İspanyol sürücüsü yaptığı kazanın ardından hayatını kaybetti
Reklamlar
-
06 Haziran 2016, 01:35
#1
Moto2 Dünya Şampiyonası İspanya GP si deneme turları esnasında kaza yapan İspanyol sürücüsü Luis Salom hayatını kaybetti.
MotoGP’nin internet sitesinden yapılan açıklamada, 24 yaşındaki sürücünün, alt kategori yarışı Moto2’de Barselona-Katalunya Pisti’nde çıktığı deneme turunda kaza yaptığı belirtildi.
Moto2 2. serbest antremanlarında Barselona-Katalunya Pisti pistinde 12. dönüşte kaza yapan SAG takımının sürücüsü Salom’a ilk etapta 2 medikal araç ve peşinden 2 ambulans müdahale etti. Sağlık ekipleri tarafından ambulans helikopterle en yakın hastaneye kaldırılan 24 yaşındaki Salom’un ameliyata alındığı ve yaşam mücadelesinden galip ayrılamadığı kaydedildi.
Dünya Şampiyonalarında ilk defa 2009 senesinde 125cc kategorisinde boy gösteren pilot 25 yarışta podyumda yer alırken, Moto3 ‘te 9 kere zafer kazanmıştı. 2012 Moto3™ Dünya Şampiyonasını ikinci bitiren Salom Moto2 ‘de 41 yarışta 3 podyum gördü.
Reklamlar
-
06 Haziran 2016, 01:38
#2
-
06 Haziran 2016, 01:48
#3
Motosiklet Eğitmeni
Geçen hafta yine İspanya'da Avrupa şampiyonası moto2 kategorisinde daha yarışın başlarında berbat bir kaza oldu.
Viraj dışına kayan bir sürücü motosikletin hakimiyetini kaybedip düştü.
Motor taklalar atarak piste girdi.motosikletten yayılan benzin alev aldı.
Ortalık birden cehenneme döndü.
Motosikletler bir alev çemberinden geçmek zorunda kaldılar ve 5-6 motosiklet daha kaza yaptı.
Sonrasında ne olup bittiğini seyredemedim. Önemli bir randevum vardı çıkmak zorunda kaldım.
Yine bir moto2 kazası ve yine İspanya.
İlginç!
-
06 Haziran 2016, 01:49
#4
-
06 Haziran 2016, 11:05
#5
Moto 2 gibi bir klasmanda yarışabilecek kadar iyi bir pilotun sanki viraj yokmuşcasına tam gaz bariyere patlaması olacak şey değil. Acaba sürüş sırasında fenalaşmış veya frenleri arıza yapmış olabilir mi?
-
06 Haziran 2016, 11:11
#6
Viraja hazırlık bile yok, finish düzlüğünde gider gibi süratle viraja yaklaşması ters birşeyler olduğunu gösteriyor.
Sen 11 kere aynı 90° lik virajı dön 12. gelişinde virajı unut bas normal değil..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
06 Haziran 2016, 11:54
#7
motorun ustunde bayılmış felan olabilir dimdik girmesi imkansız ters bişey olmadıkca
-
06 Haziran 2016, 15:12
#8
Yiğit derler, candan ederler ...
Pistleri daha geniş yapmalılar, ve pistlerde çizgi haricini de asfaltlamalılar. Milyonlarca dolar dönüyor; olan alanı asfaltlamaya mı paraları yok...
Virajı alamayan, hadi tamam yarış dışı kalsın da, nasıl güvenli durur, durabilir, diye düşünüp pistleri ona göre inşa etmeliler.
Uçuk bir fikir gibi gelecek ama; uçaklardaki pilotu koltuğuyla beraber fırlatma mekanizması gibi bir şey olabilir aslında; seleyle beraber ...
Neyse ...
Bu tür motorlu araç yarışlarında arada bir kaza olmazsa seyircilerin ilgisi olmayacakmış gibi geliyor sanki ...
Eski dönem gladyatör dövüşlerini izleyen güruh modunda ...
-
06 Haziran 2016, 15:16
#9
GezeGeze adlı üyeden alıntı
Yiğit derler, candan ederler ...
Pistleri daha geniş yapmalılar, ve pistlerde çizgi haricini de asfaltlamalılar. Milyonlarca dolar dönüyor; olan alanı asfaltlamaya mı paraları yok...
Virajı alamayan, hadi tamam yarış dışı kalsın da, nasıl güvenli durur, durabilir, diye düşünüp pistleri ona göre inşa etmeliler.
Uçuk bir fikir gibi gelecek ama; uçaklardaki pilotu koltuğuyla beraber fırlatma mekanizması gibi bir şey olabilir aslında; seleyle beraber ...
Neyse ...
Bu tür motorlu araç yarışlarında arada bir kaza olmazsa seyircilerin ilgisi olmayacakmış gibi geliyor sanki ...
Eski dönem gladyatör dövüşlerini izleyen güruh modunda ...
O mekanizma ekstra ağırlık sağlayacağı için serbest olsa bile takmazlar. Bu kumar hayatını ortaya koyduğun bişey 300+ hızlarda hiç bir şekilde hayatta kalınamaz paraşütle atlamak, boks yapmak tehlikeyi bile bile yürümek anlamına geliyor yaşamda öyle zaten öleceğimizi bile bile yaşıyoruz sadece nasıl yaşadığımızı belirliyoruz ölüm Allahtan demişler
-
06 Haziran 2016, 16:05
#10
GezeGeze adlı üyeden alıntı
Yiğit derler, candan ederler ...
Pistleri daha geniş yapmalılar, ve pistlerde çizgi haricini de asfaltlamalılar. Milyonlarca dolar dönüyor; olan alanı asfaltlamaya mı paraları yok...
Virajı alamayan, hadi tamam yarış dışı kalsın da, nasıl güvenli durur, durabilir, diye düşünüp pistleri ona göre inşa etmeliler.
Uçuk bir fikir gibi gelecek ama; uçaklardaki pilotu koltuğuyla beraber fırlatma mekanizması gibi bir şey olabilir aslında; seleyle beraber ...
Neyse ...
Bu tür motorlu araç yarışlarında arada bir kaza olmazsa seyircilerin ilgisi olmayacakmış gibi geliyor sanki ...
Eski dönem gladyatör dövüşlerini izleyen güruh modunda ...
O kum havuzu düşen araçların yavaşlaması için yapılıyor. Asfalt olsa daha kötü yani.
Ayrıca virajda düşen adamı sele nereye fırlatacak? bariyerlere mi?
Görüntüdeki olayın pistle alakası yok. Ya intihar yada baygınlık veya bir hastalık nöbeti gibi bir şey.
Asıl salakça olan Türkiye'de yaşanan şu olay.
Videosu da vardı ama bulamıyorum.
Motosikletli Kaplumbağa...
-
06 Haziran 2016, 16:40
#11
MotorKafa adlı üyeden alıntı
O kum havuzu düşen araçların yavaşlaması için yapılıyor. Asfalt olsa daha kötü yani.
Ayrıca virajda düşen adamı sele nereye fırlatacak? bariyerlere mi?
Görüntüdeki olayın pistle alakası yok. Ya intihar yada baygınlık veya bir hastalık nöbeti gibi bir şey.
Asıl salakça olan Türkiye'de yaşanan
şu olay.
Videosu da vardı ama bulamıyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=CRsw-U0vp-k
Sanırım bu kişiden bahsediyorsunuz.
-
06 Haziran 2016, 23:10
#12
bir yarışı izlemeye https://secure.motogp.com/en/subscribe 25 Euro para isteyen ve halen tarihi eser doğru düzgün kaçış alanları olmayan pistlerde yarış yapan dornaya bildiğim tüm küfürleri ettim sayın
motosiklet için ayrı pist olmalı bu net f 1 yapılan pistte motosiklet yarışı yaparsan sonucu bu olur
-
07 Haziran 2016, 15:13
#13
-
08 Haziran 2016, 01:51
#14
-
08 Haziran 2016, 08:10
#15
Mardin İl Temsilcisi
Yazık olmuş. Umarım kasıtlı bir şey yoktur.
-
08 Haziran 2016, 08:40
#16
Levent Gocmen adlı üyeden alıntı
.
Eyyyyyyy admin, güneşi balçıkla sıvayamazsın.
Eline sağlık.
-
09 Haziran 2016, 14:02
#17
Merak ettim ne kask kullanıyormuş rahmetli diye? AGV Pista GP
Bildiğim kadarıyla AGV nin en teknolojik kaskı ve fiyat anlamında da en pahalı kaskı.
Belki alakası yok ama bu kaskı kullananlar acaba diyorlarmıdır?
-
11 Haziran 2016, 02:17
#18
Huzur içinde yatsın.
Neden sürücülerde kamera yok yani depoda olan bi kamera bu tür olaylarda en azından ne olduğuna dair fikir verebilir . Ya da kaskın içindeki küçücük bir VGA kamera ağırlığı yaklaşık 5 gram falan olur en fazla bu tür şeyleri niye düşünmüyorlar
-
12 Haziran 2016, 02:51
#19
merr adlı üyeden alıntı
Merak ettim ne kask kullanıyormuş rahmetli diye? AGV Pista GP
Bildiğim kadarıyla AGV nin en teknolojik kaskı ve fiyat anlamında da en pahalı kaskı.
Belki alakası yok ama bu kaskı kullananlar acaba diyorlarmıdır?
Ben kendi adıma demiyorum, tek dediğim ölen kişiye Allah rahmet eylesin ve biz motor kullanıcılarına kaza bela vermesin, en iyi donanım bile belli bir süratten sonra hiç birşey ifade etmiyor malesef....
"Strive for perfection in everything we do. Take the best that exists and make it better. When it does not exist, design it. Accept nothing nearly right or good enough."
Henry Royce
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)