Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

ŞAMPİYON EVİNDE KAZANDI! - MOTOGP Casey Stoner

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    MotoGP 2007 Sezonu Dünya Şampiyonu Casey Stoner Avustralya Grand Prixi'nde üçüncü cepten başladığı yarışı kazanarak bu sezonki dokuzuncu zaferini elde etti. Loris Capirossi Phillip Adası'nda ikinci olarak Ducati'ye dubleyi getirdi. Podyumun son basamağındaysa Fiat Yamaha'yla Valentino Rossi vardı.

    21 yaşındaki 2007 MotoGP Dünya Şampiyonu Casey Stoner Avustralya Grans Prixi'nde üçüncü cepten başladığı yarışı kazanarak bu sezonki dokuzuncu zaferini elde etti.

    Loris Capirossi Phillip Adası'nda ikinci olarak Ducati'ye dubleyi getirdi. Podyumun son basamağındaysa Fiat Yamaha'yla 'Doktor' lakaplı İtalyan Valentino Rossi vardı.

    Yarışa pole pozisyonunda başlayan Dani Pedrosa ancak dördüncü olabilirken diğer Repsol Honda pilotu Amerikalı Nicky Hayden ise bitime 12 tur kala yarış dışı kaldı.

    Casey Stoner'a bu galibiyet Mick Doonen'in 1998'de elde ettiği zaferden beri evinde yarış kazanan ilk Avustralyalı olma sıfatını da getirdi.

    1. Casey Stoner - Ducati 41:12.244
    2. Loris Capirossi - Ducati 41:19.007
    3. Valentino Rossi - Yamaha 41:22.282
    4. Dani Pedrosa - Honda 41:23.907
    5. Alex Barros - Ducati 41:31.719
    6. Randy de Puniet - Kawasaki 41:39.557
    7. John Hopkins - Suzuki 41:41.487
    8. Chris Vermeulen - Suzuki 41:47.077
    9. Colin Edwards - Yamaha 41:47.317
    10. Marco Melandri - Honda 41:49.215
    11. Carlos Checa - Honda 41:49.965
    12. Anthony West - Kawasaki 41:50.670
    13. Shinya Nakano - Honda 41:59.674
    14. Sylvain Guintoli - Yamaha 42:06.568
    15. Toni Elias - Honda 42:22.715

    Kaynak: ajansspor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    arslanfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    ktm 390 düke-kmcyo 250 xciting
    Ducatti düzlükte uçuyo valla stoner ve capirossi fazla bişey yapmasına gerek yok
    virajda geçilse düzlükte yakalıyo rossi'nin fazla viraj olmayan pistlerde geride
    kalıyo lastik farkları var tabii ama seneye lastiklerde standart tek marka olucak
    o zaman görücem Ducattileri Rossi yer valla seneye hepsini kanımca.

  3. #3

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    -
    arkadaslar bu sezpndan itibaren ducatiler 1200cc ile yarıscak. her ne kadar kısıtlama olsada tork farkı olacaktır. bundan sonra ducatileri kimse tutamaz :d

  4. #4
    ilnapoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arıyor
    Alıntı s3ns4t10n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bu sezpndan itibaren ducatiler 1200cc ile yarıscak. her ne kadar kısıtlama olsada tork farkı olacaktır. bundan sonra ducatileri kimse tutamaz :d
    MotoGP'de 800 cc sınırlaması var nerden çıktı şimdi 1200 cc?? superbike'la karıştırıyor olmayasın..?

  5. #5
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı s3ns4t10n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bu sezpndan itibaren ducatiler 1200cc ile yarıscak. her ne kadar kısıtlama olsada tork farkı olacaktır. bundan sonra ducatileri kimse tutamaz :d
    Abi sen bizim 2008 1000RR başlığında konuştuğumuz Superbike yarış serisiyle karıştırmışsın MotoGp'yi Superbike ve MotoGp ayrı yarış serileri, Sueprbike'da seri üretim motorlar yarışır, MotoGp'de ise sadece prototip makinalar yarışabilir ve hacim bütün motorlar için 800cc'dir.Ducati'nin 2008'de kullanacağı 1200cc'lik makina seri üretim, yani Superbike'da yarışacak
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)