Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Kenan Sofuoğlu ilk Moto2 yarışını 5. tamamladı

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Eurosport 1 saat kadar önce Gp yarislarinin tekrarini verdi.
    Ben de oturup dikkatle izledim.
    Ilk izlediginde heyecandan bir suru sey kaçiriyor insan.

    Öncelikle Kenan'i kutluyorum tabi ki.
    Allah'im sag salim, kazasiz belasiz bitirse! dedigimiz bir yarisi 5. sirada tamamladi.
    Ilk defa katildigi bir mecrada büyük basari.

    Son virajdan biraz hizli çikabilse, 3. olacakti, büyük sanssizlik.

    Yarisi yorumlayalim biraz.
    Kenan çok iyi çikis yapti.
    Daha sonrada hiç zorlanmadan liderligi aldi ve fark atti.
    Daha ilk turdan itibaren Kenan sol gidonu tokatlamaya basladi.
    Orada bir problem oldugu belliydi ama ne oldugunu anlayamadim.
    Ilk görüsmemizde soracagim tabi.
    Bu problem Kenan'in hizini kesmedi fakat.
    Peki neden 5. oldu?
    Hem de uzun sure farkli onde oldugu halde.

    Gp motorlarini pek tanimiyorum.
    Bu nedenle ancak iskembeden yorum yapabilirim.
    Kenan'in yavaslamasinin sebebi gidon kolu, ya da debriyaj maneti olamaz.
    Belki orada pitle iletisimi saglayan aygitlar vardir ve teknik problem çikarmis olabilir.
    Onu da sormak lazim.

    Eger öyle degilse, problem lastiklerin bitmesi bence.
    Buraya tiklayip kullanilan lastigi görebilirsiniz

    Link verdim boyutu dusurup, ayrintilari bozmayayim diye dusundum.

    Neyse, sonuç itibariyle amaç;
    Kenan'in GP2 de kendini gostermesi, takimlarin dikkatini çekmesiydi.
    Sadece takimlarin degil, tüm dünyanin ilgisini çekmeyi basardi.
    Artik keyifle gelen teklifleri degerlendirecek.

    Ama iste hep bir sanssizlik var.
    GP2 takimlarinin hemen hepsi maddi krizde.
    Bakalim ne olacak?

    Insallah hersey istedigi ve hak ettigi sekilde gelisir.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    01 Kasım 2010
    Şehir
    nevşehir/avanos
    Motosikleti
    honda cg 125 ' 91 | Honda cbr 125 r ' 2012
    kenanın yarıştıgı motorun markası neydi?

  3. #23
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Tabiki de sol kol kenanın yavaşlamasına sebep olmadı. Sadece mekanik anlamda sorun yaratsaydı virajlarda motoru kontrol ederken zorlanır ve vakit kaybederdi. Ancak sol kolda bulunun her ne aparat var ise motorun özellikle düzlükte yavaşlamasına sebep oldu. Viraj çıkışı demiyorum, özellikle düzlüteydi sorun. Asıl sorunu bu olarak gördüm ben.

    Ha bir de lastikler de kenanın beklediğin daha çabuk aşınmış çünkü ilk defa kuru-yumuşak lastik denedi. neler olacağını bilmeden yapılmış bir seçimdi. Lastik sorununu bir miktar tolere edebildi kenan ancak başka bir sorundan dolayı düzlükte resmen keklik gibi avlandı rakiplerine...

    Alıntı T0LGA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Syanur kardeşim yorumuna aynen katılıyorum.Gerçekten bende şaşırdrım Toni Elias,Alex de Angelis.Bunlar motoGp pilotlarıydı ama kenan ilk defa katıldığı yarıştı tokatladı.Bu yapabilecek bence bi Rossi bi kenan başka pilot tanımam ( Rossi'nin 10 1 desteği kenan'da olsa çok daha farklı olur orası ayrı. ) Ayrıca yarışı ispanyol tv'sinde izledik orda motor sporlarına değer veriliyor gerçekten..Bizde yarışın ortasında reklam veriyolar ) Bu arada download linkini verirsen sana zahmet bizde indirelim [COLOR="Silver"]
    Rossi'yi korku sardı şimdiden ßence


    Uploaded with ImageShack.us
    Bende tam bu resimi diyordum...

    Artık rossi mi dersin stoner mı dersin bilmiyorum ama Kenanın yaptığını insan evladı yapmaz... Şahsen oradaki diğer pilotların yerinde olmak istemezdim. Nekadar tırt adamlar ile dolu olduğunu da gördük. Daha yarış bitmesine kaç tur varken tur bindirmeler başladı. İddialı pilotlara gelince onlar için de farklı bişey diyemiycem. Kenanla bütün mücadelelerde en fazla 2-3 viraj dayanabildiler...Sanki Moto2 motorlarını tasarlayan adam gelmiş de öğrencilerine ders veriyormuş gibiydi. Özellikle mücadelelerde gerek savunma gerekse atak yapmak için viraj giriş ve çıkışlarında nekadar farklı bir çizgi izlediğini dikkatle tekara tekrar izledim. Adam resmen ben başkayım diyordu...Diğer pilotların mücadelelerini izlediğimde resmen acemi gibi kaldılar kenanın yanında... En güvendiğim 3 isimden(De angelis, Elias ve İanone) sadece İanone hakkatten hakettiği gibi yarıştı. Onun da hakkını yememek lazım. 34~36.sıradan başladığı yarışı az daha kazanıyordu...

    Buarada sana özelden atarım linki. İsteyen varsa özelden bana yazsın arkadaşlar, buradan link veremiyoruz...

  4. #24
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Kenan'ın galibin 2.9sn. gerisinde bitirdiği yarışla ilgili iki şeyi belirtmeden geçemeyeceğim.

    1) Adı sanı duyulmamış bir pilot tur farkı yerken Kenan'ın 2 saniyeden fazla zamanını çaldı. Pist görevlileri bu pilota neredeyse yarım tur boyunca mavi bayrak sallamadılar.

    2) Kenan 26 turluk yarışın ilk turundan beri sol gidon kolundaki bir sorundan (takımın açıklamasına göre gevşekmiş ve serbest hareket ediyormuş) dolayı zaman kaybetti. 26 turda 2.9 saniyeden daha fazla zaman kaybettireceğini söylemek yanlış olmaz. Kenan'ın aşırı aşınan arka lastikten dolayı da zaman kaybettiği doğru, ancak gidon kolundaki sorun tarihi bir zafer elde etmesini engelledi.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  5. #25
    106GT! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    16 Fireblade SP Repsol...
    GT! ...

  6. #26
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kenan'ın galibin 2.9sn. gerisinde bitirdiği yarışla ilgili iki şeyi belirtmeden geçemeyeceğim.

    1) Adı sanı duyulmamış bir pilot tur farkı yerken Kenan'ın 2 saniyeden fazla zamanını çaldı. Pist görevlileri bu pilota neredeyse yarım tur boyunca mavi bayrak sallamadılar.

    2) Kenan 26 turluk yarışın ilk turundan beri sol gidon kolundaki bir sorundan (takımın açıklamasına göre gevşekmiş ve serbest hareket ediyormuş) dolayı zaman kaybetti. 26 turda 2.9 saniyeden daha fazla zaman kaybettireceğini söylemek yanlış olmaz. Kenan'ın aşırı aşınan arka lastikten dolayı da zaman kaybettiği doğru, ancak gidon kolundaki sorun tarihi bir zafer elde etmesini engelledi.
    ilk yadığına katılmıyorum çünkü gözden kaçırmışsın galiba. Kenan o sürücüyü yakaladığı virajdan beri mavi bayrak sallanmaya başlandı. En sonunda start düzlüğünde kenan tur bindiridi ve düzlüğün sonundaki görevli resmen "yeter, allah belanı vermesin!" dercesine bayarağı sallıyordu Neyseki kazasız belasız atlattı, ben de çok stres yapmıştım..

    İkinci söylediğine tamamen katılıyorum. Düzlükte çok belli oluyordu durum ve ayrıca bir ara motoru stop etti o ilk viraj çıkışında. Ama takımı da suçlamamak lazım çünkü yarış öncesi fena bir kaza geçirmiş. Hatta ucuz atlatmış, bu soruna bile şükretmek lazım belkide...

  7. #27
    sherrnova - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF250L & Kawasaki Versys 650
    Full Race için teşekkürler...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:56 ----------

    Yarış öncesi videolarda da Kenan'ın yüzü hiç gülmüyor ve sanki giderilemeyen sıkıntıların yada tam olarak yetiştirilemeyen ayarların farkında gibi sanki. Ne dersiniz?

  8. #28
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Evet arkadaslar, an itibariyle ögrenmis bulunuyorum.
    Kenan'in gerilere dusmesinin sebebi lastiklerin erken bitmesiymis.
    Ne yazikki kuru zemin lastikleriyle antreman yapma firsati hiç bulamamis.
    Sanssizliga bakin ki yaris günü pist kurudu.
    Eh yine de elinden geleni yapti.
    Bir dahakine kupa kaldirirken gorecegiz insallah.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  9. #29
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    kenan onlara önümüzdeki sezon tozunu yutturur teknik sebeblerden dolayı 5. gelmesini babası açıkladı kısmet sabotaj a uğradı yani
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler