olduğunu düşünüyorum. aksi halde bizim buradaki bayiler gibi yaparlarsa; motoru alır, faturasını kestiririz, sonra marşa basıp titriyor mu titremiyor mu bakarız. sonra da ya keyfine bakarız ya da satacağız diye uğraşırız. benim için titreşim çok önemli. keza motorun sesi de mobilet gibi çıkmıyordur inşallah. başka konular da var ama... lütfen destek bu sayfada...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=623283224386158&set=a.5699542630523 88.1073741828.569951279719353&type=1&comment_id=19 33076&ref=notif¬if_t=comment_mention
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------
bu da ana sayfa:
https://www.facebook.com/pages/Pulsar-T%C3%BCrkiye/569951279719353
http://www.fuelly.com/driver/wheeler68/pulsar-200ns
cbf mi sorunsuz ve uzun ömürlü güldürme beni 20000 km de yağ yakmaya başladı hiçbir bakımını ihmal etmememize rağmen. evden işe işten eve kullanmamıza rağmen. konforluydu titreşim sıfırdı eyvallah ama deli gibi yağ yakıyordu. silindir bölümü garantiden değişti. ama ne anlamı kaldıki ben motordan soğuduktan sonra
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
"CBF kadar" dedim. CBF tamamen sorunsuzdur demedim. Yağ yaktığını biliyorum CBF'lerin, sanırım herkes biliyor. Honda teknolojisi.
Bahsettiğiniz motorları bilmiyorum ve bu verilere de inanmıyorum. Benim bildiğim bu Pulsarın 3lt altında yakıyor olması çok çok iyi bir değer(eğer öyleyse).
kanuninin distrübütr oldugu hyosung un yedek parca fiyatları tedarik, servis, satış sonrası hizmetlerini söylememe gerek var mı?
cbf sorunsuz mu ? 5 binde servis tarafından rektefe edilen cbf ler mi sorunsuz?
cbf 150 piyasaya girdiğinden beri yağ eksiltme sorunu var. kimine göre bir mühendislik hatası, kimine göre ise hondaların hepsi yağ yakıyor..
kanuninin distrübütr oldugu ürünleri, getirdiği bazı iyi motosikletlerin başına gelenleri, fiyat politikasını, servis anlayışını herşeyini az cok herkes biliyor.
7 - 8 bin tl buna nasıl güvenerek verecegim? hyosung gibi mi olacak sonu ? her yerde parca yok olsada pahalı, servis yok, olan serviste bisiklet servisi v motordan anlamaz.
bunlar eksiklik değil mi? honda yamaha gibi büyük markala gibi servis anlayışı beklemesekte, teknoloji olarak onlara yaklaşmış bir marka olarak, kendi içinde serviscilik, yedek parca stogu gibi durumlara care getirmesi gerekiyor.
hyosungu harcadı kanuni, sıra bajaja gelsin istemem...
https://www.facebook.com/pages/Pulsa...08195102528120
motor enjeksiyonlu karbüratörlü değil
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
Ben şöyle söyleyeyim, hyosung kesinlikle Bajaj değil, Bajaj aynı korktuğunuz gibi kötü yönetilirse en geç 1-2 sene içinde TR de değişikliğe gider.Yani seyirci kalmaz müdahale eder.Yılda 4 milyon motor yapıp satan adam için yıllık 3-5 bin adet çok büyük rakam değil.Bajaj TR de Avrupa piyasasına ısınıyor bence, bu Hero içinde geçerli. Bu iki firma büyük rekabet içinde.Afrika, güney amerika pazarı ve sonunda Avrupadalar.
bakın bajaja laf söylemiyorum. hint malları japonlar kadar iyiler. kawasakiye motor yapan bi firma bu..
teknolojilerine lafım yok. kendim hint malı kullanıyorum.
fakat 7 bin lira gibi bir satış fiyatı ile pazara gireceksiniz. + kuralkan ile muhattap olacaksınız. + hyosung geçmişi belli.
ben kobay olmayalımdan kastım budur.
motor blogu farklı sistem su sogutmalı 3 bujili. kanuni servisleri hyonun v motorundan anlamıyorlar. enjeksiyonlu oldugundan haberleri bile yok. karbüratörlü sanıyorlar.
yarın motora bişi oldugu zaman arkasında duracak firma lazım.
değerli arkadaşım, adamların hedefi 3-5 bin değil.. açıkça ifade ediyorlar; önümmüzdeki 4 sene içinde TRdeki motosiklet pazarının %25 ini ve 6 sene içinde de hakimiyetini elde etmek için geldiklerini söylüyorlar. yani bahsettiğimiz rakamlar 3-5 bin değil 30 bin ile şu an için 50 bin arasında değişiyor. unutmamak lazım ki, burada ürettikleri motorları avrupaya ihraç edecekler ve bu durum da bahsedilen sayının çok artması anlamına geliyor. ayrıca bu adamlar avrupa piyasası gibi kalitenin yüksek, koşulların zor olduğu bir piyasayı hedeflemeye başladılarsa ve ciddi de para yatırıyorlarsa bence inanmamızı gerektiren şeyler vardır. ben belki en fazla 7 bin kaybederim - ki ben o motoru 3 bine satıyorum dersem kapıda kuyruk olur- fakat bu adamlar milyon dolarlardan bahsediyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------
bunu genelleyerek size müjde verebilecek bir durumum yok ama burada yani manisada yamaha + kanuni + bisan bayiliklerini elinde bulunduran şirket bayiliği aldı. bu üçünün servisi ve ustaları aynı; 4. olarak gelecek olan bajaja da aynı ustaların aynı fiziki mekan içinde bakacağı söylendi. darlık oluşabilir, yoğunluk oluşabilir fakat tecrübesiz, birşeyden anlamayan ustalar, motorun yapısından anlamayacaklar diye birşey yok bence. şu ana kadar yamahayı gerçekten iyi idare ediyorlardı ki ben bajajın çok da komplike bir motor yapısı olduğunu düşünmüyorum. işin içine kuralkan girdiğinde biraz huzursuz olduğunuzu ve endişeye kapıldığınızı anlıyorum ama hintliler de akılsız tayfa değiller, bunu mutlaka bir şekilde sağlam kazığa bağlamışlardır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------
3 bin tl lik bir motordan bahsediyoruz, ne kadar teknolojisi olabilir ki... 3 buji için basit bir ateşleme ünitesi yeterli... ssanki katalitlik konvertör içinde yakıt atığı kontrol ünitesi felan mı var :D onun dışında motorda çok ahım şahım bir özellik yok bence... suda çalışıyormuş, egzosu alttaymış, nitorx varmış vs vs.. bunlar çok yeni icat edilmiş şeyler değil ki... gözümüzde büyütmeyelim, sonuçta bunun gerçek fiyatı 3 bin tl karşılığı hint parası.. o da vergi, kazanç vs dahil... benim işime geliyor, o nedenle almayı düşünüyorum o ayrı bir konu ama onu alma sebebim teknolojisi değil. inanıyorum ki teknoloji olarak şu an kullandığım scooterın yanına yaklaşamaz.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)