Dünya Supersport 300 sürücüsü hayatını kaybetti
Reklamlar
-
Dünya Supersport 300 sürücüsü Victor Steeman Portimao'daki yarışta geçirdiği kazanın sonrası hayatını kaybetti.
Hollandalı sürücünün Portekiz pistinde gerçekleştirilen yarışda meydana gelen kaza sonucu hayatını kaybettiğini açıklandı.
Helikopterle hastaneye kaldırılan sürücü birkaç gün sonra hayatını kaybetti.
Ailesi tarafından yapılan açıklamada: "Motosiklet sürücüsünün ailesi olarak her zaman korktuğumuz şey şimdi gerçek oldu. Victor bu son yarışı kazanamadı."
Reklamlar
-
Düşük CC yarışları git gide tehlikeli oluyor. Moto3'te durum çok daha vahim, SSP300 yine biraz daha az etkileniyor gibi bundan ama Moto3'te durum gerçekten çok vahim.
Ve maalesef FIM+Dorna ikilisi her zaman oldukları gibi kafalar kumda gidiyor..
Deniz Öncü bir an önce Moto2'ye geçsin diye bu yüzden de çok istiyorum.
Yazık.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Düşük CC yarışları git gide tehlikeli oluyor. Moto3'te durum çok daha vahim, SSP300 yine biraz daha az etkileniyor gibi bundan ama Moto3'te durum gerçekten çok vahim.
Ve maalesef FIM+Dorna ikilisi her zaman oldukları gibi kafalar kumda gidiyor..
Deniz Öncü bir an önce Moto2'ye geçsin diye bu yüzden de çok istiyorum.
Yazık.
Yarışları takip etmiyorum. Neden düşük CC daha tehlikeli oluyor?
-
Bunlar pro yarışlarda hava yastıklı tulum giymiyor mu ?
-
Kaza videosunda sanki yere düştükten sonra motosiklet takla atıp büyük bir ivme ile üzerine düşüyor. Şahin gözlü arkadaşlar düzeltir yanılıyorsam.
-
Ölümlü kazalar genellikle yarışçının motosikletinin veya başka bir motosikletin çarpmasıyla gerçekleşiyor. Düşük cc'lerde yarışlar çok daha yakın geçiyor, dolayısıyla risk daha büyük oluyor.
-
Annesi de 2 gün sonra hayatını kaybetmiş. Çok acı.
-
KırmızıGrom adlı üyeden alıntı
Yarışları takip etmiyorum. Neden düşük CC daha tehlikeli oluyor?
Çok pardon ben bu mesajı hiç görmemişim.
Bir kaç farklı etken var. Birincisi motorların gücü oldukça düşük olduğu için tam gaz açılan bölüm sayısı çok daha fazla, aslında düşük CC pist yarışları motosiklet sürücülerinin viraj hızını anlaması için çok güzel bir dal. Moto3 motorları Moto2 motorlarından 4-5 saniye yavaş dönüyorlar sadece bazı pistlerde, onlar da MotoGP'den 5-6 saniye yavaş oluyor. Güçler nispeten düşük olduğu için yapılan hatalardaki farklar da az oluyor zira hızlanırken çok büyük bir kayıp yaşamıyorlar. Herkes birbirine çok daha yakın sürüyor sürekli, ataklar da bu nedenle daha agresif oluyor.
Herhangi bir Moto3 yarışında onlarca yüzlerde defa "swerwing" görmek mümkün. Birbirlerinin rüzgarlarına girmek, arkadakinin rüzgarından kaçmak diyelim. Bu da çok tehlikeli.
Bir de nispeten daha az marka oluyor bu yarışlarda. Şu an SSP300'de R3 ve Ninja400'ler geziyor, bir kaç RC390 da var ama fabrika girişli değil sanırım KTM'ler. Az çeşit olunca güç farklılığı da pek olmuyor, motorlar da daha primitif olduğundan farklar iyice az. Herkesin cümbüş içinde sürmesine neden oluyor. Üstüne bir de hem egosu daha kontrolsüz, hem kariyer açlığı daha yüksek gencecik çocuklar eklenince..
FIM ve Dorna da sağolsun buna tuz biber ekiyor. Üzgünüm ama umurlarında değil. F1 yıllar içerisinde belirli bir sorumluluk çerçevesinde hareket etmeye başladı. FIM ve Dorna hiç umursamıyor.
TIGERSHARK adlı üyeden alıntı
Bunlar pro yarışlarda hava yastıklı tulum giymiyor mu ?
Giyiyorlar da o havayastıklı tulum da ölümcül kırığı ciddi kırık seviyesine düşürsün en fazla diye. Esaslı bir darbede bir işe yaramıyor pek.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)