Bunlarda fotorealistik görüntüler,daha iyisini yaptıkça paylaşacağım...
Bunlarda fotorealistik görüntüler,daha iyisini yaptıkça paylaşacağım...
ellerinize sağlık çok güzel duruyor hava kanalları açılsa biraz daha iyi olur mesela ducati 1198 de lambanın altında ki yerler gibi bunada hava kanalcığı açılabilir
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
Kafa grenajı pek bi ayrıntıdan yoksun gibi.. onun dışında kuyruk ve sele gayet şık
Ben jack'in kalın bağırsağıyım..
Çalışmaların güzel olmuş. Özgün tasarım herzaman iyidir. Fakat bunları yaparken amerikayı baştan keşvetmeye gerek de yok. Geçen çiziminde olduğu gibi bir superbike için bence çok geniş bir tasarım olmuş. Deponun etrafındaki eğer şasinin kendisi ise çok tombul ve ağır görünüyor. Bu da grenajları büyütüp balina kasa bir motor ortaya çıkartıyor. Buna karşılık kıç çok ince kalıyor tabi. Benim görüşüm önce şasiye biraz el atman olacaktır.
R1
1000RR
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Yorumlar için teşekkür ederim arkadaşlar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
Yorumunuz ve verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim bahsettiğiniz gibi şasi biraz hantal oldu,ağır kasaları sevdiğim için böyle denedim,ama değişikliğe gidebilirim,daha hafif ve estetik bir şasi ile grenaj yapabilirim.
Yeni görüntüler ekliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------
Rendering gayet başarılı olmuş.
Önceden de dediğim gibi seri üretim bir motorun şasisini birebir çizip üzerine tasarım yaparsanız standartlara uygun muhteşem bir motor çıkabilir. Şasi motorun en önemli parçası , kafadan çizmekle pek olacak iş değil. Üzerinde büyük mühendislik var. Ama standart bir şasi alıp , hatta motorunu da üzerine oturttuktan sonra üzerine istediğiniz oynamalarla yeni tasarımınızı giydirebilirsiniz. Çok çekici ve standartlara daha uygun olacaktır.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Çizimlerin çok güzel Tebrik ediyorum.Bu çalışmanın eksileri şunlar o grenajlar çok büyük geniş ve kuruk kısmı incecik...o grenaşlar çıkartıldığında cbr125 in eski kasası gibi bir cılız bir şey çıkaçak ortay ve şasi si çok geniş yani o grenajlar biraz daha içeriye doğru olsaydı daha güzel olurdu kuyrukla uyumlu olurdu...böyle öncen çok büyük bi motor arkadan bakıldığında incecik cılız bir motor gibi duruyor bu yumu bi şekilde senin tutturacağına inanıyorum.Ve arka jantın çapı çok geniş öne göre gözüme çapı büyük geldi onuda biraz daha uyumlu hale getirisen süper olur .+ larımı - lerimi söyleyin demişsin darılmaca gücenmece yok ben ney gördüysem onları söyledim.
[I][U][B]Motosiklet = Doğa üstü bir güçtür....[/B][/U][/I]
ben beğenmekle beraber biraz olumsuz yorum yapıcam
motor üzerinde parçaların diğer parçalarla orantılarına bakıyormusun,
eğer bu motoru gerçek dünyada üretmeye kalkarsak,
mesela depoya oranla oturağın küçücük kaldığını görebiliriz,
yada arka dişli zincir takımını miniminnacık olarak karşımızda buluruz.
tekerlerin kalınlığına bakarsak eğer aynalar sinek gibi kalır gibime geliyor.
ama güzel bir çalışma, uğraş verilmiş,emeğine sağlık
gösterge ve far dizaynı cok hosuma gitti.gostergede kullanılan renkler hoş olmus
şahsi fikrim madem bu kadar geniş karenajlı bi tasarım yapıyosunuz o halde sürücünün dizleri karenajın içinde kalacak şekilde olması aerodianmik açıdan daha başarılı olmaz mı?
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
Motorun tasarimina baktigimda bana ilk hatirlatan YK2 MTT ve Ducati Desmosidici
Program kullanma yeteneginiz cok basarili , bunu belirtiyim. Sunum gucu cidden iyi
Sadece bazi teknik konular gozunuzden kacmis. Onlari duzeltir iseniz, daha gercekci duracak.
Kenar grenajlarin sasinin altina inmesi lazim. su andaki tasarimda kullanicinin dizleri o grenajlara degecek. Ozelikle virajda knee down yaparken sorun yaratacak.
On fren ile arka fren kaliperleri ayni boyda, bu normalde boyle degildir. Sanirim copy paste yaptiniz. Arka fren kaliperleri her zaman daha ufaktir. Ayrica kaliper sabitleme noktasiniunutmussunuz. Kaliperin sasiye bagli olmasi gerekiyor.
Yan air intake bosluklarini biraz fazla birakmisiniz. Bu motoru yandan gelen ruzgarlarda olumsuz etkileyebilir. O alanlarda kucuk turbulans lar yaratir.
Gidon kismi Crown diye adlandirdigimiz kisim cidden buyuk. Motora gereksiz agirlik yukleyecektir.
Arka disli sanirim 12 filan Pek gercekci durmuyor. Arka disliyi buyultun mutlaka.
Yaptiginiz islerin telif hakkini almayi unutmayin. Bunlari yurt disi ureticiler ile paylasin. Kendinize guvenin , dogru yoldanisiniz
Tebrikler
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Teşekkür ederim,genellikle ince kuyruklu modellerin ilgi gördüğünü düşünüyorum,hatta bazı sitelerdede karşılaşmıştım,aynı şekilde bu sitede de hayabusa için tasarlanmış ince kuyruk tasarımlarını da incelemiştim,kendi tercihimde hep bu tip motorlar oldu,Yıldırım Z1'in de kuyruğu nu bu tarzda tasarladım,ancak kuyruğu biraz daha büyültebilirim,eleştiriniz için tekrar teşekkür ederim,seviyeli şekilde yapılan eleştirilere kim darılırki?ayrıca memnun olurum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------
Çok teşekkür ederim,beğendiğinize çok sevindim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------
Evet,değişiklik yapabilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------
Öncelikle güzel eleştiriniz için çok teşekkür ederim...
Çalışma konusunda eksik parçaların farkındayım,bu eksiklikler çok zamanımı alacağı için öncelikli olarak tasarımı ortaya çıkarmaya çalıştım,bütün parçaları en küçük ayrıntısına kadar modelleyebilirim,ayrıca autocad ile de son noktayı koyabilirim ama bunun için üretilmesi lazım,yani anlatmak istediğim üretimi yapılacakki bende rahat rahat zaman ayırıp,her hafta herşeyiyle yeni bir motorsiklet tasarımı çıkarayım,malesef imkan veren olmayınca belli bir yere kadar gidiyor,öte yandan yaptığım çalışmaların telifini almakta baya masraflı iş,okadar çok tasarım varki kafamda,hangi birine başlayacağımı şaşırıyorum,zamanla yapıp paylaşmak istiyorum ama telifini almayıncada paylaşamıyorum,bu işi elimin kalem tuttuğu günden beri yapıyorum ve Allah izin verirse ömrümün sonuna kadar da yapmak istiyorum ama malesef herşey istediğimiz gibi olmuyor,sağlık olsun.
Gidon topuzları haricinde gayet güzel olmuş kardeşim, hangi programı kullandın çizimde?
---İTÜ Makina Mühendisliği 2009---
2009-2010 UYARI Model Uydu Takımı
2010- ? ITU Formula SAE Takımı
24 ayar görüntüsü
https://www.sinansengul.com/
Bu renderları alabilmek için min. bilgisayar donanımı ne olmalıdır.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)