Kenan Sofuoğlu Moto2 de 6. Yarışına Çıkıyor
Reklamlar
-
05 Haziran 2011, 14:54
#21
Takımı için de kötü bir gün oldu bugün, 2 pilotları da yarış dışı kaldı.
Reklamlar
-
05 Haziran 2011, 14:57
#22
Umutluydum Kenan için. Önceki yarışlarda da yaptı bunu, iyi giderken bi noktada çok zorluyo ve kaza yapıyo.. Takımının da 2 yarışçısı, yarış dış kaldı. Üzüldüm, umarım bi sakatlıkları yoktur.
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
05 Haziran 2011, 15:00
#23
Çok yazık oldu. İyi bir performans gösterdi yarış boyunca. 3 olduktan sonra biraz daha kontrollü olsaydı podyum görecekti. Viraj içinde fazla hızlı kalıp öndeki Simone ye arkadan çarparak hem onu hem de kendini yarış dışı bırakmış oldu.
Amerikan futbolunda bir laf vardır: "Fazla çaba hata doğurur" Biraz daha serinkanlı düşünebilse geçiş hamlesini daha uygun bir pozisyonda deneyebilirdi ama sanırım o motivasyonda tamamen fazla adrelanin etkisiyle sağlıklı düşünemedi.
Her iki yarışçı için de çok yazık oldu çünkü ikisi de podyum görecek durumdaydılar.
-
05 Haziran 2011, 15:01
#24
Kenanın kazasında hatalı olan kim?
-
05 Haziran 2011, 15:02
#25
Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı
Kenanın kazasında hatalı olan kim?
Kenan...
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
05 Haziran 2011, 15:04
#26
metci adlı üyeden alıntı
Kenan...
belki taraflı yaklaşıyor olabilirim ama benim gördüklerimden çıkardığım öndeki kenanı sıkıştırdı kenan da fren yapmayınca böyle oldu?
-
05 Haziran 2011, 15:06
#27
Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı
belki taraflı yaklaşıyor olabilirim ama benim gördüklerimden çıkardığım öndeki kenanı sıkıştırdı kenan da fren yapmayınca böyle oldu?
Ben kenan çok hızlı girdi diye gördüm. Arkadan çarpınca öndekine kaza yaptırdı kendisi de kurtaramadı..
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
05 Haziran 2011, 15:09
#28
my91 adlı üyeden alıntı
Ben kenan çok hızlı girdi diye gördüm. Arkadan çarpınca öndekine kaza yaptırdı kendisi de kurtaramadı..
Kendi çizgisini koruduktan sonra hızlı olup olmaması bir şey değiştirir mi?
-
05 Haziran 2011, 15:15
#29
aslında kendini toplamıştı simon düşerken. frenleme yapıp kumluğa gireceğine dip gaz yapıp tekrar piste doğru atması lazımdı kendini..
-
05 Haziran 2011, 15:16
#30
Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı
Kendi çizgisini koruduktan sonra hızlı olup olmaması bir şey değiştirir mi?
viraja dönemeyeceği kadar içten ve hızlı girdi. Simone hızını düşürüp,tüm dönüşlerde yapıldığı gibi, hafif dıştan içe doğru girdi viraja.. Görüntüyü yüklüyorum , netim çok kötü yüklenmedi bi türlü
20 dk.dır bekliyorum iptal oldu yükleme.. neyse
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
05 Haziran 2011, 15:25
#31
Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı
belki taraflı yaklaşıyor olabilirim ama benim gördüklerimden çıkardığım öndeki kenanı sıkıştırdı kenan da fren yapmayınca böyle oldu?
Bence Simone önde olmanın avantajıyla her zaman yapıldığı gibi virajı içten kapattı ve savunmasını yaparak Kenan'ın geçmesine izin vermedi, Kenan da buna boyun eğerek fren mesafesini korumalı ve daha sonraki turlarda tekrar atak yapmayı denemeliydi ama acele etti diye düşünüyorum.
-
05 Haziran 2011, 15:27
#32
my91 adlı üyeden alıntı
viraja dönemeyeceği kadar içten ve hızlı girdi. Simone hızını düşürüp,tüm dönüşlerde yapıldığı gibi, hafif dıştan içe doğru girdi viraja.. Görüntüyü yüklüyorum , netim çok kötü yüklenmedi bi türlü
20 dk.dır bekliyorum iptal oldu yükleme.. neyse
Teşekkür ederim açıklama da yeterli oldu. zaten sinirden tekrarını izleyemedim birkaç kez izleyip bu sonuca vardıysan haklısındır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:25 ----------
dreamdark adlı üyeden alıntı
Bence Simone önde olmanın avantajıyla her zaman olduğu gibi virajı içten kapattı ve savunmasını yaptı, Kenan da buna boyun eğerek fren mesafesini korumalı ve daha sonraki turlarda tekrar atak yapmayı denemeliydi düşünüyorum.
İşin doğrusu kurallara pek hakim değilim. Hem kuralları öğrenmek hem de suçu simone'a atmanın bir yolunu bulmak için sordum bu soruyu Açıklamalar için teşekkür ederim
-
05 Haziran 2011, 15:28
#33
-
05 Haziran 2011, 15:32
#34
-
05 Haziran 2011, 15:32
#35
Niiyetim Kenanı suçlamak değil, ama biraz geç firen yaptı bence. Virajdan hızlı çıkıp geçmeyi planlamış da olabilir. Saliseler var ortada çarpmasa kurtarsa onuda geçerdi bence. :::(((
-
05 Haziran 2011, 15:34
#36
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
05 Haziran 2011, 15:39
#37
my91 adlı üyeden alıntı
Ki dikkatimi bişey çekti şimdi. Kenan virajlara hızlı girip , sonralarda arka tekeri kaydırarak giriyor viraja. Bu viraja giriş öncesinde sağ ayağını açmış, yani fren üstünde değil.
Görüntülerde de biraz belli oluyor sanırım.
Ama zaten orada fren yapması uygun olmayabilir diye düşünüyorum. Çünkü apex'e girmek üzere o noktaya kadar çoktan fren yapmış olması gerekmez mi? Motor da hafif yatmış, o noktada yapacağı fren düşmesine sebep olmaz mı?
-
05 Haziran 2011, 15:42
#38
Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı
Ama zaten orada fren yapması uygun olmayabilir diye düşünüyorum. Çünkü apex'e girmek üzere o noktaya kadar çoktan fren yapmış olması gerekmez mi? Motor da hafif yatmış, o noktada yapacağı fren düşmesine sebep olmaz mı?
Evet haklısın ona dikkat etmemişim. Motor yatıkken sıkıntı olacaktır. Genelde sınır noktasında fren yapıyo kenan. Hızlı girip tekeri kaydırarak son noktada yapıyor diye öyle demiştim
33 KDC 64
Mustafa YERLİKAYA B rh+ /İTÜ Uçak Mühendisliği-2009
-
05 Haziran 2011, 15:46
#39
-
05 Haziran 2011, 15:46
#40
my91 adlı üyeden alıntı
Ki dikkatimi bişey çekti şimdi. Kenan virajlara hızlı girip , sonralarda arka tekeri kaydırarak giriyor viraja. Bu viraja giriş öncesinde sağ ayağını açmış, yani fren üstünde değil.
Görüntülerde de biraz belli oluyor sanırım.
Kenan'ın viraja girerken ayağını açması geç frenaj yaptığına delalet , yani geçmek için ataktaymış ancak açı daraltılmış
ayak açarak geç frenajın ilk olarak Rossi tarafından kullanan bir taktik olduğunu hatırlıyorum , geç frenaj yaptığında ayağını açarak arkadaki kaymayı kontrol ettiğini ayrıca hava direncini arttırarak fren bab-ında yavaşlamaya destek olarak kullandığını sanıyorum...
şansını denemiş ya kendisi ya ikisi düşecekken ikisinin birden düşmesini tercih etmiş/istemiş gibi görünüyor...
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler