Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kenan Sofuoğlu, İspanya'da 16. oldu - Moto2

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
     
    Kenan Sofuoğlu, NTV Spor'dan canlı yayınlanan Moto2'nin İspanya Grand Prix'ini 16. sırada tamamladı.

    Moto GP'nin bir alt dalı olan Moto2'de 2. ayak koşusu İspaya'daki Jerez Pisti'nde gerçekleştirildi.

    Kenan Sofuoğlu, 12. sırada başladığı yarışmayı 16. sırada bitirdi.

    Öte yandan İspanya koşusunu Sped Master takımından İtalyan Andrea Iannone kazandı.

    Sezonun 3. ayak koşusu ise 24 Nisan'da Japonya'daki Twin Ring Motegi Pisti'nde gerçekleştirilecek.

    Kaynak NTVspor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Kenan 10. sıradayken önünden 3 kişi düştü Kenan'ın 7 bilemedin 8. olması lazım 12. oldu lanet yönetmen tabi arka sıraları göstermiyor ki görelim neler oluyor oralarda

    ee sonra baktık 14. ve sonlara doğru 16. oldu öyle sert bir yarış da değildi , motor üzerinde yapılan ayarları beğenmemiş itiraz etmiş ama bu şekilde kullanmasını istemişler acaba gıcıklığına mı yaptı diye düşündüm...
    hayırlısı diğer yarışlara ...
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  3. #3
    emre_tnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    yeşilli bi motor vardı .şase ayarları süperdi galiba adam açık ara birinci oldu.. kenanın motoundaki ayarları depiştrsnler ,motoru viraj sonrası hızlanmıyor
    Kahya Motorumu Hazırla Çıkıyorum!

  4. #4
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Moto2'de kullanılan motorların (engine) hepsi aynı. CBR 600RR motorunun biraz modifiye görmüş halleri. Ancak şasiler farklı. Farklı üreticiler var ve bir yarış takımıysanız gidip o üreticiden parayı bastırıp şasiyi alıyorsunuz. Ancak burada nasıl bir takım olduğunuz devreye giriyor. Çünkü şasi üzerinde değişiklik yapabiliyorsunuz. Eğer imkanları müsait (zengin) bir takımsanız şasiyi geliştirmek için daha fazla eleman alabilir veya parayı bastırıp (evet, yine) doğrudan üreticiden teknik destek sağlayabilirsiniz. Moriwaki, Suter, Motobi, Kalex gibi farklı üreticiler, hatta kendi şasisini kendi yapan takım (tech3) bile var.

    Kenan'ın kullandığı Suter şaside sorun var deniyor. Bakıyoruz, moto2'de en yaygın şasi bu. Ayrıca son yarışta ilk 2 gelen pilotlar Suter kullanmış. Bu iki pilot sezonun ilk yarışında da 2. ve 3. gelmişler zaten. Bu açıdan bakarsak şaside sorun yok gibi görünüyor. Ancak geçen sezonun sonlarında sürekli ilk beşte olan Scott Redding ve Kenan gibi pilotlar da aynı şasiyi kullanmalarına rağmen bu sezon kaybedenleri oynuyorlar. Benim anladığım kadarıyla Moto2'de 2. sezona girilirken hem şasilerde hem de lastiklerde yapılan değişikliklere bazı takımlar hiç ayak uyduramadı ve/veya şasilerini tedarik eden üreticilerden bazı sebebplerden dolayı (maddi de dahil) teknik destek alamıyorlar.

    İlk iki yarış sonunda Kenan'ın önünde bitiren ve Kenan'ın 10 kere cebinden çıkaracağı -başta Michele Pirro olmak üzere- bir sürü adam var. Umarım takım motoru bir an önce toparlamayı başarır. Çünkü Kenan'a çok yazık olacak.

    Son olarak şunu ekleyeyim. Yağmurun yağması olayı biraz piyangoya çevirdi MotoGP yarışında görüldüğü gibi. Zemin kuru kalsaydı sanırım Kenan ilk 10'a girecekti yarışta. Dolayısıyla (2 yarış sonunda puan alamamış olsa da ) bir miktar umut var önümüzdeki yarışlar için.


    Bu arada yarışın başlangıcında Kenan'ın yine o alışık olduğumuz müthiş startlardan birini çıkarıp 12.'likten ilk viraj çıkışına kadar 7.'liğe tırmandığını hatırlatalım Yani yetenek olduğu yerde duruyor, bir yere gitmedi. Sorun motorda.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  5. #5
    cbr1100 xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    şişli
    Motosikleti
    SUZUKİ HAYABUSA 2021 BLACK EDİTİON
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Moto2'de kullanılan motorların (engine) hepsi aynı. CBR 600RR motorunun biraz modifiye görmüş halleri. Ancak şasiler farklı. Farklı üreticiler var ve bir yarış takımıysanız gidip o üreticiden parayı bastırıp şasiyi alıyorsunuz. Ancak burada nasıl bir takım olduğunuz devreye giriyor. Çünkü şasi üzerinde değişiklik yapabiliyorsunuz. Eğer imkanları müsait (zengin) bir takımsanız şasiyi geliştirmek için daha fazla eleman alabilir veya parayı bastırıp (evet, yine) doğrudan üreticiden teknik destek sağlayabilirsiniz. Moriwaki, Suter, Motobi, Kalex gibi farklı üreticiler, hatta kendi şasisini kendi yapan takım (tech3) bile var.

    Kenan'ın kullandığı Suter şaside sorun var deniyor. Bakıyoruz, moto2'de en yaygın şasi bu. Ayrıca son yarışta ilk 2 gelen pilotlar Suter kullanmış. Bu iki pilot sezonun ilk yarışında da 2. ve 3. gelmişler zaten. Bu açıdan bakarsak şaside sorun yok gibi görünüyor. Ancak geçen sezonun sonlarında sürekli ilk beşte olan Scott Redding ve Kenan gibi pilotlar da aynı şasiyi kullanmalarına rağmen bu sezon kaybedenleri oynuyorlar. Benim anladığım kadarıyla Moto2'de 2. sezona girilirken hem şasilerde hem de lastiklerde yapılan değişikliklere bazı takımlar hiç ayak uyduramadı ve/veya şasilerini tedarik eden üreticilerden bazı sebebplerden dolayı (maddi de dahil) teknik destek alamıyorlar.

    İlk iki yarış sonunda Kenan'ın önünde bitiren ve Kenan'ın 10 kere cebinden çıkaracağı -başta Michele Pirro olmak üzere- bir sürü adam var. Umarım takım motoru bir an önce toparlamayı başarır. Çünkü Kenan'a çok yazık olacak.

    Son olarak şunu ekleyeyim. Yağmurun yağması olayı biraz piyangoya çevirdi MotoGP yarışında görüldüğü gibi. Zemin kuru kalsaydı sanırım Kenan ilk 10'a girecekti yarışta. Dolayısıyla (2 yarış sonunda puan alamamış olsa da ) bir miktar umut var önümüzdeki yarışlar için.


    Bu arada yarışın başlangıcında Kenan'ın yine o alışık olduğumuz müthiş startlardan birini çıkarıp 12.'likten ilk viraj çıkışına kadar 7.'liğe tırmandığını hatırlatalım Yani yetenek olduğu yerde duruyor, bir yere gitmedi. Sorun motorda.
    Katılıyorum...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler