MT Motosiklet Güvenli Sürüş Eğitimi Köşesi Açıldı
-
Merhaba MT üyesi motosiklet severler,
Bu günden itibaren ;
Güvenli sürüş hakkında merak ettiğiniz her soruyu bu başlık altına yazabilirsiniz ,dilim döndüğünce cevaplamaktan mutluluk duyacağım.
Sevgilerimle
Öncelikle ben kimim ;
Okan Sinan Ocan
1969 yılında Ankara’da doğduğu günden beri motosiklet üzerinde yaşayan. Kendini gerçek anlamda motosiklete adamış, ailesinde 2. Nesil bir motosiklet sürücüsüdür.
Çocukluğunda motosikleti sadece bir ulaşım aracı olarak görmüş ve 20 yaşına dek gerçek anlamda motosiklet ile tanışmamıştır.
2009 yılında 40 yaşında ve yaklaşık 20 senedir ve yüzbinlerce km den sonra motosiklet kullandığını sanmaktayken Murat Denizhan’ın kapalı alan eğitimine katılmış ve o gün öğrenecek çok şeyi olduğunu farkettikten sonra kendini motosiklet eğitimi almaya adamıştır. Kısa sürede de eğitmenlik seviyesine ulaşmıştır. Eğitimin bitmediğine inanarak, yeni nesilleri yetiştirirken bir yandan kendini geliştirmeye devam etmektedir.
Eğitim geçmişi, Akreditasyon ve Sertifikalar
2009 Murat Denizhan GS-2, GS-3 İstanbul kapalı alan eğitimleri
2010 Rahmi Barutçu , Eskişehir ADAC ve yol paket eğitimi
2010 Murat Denizhan GS-2 GS-3 Antakya kapalı alan eğitimi
2011 Uğur Ertekin , Antakya ART Master eğitim programı
2011 Uğur Ertekin , İzmir RoSPA testi. RoADAR üyeliği.
2011 RoSPA (İngiltere) İleri Seviye Sürüş Eğitmen eğitimi programı , RoSPA Gold dereceli Advanced Instructor (İleri Seviye Sürüş Eğitmeni).
2011 MotoPsych Rob Smith (İngiltere) Sürüşe Başlangıç eğitmenliği programı , Sürüşe Başlangıç eğitmeni.
2011 MotoPsych Rob Smith (İngiltere) kapalı alan hakimiyet eğitmenliği programı , Kapalı alan hakimiyet eğitmeni.
2012 IAM (İngiltere) üyeliği John TAYLOR İstanbul.
2012 IVV ve DIAMOND Temel Başlangıç eğitmen akreditasyon programı.
2012 IVV ve DIAMOND Kapalı Alan Hakimiyet eğitmen akreditasyon programı.
2014 California Superbike School (Keith Code) İstanbul Park.
2015 Clement DUVAL dar alan manevra eğitimi FRANSA.
Kendisi halen OSOCAN Riders eğitmeni olarak OSOCAN ekolüne uygun standartlarda eğitim vermektedir.
Reklamlar
-
hayırlısı olsun yalnız 48 dakika olmasın videolar bu işler bellimi olur belki senide severiz
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
Motosiklet Eğitmeni
-
Hayırlı olsun umarım buradan herkesin işine yarayacak birşeyler çıkar.
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
-
Hayırlı olsun.
-
hayırlı uğurlu olsun, süper başlık...
şimdiye kadar eğitime gelen ve yetkinliğini gördüğünüz kişilere motor önerisi olarak üst cc lerden başlamasını salık verdiğiniz oldu mu? örneğin mt07 al gibi...
ben şimdiye kadar motor almadım hala araştırma aşamasındayım...sırasıyla, ekipman ı dizmeye başladım-ehliyetimi aldım-turing in ücretsiz eğitimine katıldım -motoru almaya tam karar verdiğim zaman gs1 e katılmayı düşünüyorum motoru eğitim sonrasında alırım.
türkiye şartlarında üst cc lerin güvenlik açısından daha dolu olduğunu düşünüyorum, siz ne düşünürsünüz?
teşekkürler
-
hayırlı olsun okan sinan hocam...
-
Üstad hemen abone oldum bu konuya. Hayırlı olsun tüm motorculara.
-
potasyum adlı üyeden alıntı
hayırlı uğurlu olsun, süper başlık...
şimdiye kadar eğitime gelen ve yetkinliğini gördüğünüz kişilere motor önerisi olarak üst cc lerden başlamasını salık verdiğiniz oldu mu? örneğin mt07 al gibi...
ben şimdiye kadar motor almadım hala araştırma aşamasındayım...sırasıyla, ekipman ı dizmeye başladım-ehliyetimi aldım-turing in ücretsiz eğitimine katıldım -motoru almaya tam karar verdiğim zaman gs1 e katılmayı düşünüyorum motoru eğitim sonrasında alırım.
türkiye şartlarında üst cc lerin güvenlik açısından daha dolu olduğunu düşünüyorum, siz ne düşünürsünüz?
teşekkürler
Merhabalar,
Yapılan istatistikler 24 yaş ve sonrasında motosiklet ile ölümle sonuçlanan kazalarda büyük azalma gösteriyor. Bu sebeple Avrupada uygulanan ve bizde de yeni yürürlüğe giren yasa ile 24 yaş ve üzeri yeni başlayan sürücü adayları için cc sınırı bulunmuyor.
Ben kendi adıma özellikle İstanbul-Ankara v.b. büyük şehirlerde yaşayan 24 yaş üzeri sürücü adayları için ilk motor olarak 20-50 hp arası motorlar öneriyorum . Bu tür motorlar trafikte diğer araçlardan kaçabilecek ataklığa ve son hızlara sahipler. 24 yaş altı sürücüler için ise yasal sınırlamalar mevcut ve bende bu sınırlamaları destekliyorum.
MT-07 kesinlikle başlangıç motoru değil , hatta ikinci motor olmak için bile fazlası ile agresif . Mümkünse üçüncü motor olarak düşünülmeli.
Büyük cc motorların güvenlik açısından daha dolu olması sadece teknik bir ayrıntıdır. Motosikleti güvenli veya güvensiz yapan en önemli faktör sürücüdür. Bu nedenle motoru büyütmek yerine eğitiminizi ilerletmeniz çok daha doğru bir seçenektir.
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
Merhaba ) sizi ilk motorcu abimlerimden (izmir balesinden süha abi başta olmak üzere) duymuş sonrada ilk kez yüzünüzü 100km frenleme videonuzda görmüştüm. Göründüğünüz gibi burada da paylaşmcı olmanız ne kadar güzel... Profesyonel bisikletten gelme motorcu olarak o kadar uzun süre hiç sağa sola bakamadan kendimce yol aldım ki (aklın dengenin yolu bir aslında ama )sizin videonuzu izledikten sonra ahah benim yolumu! izleyen bir fren tekniği varmış dedim. siz / ben /ve bu yazıyı okuyabilen herkes için ders ve öğrenmenin sonu yok ama iyi ki varsınız
-
Karşılık beklemeden verdiğüniz ve vermek istediğiniz katkılat önemli. En üste sabittlenmesi gereken ve takip edilecek bir konu. Soru-cevaplar bir çok arkadaşa yol gösterecektir diye ümit ediyorum.
-
oocan adlı üyeden alıntı
Merhaba MT üyesi motosiklet severler,
Bu günden itibaren ;
Güvenli sürüş hakkında merak ettiğiniz her soruyu bu başlık altına yazabilirsiniz ,dilim döndüğünce cevaplamaktan mutluluk duyacağım.
Sevgilerimle
Öncelikle ben kimim ;
Okan Sinan Ocan
1969 yılında Ankara’da doğduğu günden beri motosiklet üzerinde yaşayan. Kendini gerçek anlamda motosiklete adamış, ailesinde 2. Nesil bir motosiklet sürücüsüdür.
Çocukluğunda motosikleti sadece bir ulaşım aracı olarak görmüş ve 20 yaşına dek gerçek anlamda motosiklet ile tanışmamıştır.
2009 yılında 40 yaşında ve yaklaşık 20 senedir ve yüzbinlerce km den sonra motosiklet kullandığını sanmaktayken Murat Denizhan’ın kapalı alan eğitimine katılmış ve o gün öğrenecek çok şeyi olduğunu farkettikten sonra kendini motosiklet eğitimi almaya adamıştır. Kısa sürede de eğitmenlik seviyesine ulaşmıştır. Eğitimin bitmediğine inanarak, yeni nesilleri yetiştirirken bir yandan kendini geliştirmeye devam etmektedir.
Eğitim geçmişi, Akreditasyon ve Sertifikalar
2009 Murat Denizhan GS-2, GS-3 İstanbul kapalı alan eğitimleri
2010 Rahmi Barutçu , Eskişehir ADAC ve yol paket eğitimi
2010 Murat Denizhan GS-2 GS-3 Antakya kapalı alan eğitimi
2011 Uğur Ertekin , Antakya ART Master eğitim programı
2011 Uğur Ertekin , İzmir RoSPA testi. RoADAR üyeliği.
2011 RoSPA (İngiltere) İleri Seviye Sürüş Eğitmen eğitimi programı , RoSPA Gold dereceli Advanced Instructor (İleri Seviye Sürüş Eğitmeni).
2011 MotoPsych Rob Smith (İngiltere) Sürüşe Başlangıç eğitmenliği programı , Sürüşe Başlangıç eğitmeni.
2011 MotoPsych Rob Smith (İngiltere) kapalı alan hakimiyet eğitmenliği programı , Kapalı alan hakimiyet eğitmeni.
2012 IAM (İngiltere) üyeliği John TAYLOR İstanbul.
2012 IVV ve DIAMOND Temel Başlangıç eğitmen akreditasyon programı.
2012 IVV ve DIAMOND Kapalı Alan Hakimiyet eğitmen akreditasyon programı.
2014 California Superbike School (Keith Code) İstanbul Park.
2015 Clement DUVAL dar alan manevra eğitimi FRANSA.
Kendisi halen OSOCAN Riders eğitmeni olarak OSOCAN ekolüne uygun standartlarda eğitim vermektedir.
Öncelikle böyle bir girişimde bulunduğunuz için kendi adıma teşekkür ederim, çoğu eğitmen forumlarda fazla dolaşmıyorlar, en azından bu kadar lisanslı belgeli bir eğitimciden bu forum aracılığı ile bilgi alabilecek olmak müthiş birşey, iyi çalışmalar...
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
Hayırlı olsun . 2011 deki Eskişehir deki festivalde tanismistik. O zaman da uzun konuşmalarimiz oldu. Çok faydalı oldunuz foruma teşekkür ederim
-
sürücü kursunda motosiklet eğitimi alırkan kaza yaptım
arkadaşlar selam sizin tecrübelerinizden yararlanıp fikir almak istiyorum
bi kac ay önce yamaha virago 535 aldım ve daha önce motor deneyimim yok kursa yazıldım kursun son eğitim gününde pist alanındakı arabaya yandan carptım çünkü hocanın ilgisizliği yüzünden bu kaza oldu ve ambulansla hastaneye kaldırıldım bilekte doku zedelenmesi oluşmuş.neticede 1 hftaya kadar iyileşirim ama kurs sahibi kazadan 1 gün sonra gireceğim sınavın haliyle kaza sebebiyle iptal olduğunu ama 70 tl direksiyon sınav ücretini tekrar ödemem gerektiği ve 3-4 saat tekrar ders içinde ektradan 150 tl ödemem gerektiği söyledi, bende kaza yaptğımı motorun 5bin tl üzenrdeki masrafı olduğundan onları zor durama soktuğumdan ses etmedim.diyorum ki hocasını beğenmediğim yerden 150 tl verip 3-4 saat yeniden dersmi alayım yoksa 530 tl verip(iki gün eğitim) kocaeilnde hondanın ileri sürüş eğitiminemi katılayım siz olasanız kendi motorununzu sürmek için kendinize ve kurs hocasına güvenmiyorsanız ama nakit sıkıntınızda varsa,fazladan 400 tl verip (honda güvenli sürüş 2) eğitimine katılırmısınız yoksa aynı kurstanmı direksiyon sınavı için hazırlanırsınız?? çok arada kaldım dostlar tavsiyenize ihtiyacim var?
-
Öncelikle geçmiş olsun
Hiç düşünmeden Hondaya gitmenizi öneririm. Tayfun hocanın liderliğindeki ekip müthiş işler yapıyorlar. Ancak kayıtlar çok çabuk dolabiliyor eğer yer bulamazsanız Hondada uzun yıllar eğitmenlik yapmış Aydın Korkmaz ve Murat Denizhan hocalarımız da cbf 150 ler ile aynı eğitimi veriyorlar. Tekrar geçmiş olsun.
-
İlk kez böyle bir eğitmenden hem de "bedavadan" eğitim desteği vaadi görüyorum. geçenlerde yüklenen frenaj videonuzu da izledim sıkılmadan, aldığım eğitimi doğru uyguladığımı anlamış oldum videonuz sayesinde.
Kendi bloğumda da yazıp dururum hep, eğitim de eğitim diye tutturanlar neden en azından temel ve teorik eğitimi ücretsiz paylaşmazlar diye. Gördüğüm kadarıyla siz bu işe soyunmuşsunuz, tebrik ve teşekkür ederim hocam. Özellikle bu işe yeni başlayacak arkadaşlar başta olmak üzere hepimize büyük faydanız dokunacağına inanıyorum.
Herkesin herbokolog olduğu bir toplumda, profesyonel eğitimli birinin gönüllü olarak ve cesaret gösterip böyle açık bir mecradan bu işe soyunmasına ancak şapka çıkartılır.
Bence sadece size sorulacaklara değil, kendi açacağınız konu başlıklarıyla da bilgiler verebilirsiniz tıpkı o frenaj videosu gibi, eminim çok daha faydalı olacak ve her eğitim konusu için ayrı bir başlık açılıp arandığında daha kolay bulunması sağlanacaktır.
Hatta MT Yönetiminin yerinde olsam adınıza özel bir köşe açarım ve orada eğitim yazı, video ve paylaşımlarınızı yayınlarım moderatörü de kendiniz olursunuz. Bu çok daha faydalı olur bence.
Tekrar tebrikler ve başarılar dilerim. Başka eğitmenlerden de benzeri karşılıksız katkılar bekliyoruz. Haa bu arada ben de eğitmenim deyip birbirinize girmeyin ama, burası bu konuda biraz fazla heyecanlı bir mecra da.Hatta helecanlı ve saygısız bazı arkadaşların size yapacağı hadsizlikleri dikkate almayın derim şimdiden, var çünkü öyle aklıevveller, her ne kadar kendilerinin farkında olmasalar da.
Başarılar dilerim.
NOT: Bu arada tamamen kişisel meraktan soruyorum, zamanında HONDA GS2 eğitimi almıştım, o zaman adaşım bir Çağrı Hoca vardı, kendisi şu an nerelerde ne yapmaktadır acaba? Tanıyor musunuz bilmem ama Aydın Hoca tanıyordur sanırım çünkü yanlış hatrımda kalmadıysa Çağrı ve Aydın hoca beraber çalışıyordu o eğitimde, Aydın Hocayı frenaj videosunda görünce tanıdık geldi o yüzden. Bahsini ettiğim dönem 2007 filandı. Çağrı Hoca da çok başarılı bir hoca idi.
-
İlgilendiğiniz ve vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. Bende konunun takipçisiyiz.
-
Eğitmenlerin bedava hem yazılı hem de görsel içerik sağlamalarını taktir ediyoruz.
Başlık yürüsün…
Bir eğitmen “Ben IAM testinde sürdüğüm gibi sadece IAM testinlerinde sürdüm.” demişti. Kast ettiği şey motoru hızlı ve devirli kullandığıydı. Diğer zamanlarda bu testteki kadar hızlı gitmediğini ifade etti. Genel güvenlik ve ileri sürüş ilkelerine her zaman uyduğu ancak sadece bu testlerde daha yüksek bir akıcılık beklendiği gibi bir ifade olarak kullandı sanırım. Yani kesinlikle ben sadece testlerde ileri sürüş yapıyorum gibi bir anlam yoktu. Yine de eğer her zaman IAM (veya RoSPA) testindeki gibi sürmeyeceksek bu ileri sürüş testlerini hedeflemeye gerek var mı?
Bu testler, sürüş becerilerini geliştirmek, güvenli ve ileri bir sürücü olmak isteyen yol sanatı kafasındaki sürücüler için güzel hedefler midir?
Bağlantılı olarak, eğitimi anlamlı bulmayan, her şeyin tecrübeyle kazanılabileceğini düşünen, çok tecrübeli olan ama yol eğitimi almamış bir sürücü, her zaman sürdüğünden daha yavaş sürse güvenli ve ileri bir sürücü olur mu?
Benzer şekilde, ileri sürüş testlerindeki akıcılığı sağlayamasa da az buçuk yol eğitimi almış bir sürücü genelde gideceğinden yavaş gitse, olması gereken sürüşü sağlamış olur mu?
Bir a sürücüsü, b eğitmeninden yol eğitimi aldığı esnada c sürüşünü yapıyor ve 55 puan alıyor. Aynı a sürücüsü birkaç gün sonra x eğitmeninden de yol eğitimi alarak z sürüşünü yapıyor ve 40 puan alıyor. 20 puan en iyi 80 puan ise en kötü puan olduğuna göre aradaki 15 puanlık fark bir hayli çok.
Toplam puanın anlamı bakımından ele aldığımızda 55 alan sürücü ile 40 alan sürücü arasında bir hayli fark var. Sürücünün her zaman aynı sürüşü yapmayacağı (ölçmeci tabiriyle bireyin anlık durumundan kaynaklı hata), puanlayıcılar arası farklılıkların olabileceği, sürüşü etkileyen diğer etmenlerin de bulunabileceği göz önüne alınsa bile büyük bir fark.
Bu durumda, daha az puan veren yer daha iyi ya da kötü bir eğitim yeridir denebilir mi?
Aynı puanlama sistematiğini kullanan yerlerden alınan puanların bu denli farklı olmasının özel bir sebebi var mı, yoksa sadece beklendik bir farklılık mıdır?
Bu durumu, garip karşılamalı mıyız?
Puan veren bir eğitmen puanı verirken önce genel olarak sürücüye bir toplam puan biçip sonra bu puanı yapacak şekilde 20 bileşene ayrı ayrı puan mı verir? Yoksa 20 bileşene ayrı ayrı puanı verip ardından toplam puanın anlamını düşünmeden toplam puanı mı alır?
Genel olarak yol eğitimlerinde puan verilmesi kişilerin sürüşlerinde geliştirilmeye açık yerleri görmeleri açısından faydalı mıdır, yoksa puan gereksiz midir?
Güvenli ve ileri sürüş eğitimleri alacak olan insanlar puan veren yerleri tercih etmeleri için veya oralardan kaçınmaları için gerekçeler neler olabilir?
-
Cloud adlı üyeden alıntı
İlk kez böyle bir eğitmenden hem de "bedavadan" eğitim desteği vaadi görüyorum. geçenlerde yüklenen frenaj videonuzu da izledim sıkılmadan, aldığım eğitimi doğru uyguladığımı anlamış oldum videonuz sayesinde.
Kendi bloğumda da yazıp dururum hep, eğitim de eğitim diye tutturanlar neden en azından temel ve teorik eğitimi ücretsiz paylaşmazlar diye. Gördüğüm kadarıyla siz bu işe soyunmuşsunuz, tebrik ve teşekkür ederim hocam. Özellikle bu işe yeni başlayacak arkadaşlar başta olmak üzere hepimize büyük faydanız dokunacağına inanıyorum.
Herkesin herbokolog olduğu bir toplumda, profesyonel eğitimli birinin gönüllü olarak ve cesaret gösterip böyle açık bir mecradan bu işe soyunmasına ancak şapka çıkartılır.
Bence sadece size sorulacaklara değil, kendi açacağınız konu başlıklarıyla da bilgiler verebilirsiniz tıpkı o frenaj videosu gibi, eminim çok daha faydalı olacak ve her eğitim konusu için ayrı bir başlık açılıp arandığında daha kolay bulunması sağlanacaktır.
Hatta MT Yönetiminin yerinde olsam adınıza özel bir köşe açarım ve orada eğitim yazı, video ve paylaşımlarınızı yayınlarım moderatörü de kendiniz olursunuz. Bu çok daha faydalı olur bence.
Tekrar tebrikler ve başarılar dilerim. Başka eğitmenlerden de benzeri karşılıksız katkılar bekliyoruz. Haa bu arada ben de eğitmenim deyip birbirinize girmeyin ama, burası bu konuda biraz fazla heyecanlı bir mecra da.Hatta helecanlı ve saygısız bazı arkadaşların size yapacağı hadsizlikleri dikkate almayın derim şimdiden, var çünkü öyle aklıevveller, her ne kadar kendilerinin farkında olmasalar da.
Başarılar dilerim.
NOT: Bu arada tamamen kişisel meraktan soruyorum, zamanında HONDA GS2 eğitimi almıştım, o zaman adaşım bir Çağrı Hoca vardı, kendisi şu an nerelerde ne yapmaktadır acaba? Tanıyor musunuz bilmem ama Aydın Hoca tanıyordur sanırım çünkü yanlış hatrımda kalmadıysa Çağrı ve Aydın hoca beraber çalışıyordu o eğitimde, Aydın Hocayı frenaj videosunda görünce tanıdık geldi o yüzden. Bahsini ettiğim dönem 2007 filandı. Çağrı Hoca da çok başarılı bir hoca idi.
Merhabalar
Öncelikle bir konuda düzeltme yapmak durumundayım. Türkiyede eğitim veren değerli hocalarımızın teorik eğitimleri ücretsizdir (istisnalar olabilir).Ücretsiz eğitim videoları da aynı şekilde. Pek çok değerli hocamızın bilgi dolu videoları benden çok önce yapıldı ve yayınlandı. Hatta bazıları MT nin derinliklerinde biryerlerde bulunmakta.
Hocalarımızın hakkını teslim etmek lazım. Benim farkım sadece bilgiyi ayağınıza getirmek oldu. Aslında sizler bilgiyi aramalı ve ulaşmalısınız, bize göre çok şanslısınız elinizin altında internet gibi bir bilgi denizi var.
Çağrı hocayı tanımıyorum ama Aydın hocaya soracağım.
Sevgilerimle
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------
Merhabalar,
Ben puanlama sistemine kökten karşı bir eğitmenim. Sürüş sonrası puansız raporlama çok daha sağlıklı bir yöntemdir.
IAM veya RoSPA teslerinde yasal hızlarda sürebilirsiniz. Kimse sizden yüksek hız beklemez. Nereden mi biliyorum??? Her iki testi de yasal hızlarla geçtim ve en iyi puanları aldım. Akıcılık ile aşırı hız maalesef karıştırılan kavramlar yasal sınırlar içerisinde de gayet akıcı bir sürüş yapılabilir.
Sevfilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
Motosiklet Eğitmeni
Degerli arkadaslar öncelikle yeni forumumuz olan Motosiklet Egitimi herkese hayırlı olsun. Okan hocanın gayretleriyle olustugunu düsündügüm bu forumun yapılanmasiında destek veren MT yönetimine de bravo diyerek bir baslangıç yapayım.
Yaklasık 10 yıldır bu foruma üyeyim bir çogunuz beni taniyorsunuz. Yine de kısaca kendimden bahsedeyim.
Okan hocam ile yasıtız. Fransa’da yasıyorum.Motosiklet kullanmaya çok küçük yasta basladim. Saniyorum 40 senedir motosiklet üzerindeyim ve motosiklet kullanmaya basladıgım ilk 10-15 sene haricinde hiç kazam yok. Tabi pistte yaptıklarımı saymazsak.
Daha önce yaptıgım kazalarda genellikle küçük cc motosikletlerle aptalca yaptıgım seyler ve egitimsizlik nedeniyledir.
Neyseki sonradan aklım basıma geldi ve egitimin önemini fark edip kendimi gelistirmek için buldugum her kapıyı asındırdım.
Kullanıcı adımın altında motosiklet egitmeni yazıyor bu teknik olarak dogru fakat benim egitmenlik olayımı Okan hoca ile karıstırmayın çünkü içerik olarak biraz farklı mecralardayız ve üstelik ben uzunca bir süredir egitmenlik yapmıyorum.
Benim egitmenlik sertifikam daha çok sürücü kurslarında kolayca is bulmamı saglayan bir belge. Yani 3 harflilerden degilim.
Sürücü kursu dışında test pilotluğu ve pist sürüşü ve eğitmenliği konusunda eğitim aldım ve bu işi de 5 yıl kadar yaptım.
Motosiklet NET benim kilometrelerce uzak olduğum vatanımla aramda bir köprü. Bu nedenle çok önemsediğim bir mecra. İçerisinde olduğum 10 yıl boyunca faydalı olmaya çalıştım. Bunun karşılığını da saygı ve sevgi şeklinde gördüm.Bundan sonrada elimden geldiğince faydalı olmaya devam etme gayretinde olacağım.
Özet olarak burada geçimini sağladığı, bir meslek olarak yaptığı halde bilgilerini paylaşmaktan imtina etmeyen Okan hocaya destek ve sürüsünüze katki saglamak amacıyla bulunuyorum.
Merak ettiğiniz, anlatılmasını istediğiniz konuları özel mesaj yoluyla bana ya da Okan hocaya iletirseniz biz de güzel bir yol haritası çıkarır ve Motosiklet Eğitimi forumunda bunları başlıklar halinde paylaşırız.
Hepinize hayırlı forumlar dilerim.
Ufak Ufak baslayalim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler