Dışarda CF Moto diye geçiyor sanırım.
Naked in videosu nu gördüm tuning izlerken.
Dışarda CF Moto diye geçiyor sanırım.
Naked in videosu nu gördüm tuning izlerken.
O 650 touring'e o parayı verecek adam. Zaten onu almaz.En kötü 23.300 TL 'ye NC700X alır.
Ama Mondial'i cesareti için tebrik etmek gerekir.
20.000TL verip Mondial marka bir touring makine alacağıma aynı parayla ikinci el, düşük kilometreli bir Honda Deauville alırım.. Gerçekçi olun. 150cc'lik motor yapmak da satmak da kolay. Fiyatını düşük koyarsın, olur. Ama 650cc touring yapmak her babayiğidin harcı değildir. Bunun enjeksiyonu var, ABS'si var, immobilizer'ı var.Bu segmentte yıllardır üretilen motorlarda bile hala kronik problemler var. Müthiş bir ar-ge departmanın bile olsa, bu markayla bu fiytala bu motorları satamazsın.
650 likler bazı forumlarda (ispanyol) okuduğum kadarı ile kawasaki er6n in ilk nesil motor bloğuna sahipmiş enjeksiyonlu 64 hp ve 62nm tork...
O paraya herkes 2 el nc 700 , er6, fazer, cbf 600 , devaluve aldı şimdiden :d
Satamayacagı halde getiriyor bilerekten fakat cinlide 200 cc den gayrısı yalan ..
bir mondial sahibi olaraktan gurur duydum şahsen...
Pahalıda olsa çin klasmanında bir ilk...
2014 Motosiklet kullanıcıları için güzel bir yıl olacağa benziyor.Herkesin gönlündeki motosiklete sahip olması dileği ile.
Bana kalırsa mondial kendide biliyor bu fiyata 600 cc satamayacağını amaç reklam yapmak olabilir.
Bizim Xtreme 250 ler gibi bir parti[~20tane) satarlar sonra ne gerisi gelir ne yedek parçası. Aman bu tuzağa düşmeyin.
600 cc'lerin çok satmayacağı kesin. İnceleme videolarına göre motor kötü bir motor değilmiş, hatta fiyatına göre gayet iyi olduğunu söylüyorlar. Bu arada Avustralya'daki fiyatı 6500 Avustralya doları falan. Bizdeki fiyat anormal değil bence ama en azından birkaç ay 15 bin altı fiyattan satılsa tanıtımı için iyi olurdu. Mondial bu motorları satabilemek istiyorsa şehir şehir dolaşıp test organize etmeli. Denemeden kimse o kadar parayı bağlamaya cesaret etmez.
BAKIN BU KONUDA YAZMIŞTIM YİNE YAZIYORUM
Mondial bu 650 lik nakedi getirtsin yemin ediyorum ilk ben alacam
aha buraya yazıyorum o parayı da veririm
youtube yi izleyin cf moto da hiç problem yaşayan yok
mondial geçen sene ilk getireceğim dediğinden beri bütün yabancı forumlardan bakıyorum
halen problem bildirmediler halen sorun bildiren yok
kawasakinin 300 lük dandik motoruna 7550 avro
hyosung 250 13 bin olmuş
en dandik 250 lik 11 bin tl
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
CF moto firmasının ürettiği 650 cc motorun teknik özellikleri: 60 bg 9000 d/dk;56nm 7000d/dk.
akla ziyan modeller...bugünlerimide görecektim lan... GS bizi yense bu kadar şaşırmazdım...
Kawasaki ER6N 2006 yılında çıktı ilk defa, halen kullanmakta olduğum kasadır kendisi, 72 beygir ve 66nm torku vardır. Bu arada söylemek istediğiniz eğer motor bloğunu komple almışlar ise, kawa bu modelde henüz motor bloğu değiştirmedi, 3 farklı nesil er6 var ve 3ünde de aynı blok var, dolayısıyla halen ürettiği bloğu bu adamlara vermeleri mümkün değil bence, ha adamlar çaldı ya da esinlendiyse orasını bilemem
Aşağılamak için söylemiyorum kesinlikle ama xj6n 19300 lira, MT 07 gelirse o da 19 civarında olacak sanırım, 16 lira gibi bir fiyata bunu alacağıma ya 3 lira falan daha koyar diğerlerinden alırım, ya da diğerlerinin temiz ikinci ellerinden alırım.
En azından kendini kanıtlamış modeller. Daha ne oldum demeden 16 liraya motor satmaya kalkmayı mondial için gereğinden fazla cesur ve anlamsız buluyorum.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
600 cc ve üstü dedikmi 4 silindir gelir akla ve o 4 silindirin güçü , güzel sesi gelir.2 silindir mantığını hala anlamış değilim.Ucuz ve az yaksın diye yapıyorlar sanırım ve çok satılmıyor.
2 silindirin en büyük avantajı düşük devirlerde vermeye başladığı torkudur, bunu 600 cc bir 4 silindirde bu kadar düşük devirlerde bulamazsın, 600 cc bir 4 silindiri hızlı yürütmek için hep devirli kullanmak zorundasın, 2 silindirde böyle kullanmana gerek yok çünkü düşük devirlerde de canlıdır, düşük devirleri de güçlü olan bir 4 silindir istiyorsan genel olarak 1000 cc ve üzerindeki 4 silindirlere bakmak lazım. Mesela 900 hornet o açıdan çok mantıklı bir makina, hem 4 silindir hem de fazlasıyla torku var, hem de 6500 gibi düşük bir devirde o 90 küsürlük torkunu verir. Bildiğim hiçbir 600lük 4 silindir böyle bir tork veremez, verebildiği torku da 9-10 bin devir civarlarında verirler genelde ki bu da motorun verimli devirlerinin bu civarlarda olduğunu gösterir.
Sonuç olarak karakterleri çok farklı iki motor tipinden bahsediyoruz. 2 silindir günlük kullanım için daha uygun bir motordur, özellikle şehiriçinde, trafikte daha avantajlıdır.
Ben şunu merak ediyorum kim bu 20.000 tl yi verecek olan !? , bence ona ödül verilmeli !
bu motor lar için en uygun fiyat naked = 15.000 touring = 17.000 bu fiyatı geçtiği anda seçenek çoğalıyoki hepside büyük markalar.
Er6 Serisi bile 20 Bin liraya alına biliyorken kim mondialin 60 Hp motoruna 17,20bin tl vercek şaşarım .
Naked 12 bin Tourıng 14 bin gibi bişey olsa 3,5 alan çıkardı ama bu fiyatlara çok zor Özellikle
20 bine ER6,XJ6,NC serileri alınbilirken
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)