Kawasaki MotoGP'den çekildi
Reklamlar
-
Kawasaki, küresel krizi gerekçe göstererek MotoGP'den çekildiğini açıkladı.
Japonya'nın motorsporları sahnesinden çekilen firmalarına Kawasaki Heavy Industries Ltd. eklendi. Honda'nın Formula 1'den çekilmesinden sonra Subaru ve Suzuki'nin Dünya Rallli Şampiyonası'ndan ayrılmasıyla devam edilen süreçte son halka MotoGP'den çekilen Kawasaki oldu.
Kawasaki'nin basın sözcüsü Katsuhiro Sato, "MotoGP'den çekilmeyi Aralık ayından bu yana düşünüyorduk. Son kararımızı verdik" dedi. Sato, ekonomideki belirsizlik ortamının devam etmesi nedeniyle spora geri dönüş konusunda herhangi bir şey söyleyemeyeceğini belirtti.
2003 yılından bu yana MotoGP'de mücadele eden Kawasaki'nin bu alandaki yıllık harcaması 44 milyon dolar civarında. Kawasaki de Honda gibi ABD ve Avrupa'da düşen motosiklet satışlarının çekilme kararında etkili olduğunu söyledi.
Merkezi Hollanda'da bulunan Kawasaki Motors Racing MotoGP'de yarış kazanamadı, en iyi derecesini 2007 Japonya yarışında Randy de Puniet'nin ikinciliği ile elde etti. Geçtiğimiz yıl Valentini Rossi ile şampiyonluğa ulaşan Kawasaki'nin rakibi Yamaha, MotoGP'yi bırakma gibi bir planı olmadığını açıkladı.
true love..
Drift Religion
Reklamlar
-
Yazık oldu Kawasaki'ye ama malesef küresel kriz Motosiklet satışları da düşünce çare kalmadı demekki.Şu motosiklet fiyatlarını'da biraz düşürsünler çmasınlar kriz var dünya'da.
-
bunlar daha yeni uyandı
ben hiç bulaşmadım
biliyordum böyle olacağını
-
Bence sanki bahane arıyorlardıda tam üzerine kriz geldi gibi! Sonuçta Kawasaki MotoGP'deki en zayıf takımdı.İsabet olmuş.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
-
Yamaha sadece YBR 125 satsa bile MotoGP'nin parasını rahatlıkla çıkarır...
Garibim Kawasaki bildiği yolda devem etsin...
[COLOR="Red"][B][I] DoN'T ArGuE WiTH Me...JuST MaKe LoVe...![/I][/B][/COLOR]
-
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
garacava adlı üyeden alıntı
Kawasaki sadece YBR 125 satsa bile MotoGP'nin parasını rahatlıkla çıkarır...
Garibim Kawasaki bildiği yolda devem etsin...
Burda bir espirimi vardı benmi anlamadım ??? YBR 125 ne zmn kawasaki aldı
-
motogp deki başarı motor satmanın ve reklamını yapmanın en kolay yollarından biriyken böyle bir karar çok üzücü herşey para değil renault F1 de birçok takımın yarısı kadar harcama yaparak üst sıralara yarışıyor bu demektir ki kawasaki bu işi beceremiyor.
İki kişinin bindiği motor değildir.
-
-
Merkezi Hollanda'da bulunan Kawasaki Motors Racing MotoGP'de yarış kazanamadı, en iyi derecesini 2007 Japonya yarışında Randy de Puniet'nin ikinciliği ile elde etti. Geçtiğimiz yıl Valentini Rossi ile şampiyonluğa ulaşan Kawasaki'nin rakibi Yamaha, MotoGP'yi bırakma gibi bir planı olmadığını açıkladı.
Arkadaşlar ben Kawasaki'yi ne kadar sevmesem de MotoGP'den çekilmesine üzüldüm, renk katıyordu. Bu işler parayla ilgili, sadece MotoGP'de yer almak için yılda 44 milyon dolar para harcamak kolay değil. Kawasaki diğer markalara nazaran dünyada en az satış yapan marka. MotoGP'nin en güçlü ve en zengin takımı olan Repsol Honda bir gün tek başına kalacak herhalde..
@garacava
Kawasaki sadece YBR 125 satsa bile MotoGP'nin parasını rahatlıkla çıkarır... Garibim Kawasaki bildiği yolda devem etsin...
Kawasaki'nin bunu yapabilmesi için önce Yamaha'yı satın alması gerekiyor
@Murat2100
Moto Gp de bütün süperbike'lerin cc leri aynı deyilmi ? kawasaki neden geride kalıyor acaba
Bu işe kim daha fazla para yatırırsa o kadar başarılı olur.. Tabi ki iş sadece motorun iyi olması ile bitmiyor, motoru süren pilot da önemli.. Kawasaki'nin bugüne kadar hiçbir başarı sağlayamamasının nedeni bence bu işe gereken önemi vermemesi. Eh bu da parayla oluyor, yani bir kısır döngü söz konusu..
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
-
boy adlı üyeden alıntı
Bu işe kim daha fazla para yatırırsa o kadar başarılı olur.. Tabi ki iş sadece motorun iyi olması ile bitmiyor, motoru süren pilot da önemli.. Kawasaki'nin bugüne kadar hiçbir başarı sağlayamamasının nedeni bence bu işe gereken önemi vermemesi. Eh bu da parayla oluyor, yani bir kısır döngü söz konusu..
Tabide şimdi abi 1000 cc motosikleti 1001 yapamazlar parayı motosiklete yatırırken elektronik mekanizmanın ne gibi bir hız yaratabilecegi ortadamı peki ?
evet iyi bir sürücü kawasakiyi ön plana cıkartabilirdi
Seni Sevdimde Ne Oldu Efes Ve Turkcell Zengin Oldu
-
Moderatör
44 milyon dolar dünya çapındaki hiç bir marka için ciddi bir rakam değildir. Çok basit bir reklam için bile milyonlarca dolar hacanıyor. MotoGP'de bir nevi markaların reklamları gibi.. Her yarışta, spikerlerin kawasaki pilotu ikinciliğe yerleşti, honda pilotu bilmem kim oldu, yamaha bu sene bilmemnesini değiştirdi demesi bile reklamdır. O yüzden bunun altında sadece ekonomik krizi düşünmemek, başka nedenlerin olabileceğini de düşünmek gerektiğini düşünüyorum. (Yine ilginç bir cümle kurdum sanki)
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
@Murat2100
Tabide şimdi abi 1000 cc motosikleti 1001 yapamazlar parayı motosiklete yatırırken elektronik mekanizmanın ne gibi bir hız yaratabilecegi ortadamı peki ?
MotoGP motorları 1000cc değil 800cc. Motorun gelişmesinin motor hacmiyle ne alakası var anlamadım. Geliştirlen şeyler sadece elektronik malzemeler değil, örneğin Kenny Roberts senelerdir Honda'nın RC211V motorunu kullanıyor ama şasisini kendi üretiyor. GP'de yarışan hiçbir motor seri üretim değil, her türlü aksamı geliştirmek için uğraşıyorlar senelerdir.
@Lucas
44 milyon dolar dünya çapındaki hiç bir marka için ciddi bir rakam değildir.
44 milyon dolar herkes için ciddi bir rakamdır. Her markanın MotoGP ile ilgili olan kısmı çoğunlukla farklı firmalar ve bütçeleri ayrı. Yani Kawasaki'nin sattığı motorlardan elde ettiği gelirin MotoGP'deki yaptığı ARGE çalışmalarıyla alakası yok. Her markanın belli bir bütçesi var ve bu bütçeye uymak zorundalar. Aynı şekilde Subaru ve Suzuki de 2009 sezonunda yarışlardan çekildiğini açıkladı. Artık geri dönüşü çok ciddi olmayan şeylerden çekiliyor markalar. Bence doğru değil ama öyle..
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
Bence akıllıca bir tutum. Boşa harcanan onca para Araştırma-Geliştirme yapmaya kullanılsaydı, şuanda tamamen güneş enerjisiyle çalışşan motorlara biniyor olurduk.
-
Moderatör
boy adlı üyeden alıntı
@Lucas
44 milyon dolar herkes için ciddi bir rakamdır.
Peki 10 kere
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
koskoca kawasaki bile böyle bir tutum sergiliyorsa şuanki kriz ortamında ben bişeyleri biraz daha gözden geçiririm arkadaş..
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler