Kenan Sofuoğlu ilk Moto2 yarışını 5. tamamladı
Reklamlar
-
Motosiklet Eğitmeni
Eurosport 1 saat kadar önce Gp yarislarinin tekrarini verdi.
Ben de oturup dikkatle izledim.
Ilk izlediginde heyecandan bir suru sey kaçiriyor insan.
Öncelikle Kenan'i kutluyorum tabi ki.
Allah'im sag salim, kazasiz belasiz bitirse! dedigimiz bir yarisi 5. sirada tamamladi.
Ilk defa katildigi bir mecrada büyük basari.
Son virajdan biraz hizli çikabilse, 3. olacakti, büyük sanssizlik.
Yarisi yorumlayalim biraz.
Kenan çok iyi çikis yapti.
Daha sonrada hiç zorlanmadan liderligi aldi ve fark atti.
Daha ilk turdan itibaren Kenan sol gidonu tokatlamaya basladi.
Orada bir problem oldugu belliydi ama ne oldugunu anlayamadim.
Ilk görüsmemizde soracagim tabi.
Bu problem Kenan'in hizini kesmedi fakat.
Peki neden 5. oldu?
Hem de uzun sure farkli onde oldugu halde.
Gp motorlarini pek tanimiyorum.
Bu nedenle ancak iskembeden yorum yapabilirim.
Kenan'in yavaslamasinin sebebi gidon kolu, ya da debriyaj maneti olamaz.
Belki orada pitle iletisimi saglayan aygitlar vardir ve teknik problem çikarmis olabilir.
Onu da sormak lazim.
Eger öyle degilse, problem lastiklerin bitmesi bence.
Buraya tiklayip kullanilan lastigi görebilirsiniz
Link verdim boyutu dusurup, ayrintilari bozmayayim diye dusundum.
Neyse, sonuç itibariyle amaç;
Kenan'in GP2 de kendini gostermesi, takimlarin dikkatini çekmesiydi.
Sadece takimlarin degil, tüm dünyanin ilgisini çekmeyi basardi.
Artik keyifle gelen teklifleri degerlendirecek.
Ama iste hep bir sanssizlik var.
GP2 takimlarinin hemen hepsi maddi krizde.
Bakalim ne olacak?
Insallah hersey istedigi ve hak ettigi sekilde gelisir.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Reklamlar
-
kenanın yarıştıgı motorun markası neydi?
-
Tabiki de sol kol kenanın yavaşlamasına sebep olmadı. Sadece mekanik anlamda sorun yaratsaydı virajlarda motoru kontrol ederken zorlanır ve vakit kaybederdi. Ancak sol kolda bulunun her ne aparat var ise motorun özellikle düzlükte yavaşlamasına sebep oldu. Viraj çıkışı demiyorum, özellikle düzlüteydi sorun. Asıl sorunu bu olarak gördüm ben.
Ha bir de lastikler de kenanın beklediğin daha çabuk aşınmış çünkü ilk defa kuru-yumuşak lastik denedi. neler olacağını bilmeden yapılmış bir seçimdi. Lastik sorununu bir miktar tolere edebildi kenan ancak başka bir sorundan dolayı düzlükte resmen keklik gibi avlandı rakiplerine...
T0LGA adlı üyeden alıntı
Syanur kardeşim yorumuna aynen katılıyorum.Gerçekten bende şaşırdrım Toni Elias,Alex de Angelis.Bunlar motoGp pilotlarıydı ama kenan ilk defa katıldığı yarıştı tokatladı.Bu yapabilecek bence bi Rossi bi kenan başka pilot tanımam
( Rossi'nin 10 1 desteği kenan'da olsa çok daha farklı olur orası ayrı. ) Ayrıca yarışı ispanyol tv'sinde izledik orda motor sporlarına değer veriliyor gerçekten..Bizde yarışın ortasında reklam veriyolar
) Bu arada download linkini verirsen sana zahmet bizde indirelim
[COLOR="Silver"]
Rossi'yi korku sardı şimdiden ßence
Uploaded with
ImageShack.us
Bende tam bu resimi diyordum...
Artık rossi mi dersin stoner mı dersin bilmiyorum ama Kenanın yaptığını insan evladı yapmaz... Şahsen oradaki diğer pilotların yerinde olmak istemezdim. Nekadar tırt adamlar ile dolu olduğunu da gördük. Daha yarış bitmesine kaç tur varken tur bindirmeler başladı. İddialı pilotlara gelince onlar için de farklı bişey diyemiycem. Kenanla bütün mücadelelerde en fazla 2-3 viraj dayanabildiler...Sanki Moto2 motorlarını tasarlayan adam gelmiş de öğrencilerine ders veriyormuş gibiydi. Özellikle mücadelelerde gerek savunma gerekse atak yapmak için viraj giriş ve çıkışlarında nekadar farklı bir çizgi izlediğini dikkatle tekara tekrar izledim. Adam resmen ben başkayım diyordu...Diğer pilotların mücadelelerini izlediğimde resmen acemi gibi kaldılar kenanın yanında... En güvendiğim 3 isimden(De angelis, Elias ve İanone) sadece İanone hakkatten hakettiği gibi yarıştı. Onun da hakkını yememek lazım. 34~36.sıradan başladığı yarışı az daha kazanıyordu...
Buarada sana özelden atarım linki. İsteyen varsa özelden bana yazsın arkadaşlar, buradan link veremiyoruz...
-
Kenan'ın galibin 2.9sn. gerisinde bitirdiği yarışla ilgili iki şeyi belirtmeden geçemeyeceğim.
1) Adı sanı duyulmamış bir pilot tur farkı yerken Kenan'ın 2 saniyeden fazla zamanını çaldı. Pist görevlileri bu pilota neredeyse yarım tur boyunca mavi bayrak sallamadılar.
2) Kenan 26 turluk yarışın ilk turundan beri sol gidon kolundaki bir sorundan (takımın açıklamasına göre gevşekmiş ve serbest hareket ediyormuş) dolayı zaman kaybetti. 26 turda 2.9 saniyeden daha fazla zaman kaybettireceğini söylemek yanlış olmaz. Kenan'ın aşırı aşınan arka lastikten dolayı da zaman kaybettiği doğru, ancak gidon kolundaki sorun tarihi bir zafer elde etmesini engelledi.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
GT! ...
-
Shrieker adlı üyeden alıntı
Kenan'ın galibin 2.9sn. gerisinde bitirdiği yarışla ilgili iki şeyi belirtmeden geçemeyeceğim.
1) Adı sanı duyulmamış bir pilot tur farkı yerken Kenan'ın 2 saniyeden fazla zamanını çaldı. Pist görevlileri bu pilota neredeyse yarım tur boyunca mavi bayrak sallamadılar.
2) Kenan 26 turluk yarışın ilk turundan beri sol gidon kolundaki bir sorundan (takımın açıklamasına göre gevşekmiş ve serbest hareket ediyormuş) dolayı zaman kaybetti. 26 turda 2.9 saniyeden daha fazla zaman kaybettireceğini söylemek yanlış olmaz. Kenan'ın aşırı aşınan arka lastikten dolayı da zaman kaybettiği doğru, ancak gidon kolundaki sorun tarihi bir zafer elde etmesini engelledi.
ilk yadığına katılmıyorum çünkü gözden kaçırmışsın galiba. Kenan o sürücüyü yakaladığı virajdan beri mavi bayrak sallanmaya başlandı. En sonunda start düzlüğünde kenan tur bindiridi ve düzlüğün sonundaki görevli resmen "yeter, allah belanı vermesin!" dercesine bayarağı sallıyordu Neyseki kazasız belasız atlattı, ben de çok stres yapmıştım..
İkinci söylediğine tamamen katılıyorum. Düzlükte çok belli oluyordu durum ve ayrıca bir ara motoru stop etti o ilk viraj çıkışında. Ama takımı da suçlamamak lazım çünkü yarış öncesi fena bir kaza geçirmiş. Hatta ucuz atlatmış, bu soruna bile şükretmek lazım belkide...
-
106GT! adlı üyeden alıntı
Full Race için teşekkürler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:56 ----------
Yarış öncesi videolarda da Kenan'ın yüzü hiç gülmüyor ve sanki giderilemeyen sıkıntıların yada tam olarak yetiştirilemeyen ayarların farkında gibi sanki. Ne dersiniz?
-
Motosiklet Eğitmeni
Evet arkadaslar, an itibariyle ögrenmis bulunuyorum.
Kenan'in gerilere dusmesinin sebebi lastiklerin erken bitmesiymis.
Ne yazikki kuru zemin lastikleriyle antreman yapma firsati hiç bulamamis.
Sanssizliga bakin ki yaris günü pist kurudu.
Eh yine de elinden geleni yapti.
Bir dahakine kupa kaldirirken gorecegiz insallah.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
kenan onlara önümüzdeki sezon tozunu yutturur teknik sebeblerden dolayı 5. gelmesini babası açıkladı kısmet sabotaj a uğradı yani
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler