tekerin düz bassın kazasız belasız kullan işallah hayırlı olsun
tekerin düz bassın kazasız belasız kullan işallah hayırlı olsun
körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır
Bu nedir ya Hayırlı olsun hocam,kazasız belasız kullanırsınız inşallah.Allah nazarlardan saklasın
@Syanur,
benim mv agusta takıntım olmasaydı eğer, alacağım tek motosiklet D.Panigale olurdu!
Haa tabi Panigale altımda çok ufak kalırdı oda ayrı... tabiri caizse kompakt modellerde jokey gibi olmak gerekiyor.
F4'te ise boy-kilo orantısı çok önemli! ne çok uzun, ne çok kısa, ne çok kilolu, ne çok zayıf!
neyseki corsacorta'nın avantajı öhlins ttx arka maşayı sertlik ve yükseklik vanalarından ayarlayabiliyorsun, ön takımıda aynen...
en önemliside ayarlanabilir pegler yapılmış!
Hayırlı olsun. Tek kelimeyle muhteşemm.
Kim olduğumu biliyormusun ? O zaman sus dalgana bak !
Tasarım güzelmiş
Çoooooook güzel alet, hayırlı olsun, güle güle kullan!
Kimimiz hayal ederiz kimimiz yaşarız. Allah herkeze hayellerini yaşamayı nasip etsin.
Tekeriniz her zaman düz bazsın.
Asayiş berkemal
Panigale acayip bişey zaten... Yani yakından görmedim ama motor bloğunun yabancıların tabiri ile "stress component" yani bir nevi şasenin bir parçası olarak kullanılıyor olması devrim denilebilecek bir girişim. Nasıl tasarlamışlar, nasıl etmişler bilemiyorum. Ayrıca Ducatilerin genelde "AT" gibi olduğu söylenirdi(diğer 100liklere göre). Gerçi geçende bende 1098 gördüm, pek de okadar büyük değildi. Ama ZX10a göre büyük kalıyordu biraz doğrusu. Panigale nekadar küçük bilemiyorum ama gereğinden fazla hafif olduğu doğru. Yani gereğinden fazla derken güç/ağırlık oranı ciddi yüksek kalıyor rakiplerine göre...
Önceden de bahsetmiştim, Ducatinin 1250cc lik motor yapma planı var. Yani bir sonraki model için konuşuyorum. Şu ankiler 1200cc. SBK yarışları kurallarına göre Süpersport da, 4silindir 600cc, 3 silindi 675cc, 2 silindir 750cc kapasiteye sahip olabilir. Üst sınır bu. Yani 1 silindir yerine %12,5 fazla hacim kullanabiliyorsun. Aynı durum SBK için geçerli değil. Daha önceleri Ducati 2 silindirli olmasına rağmen +100cc hakkına sahipti(yinede şampiyon olabiliyorlardı -T.bayliss sağolsun ). Ama kendi iddialarına göre %25 fazla hacime sahip olmalılar. Yani 1250cc. Şuanda 1200cc için izin veriliyor Ducatiye. O yüzden 1098cc modelinden 1198cc modeline geçildi ve şimdi de 1199 modeli çıktı. Eğer 1250cc için izin koparabilirler ise yeni modelinde epey güçlü bişey görecez demektir. +50cc nin suyunu sıkar bu adamlar. Ama bu olay gerçekleşmezse, 1200cc de saymaya devam edecekler demektir. Çünkü yarışlara katılamayacak seri üretim bir SS motor üreteceklerini sanmıyorum doğrusu.
#sürenadam
Öncelikle hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Ön takım tam hayal ettiğim gibi nefis . Ba arada bir tur atabiliyomuyuz
o ne loooo
marka manyaklıgını demekki bırakmamız gerekiyo,dunyada daha ne guzellikler varmısss........
Dilim,sen benim hem servetim, hem felaketimsin.
Beni abad edende sensin berbat edende....(Mevlana)
@luthier76
Sn. Bahadır bey Bu size gelsin, resimde niye yoksun deme
Resimler biraz ev hali, garaj dağınık ve uykusuz-sinirli-stresli-salaş durumdayım,
Herkese Sevgiler...
İyi günlerde kullanmanız dileğiyle,Allah kazasız,belasız,güzel günlerde kullanmayı nasip etsin,hayırlı olsun..
Maşallah DAYI OĞLU BU KAÇ BASIYOR
MT-İSTANBUL Dikkatli sür, insanın yedek parçası yoktur....ÖNCE GÜVENLİK
Bu motormu?... Motorsa bizimkiler ne?....
Kazasız belasız... Hayırlı olsun....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Glock gule gule kullan , MV Agusta kusacaksin yakinda, yanliz resimde arkadaki Ducati Posterine de dikkat derim. Halen icinde bir Ducati kalmis senin....
Bu arada biraz kilo vermez isen sana Ohlins 46 DRS Heavy Duty suspansiyonu onerecem.
Saka bir yana her gun zevkin ile binmek nasip olsun. Kazasiz belasiz , koleksiyon harika gidiyor bence.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Sen bu konularda çok detaylı bilgiye sahipsin doğrusu ben o kadar anlamıyorum fakat hacmi yükseltselerde Panigale üzerinden devam eder Corse diye çıkarırlar onuda ATIYORUM... Desmosedici nasıl olucak çok merak ediyorum asıl??? Ducati'nin pist-yarış politikasında alacağı vardır, doğrudur izin verilse F1 Ferrariden'de farkı kalır mı bilemiyorum... ama şunu söyleyeyim, İtalyan motosikletleri pahalıda olsa (TR için konuşuyorum) diğer japon ve almanlara göre yinede normal.
Güzel güzel Sn Deniz Bey Maşallah
HARİKASIN! bu gidişle aynen dediğine katılıyorum! kilo verir vermez ilk işim hayalimde ki tulumu alıp California SBS organizasyonuna katılmak olacak. Ducatiyi posterde seviyorum, henüz yeltenmek istemem, cesaretim yok! MV'den devam etmek mantıklı geldi, panigale de alabilirdim ama tadını alabilir miydim MV'ye oranla orası muallak... Denemek lazım tabi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------
Çok teşekkür ediyorum Bahadır Bey Sizinde resimlerinizi görücez elbet.
Deniz bey bütün foruma orjinali olmasada birer tane maketinden aldırcaksınız bu gidişle
Hayırlı olsun tekeriniz düz bassın, kırmızı beyaz müthiş
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)