selçuk sana bir soru çok gezen mi çok okuyan mı...
yada teorimi pratikmi hangisi...
I gOt a GaMe To Win...:bounce:
eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
[B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]
Ertekinim nettin 25.000 devir çevirmiyolar yahu (ama 20.000 çevirmişlikleri var. Hadi senin için 21 olsun )
Güç / ağırlık oranları (motogp vs. F1 için konuşursak) hemen hemen aynıdır ( her ikisinde de sürücü dahil ağırlık). F1 otomobillerinin (veya diğer tek koltuklu yarış otomobillerinin) motosikletlere karşı en büyük avantajı aerodinamik yere basıştır. F1'in motosiklet yarışlarına göre tur zamanı avantajı da buradan gelir. Kanatları sökün, işleri biter.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
keşke pistlerde kasis olsa görürüm o zaman:D f1 i:D
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır...!:cat:
asıl mesele hız yönünden değilde virajlarda dört tekerin daha dengeli ve daha hızlı viraj alabilmesi iki teker bir yere kadar virajda yatabiliyor ama dört tekerlek daha çok yol tutuş sağlıyor ben birkaç yarış izledim motoru sadece virajlarda geçtiler
Yol tutuş üstünlüğü ve aerodinamik olayına bakarsak şaşırılmayacak bir sonuç
sonuç belli de olsa yediremiyor insan yahu
viraj avantajı f1 de olsada izlediğim bir çok videoda bu araçlar en kral motogp yi resmen deliyor üstelik drag kalkışlarda motora nal toplatıyor ne de olsa v8 ve 0-200 3.5 saniye 0-100 değil dikkatinizi çekerim...
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)